AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Jeg er en jente på 15 som skal finne ferieforslag til meg, mamma og pappa, som får ferie om en uke, og er som vanlig seint ute. Har dere noen forslag eller anbefalinger? Helst ikke den dyreste turen heller, men må komme oss ut av bygda..Anonymous poster hash: af107...6f3
TotallyWannabe Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Restplass til for eksempel Tyrkia er ikke så dyrt, noen med erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Jeg er en jente på 15 som skal finne ferieforslag til meg, mamma og pappa, som får ferie om en uke, og er som vanlig seint ute. Har dere noen forslag eller anbefalinger? Helst ikke den dyreste turen heller, men må komme oss ut av bygda..Anonymous poster hash: af107...6f3 Mange fine steder å ferierie i i Sverige. Anonymous poster hash: d0396...a6f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Mange fine steder å ferierie i i Sverige. Anonymous poster hash: d0396...a6f Takk for svar, men er det ikke snart fullt i hytter og sånn? Hvordan er det med leie av campingbil?Anonymous poster hash: af107...6f3
Serafina. Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Dra til Englane, lei bil og kjør til ulike, koselige landsbyer, til en av badebyene i sør eller til Cornwall.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Takk for svar, men er det ikke snart fullt i hytter og sånn? Hvordan er det med leie av campingbil?Anonymous poster hash: af107...6f3 Vet ikke hvor i Norge du bor og hvor langt dere ønsker å reise, men du kan evt kontakte http://www.vastsverige.com/no/products/57182/The-Koster-Islands/ et svensk turistbyrå, som f.eks i linken over og høre om det er ledige plasser og evt bestille plass Anonymous poster hash: d0396...a6f
LilleBallerina Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Mye som ikke er utsolgt enda Feriehus i Danmark er en mulighet, sikkert i andre land også. Hytter på campingplasser osv... Tror ikke det har noe å si om dere er sent ute. Utvalget er ikke på topp, men utvalg er det
HvittHus Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Ca hvor i landet bor dere og hvor mye har dere tenkt å bruke?
Gjest Reza08 Skrevet 5. juli 2015 #9 Skrevet 5. juli 2015 Hvis du har tenkt på å reise til en by, kan f. eks Gøteborg, Stockholm, København eller Odense være noen bra alternativer. Ellers finnes det mange mindre steder i Sverige og Danmark, hvor dere kan leie et sommerhus eller overnatte på camping. Er ikke dumt å dra på en ferie til et sted i Norge heller. Det er mange fine steder i vårt kjære fedreland. Dere kan reise til et sted dere ikke har vært før.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Ca hvor i landet bor dere og hvor mye har dere tenkt å bruke? Midt i Sogn og Fjordane, er fleksible med pris Anonymous poster hash: af107...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå