Gå til innhold

Utrolig sterke smerter ved samleie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Kan begynne med å si at jeg er 20 år gammel og har hatt sex med samme person i 4 år og aldri opplevd slik sterke smerter. Smertene er lokalisert helt innert i skjeden og stråler litt ut til høyre oppover innvendig, hvis det gir noe mening? Men smertene er definitivt verst helt innert i skjeden, i det han treffer der. Det gjør så vondt at jeg nesten begynner å gråte. Jeg slapper av når vi gjør det og har ingen plager ellers. Hva kan dette være?

Setter stor pris på svar!

Anonymous poster hash: 7d550...14a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bli undersøkt for endometriose!

Anonymous poster hash: d3c22...b68

AnonymBruker
Skrevet

Kan være så mangt!

Gynekolog eller fastlege er en god start. Kanskje noe som bør fikses raskt kan sees ved undersøkelse eller ultralyd.

Cyste på eggstokk/betennelse/sår/tumor/kreft/endometriose er bare et par forslag.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 970ed...3ed
  • Liker 1
Skrevet (endret)

..

Endret av kosepuus
AnonymBruker
Skrevet

Kan det virkelig være noe så alvorlig? :(

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være noe så alvorlig? :(

Det trenger ikke å være noe verre enn at han treffer livmoren din/eggstokkene. Det gir sterke smerter og kvalme. Kan sammenlignes med å bli sparket i ballene.

Uansett skader det ikke å sjekke seg hos legen når noe endres eller man opplever smerter ved sex. Som regel er det ingenting alvorlig.

Anonymous poster hash: 1e6ed...bd3

AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke å være noe verre enn at han treffer livmoren din/eggstokkene. Det gir sterke smerter og kvalme. Kan sammenlignes med å bli sparket i ballene.

Det kan aldeles ikke sammenlignes med å bli sparket i ballene...

Anonymous poster hash: 7f72c...335

AnonymBruker
Skrevet

Ifølge helsepersonell kan det visst det, men du vet sikkert best.

Herregud :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du det? Er du tvekjønnet?

Anonymous poster hash: 87f53...7e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett skader det ikke å sjekke seg hos legen når noe endres eller man opplever smerter ved sex. Som regel er det ingenting alvorlig.

Kan det være det altså? At han bare treffer eggstokkene/livmoren? Det gjør bare SÅ utrolig vondt i enkelte stillinger.. Men det har jeg jo aldri opplevd før selv om vi har hatt sex i 4 år.. kan det bare oppstå sånn plutselig?

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være det altså? At han bare treffer eggstokkene/livmoren? Det gjør bare SÅ utrolig vondt i enkelte stillinger.. Men det har jeg jo aldri opplevd før selv om vi har hatt sex i 4 år.. kan det bare oppstå sånn plutselig?

-TS

Ja, å få et velplassert støt på feil sted i underlivet kan gi så sterke smerter. Jeg opplevde det selv for mange år siden under sex. Jeg kavet og skrek og ble tom kvalm. Helt forferdelig vondt gjorde det.

Men hører du ikke etter når jeg skriver at du uansett burde gå til lege for å sjekke at alt er ok? Et forum kan aldri erstatte kvalifiserte legeråd og -undersøkelser.

• Liker 1
Gjest pellepirat
Skrevet

Grunnen til at jeg synes du burde kontakte lege er fordi det er gått 4 år og du ikke har kjent det tidligere. Da har det jo skjedd noe, en forandring av et el annet slag. Vanskelig for oss på et forum å svare på da det kan være så mangt. Trenger jo ikke være noe alvorlig, men det burde sjekkes for å få klarhet. Da slipper du å lure, og om (i aller verste fall) det skulle være noe alvorlig så får du jo funnet ut av det. Og er det ikke noe alvorlig så får du jo bekreftet det også :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, å få et velplassert støt på feil sted i underlivet kan gi så sterke smerter. Jeg opplevde det selv for mange år siden under sex. Jeg kavet og skrek og ble tom kvalm. Helt forferdelig vondt gjorde det.

Men hører du ikke etter når jeg skriver at du uansett burde gå til lege for å sjekke at alt er ok? Et forum kan aldri erstatte kvalifiserte legeråd og -undersøkelser.

Takk for svar!

Skal ta en tur til legen hvis det ikke gir seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...