Teardrop Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Kjempesommmer i dag å jeg vil bade. Bruker tampong pga mensen. Er det egentlig ok å bade med tampong? Hele tampongen blei våt pga vannet, virker som snora trekker vannet opp i tampongen. Er det skadelig med bade vann inn der???!! Bader du md tamapong?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Så lenge du bytter etter du bader er det ikke noe problem. Det kommer ikke mye vann inn i skjeden når man bader uansett. Snoren trekker seg ikke inn heller.Anonymous poster hash: 6b35f...a14
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Du kan bade med tampong, men du bør skifte den når du kommer opp av vannet. Hvis du bruker menskopp unngår du hele problemet. Anonymous poster hash: d037f...e37
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Kjempesommmer i dag å jeg vil bade. Bruker tampong pga mensen.Er det egentlig ok å bade med tampong? Hele tampongen blei våt pga vannet, virker som snora trekker vannet opp i tampongen. Er det skadelig med bade vann inn der???!! Bader du md tamapong? Ja http://www.klikk.no/kvinneguiden/article1593791.ece Anonymous poster hash: 7262d...554
Teardrop Skrevet 5. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2015 Thanks! Da er jeg å finne på stranda frem til leggetid! Takker folkens!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Thanks! Da er jeg å finne på stranda frem til leggetid! Takker folkens! Kos deg! Anonymous poster hash: 7262d...554 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå