Gå til innhold

Ferieforslag for oss som er seint ute

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 15 som skal finne ferieforslag til meg, mamma og pappa, som får ferie om en uke, og er som vanlig seint ute.

Har dere noen forslag eller anbefalinger? Helst ikke den dyreste turen heller, men må komme oss ut av bygda..

Anonymous poster hash: af107...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Restplass til for eksempel Tyrkia er ikke så dyrt, noen med erfaringer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 15 som skal finne ferieforslag til meg, mamma og pappa, som får ferie om en uke, og er som vanlig seint ute.

Har dere noen forslag eller anbefalinger? Helst ikke den dyreste turen heller, men må komme oss ut av bygda..

Mange fine steder å ferierie i i Sverige.

Anonymous poster hash: d0396...a6f

AnonymBruker
Skrevet

Mange fine steder å ferierie i i Sverige. Anonymous poster hash: d0396...a6f

Takk for svar, men er det ikke snart fullt i hytter og sånn? Hvordan er det med leie av campingbil?

Skrevet

Dra til Englane, lei bil og kjør til ulike, koselige landsbyer, til en av badebyene i sør eller til Cornwall.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, men er det ikke snart fullt i hytter og sånn? Hvordan er det med leie av campingbil?

Vet ikke hvor i Norge du bor og hvor langt dere ønsker å reise, men du kan evt kontakte http://www.vastsverige.com/no/products/57182/The-Koster-Islands/

et svensk turistbyrå, som f.eks i linken over og høre om det er ledige plasser og evt bestille plass

Anonymous poster hash: d0396...a6f

Skrevet

Mye som ikke er utsolgt enda :) Feriehus i Danmark er en mulighet, sikkert i andre land også. Hytter på campingplasser osv... Tror ikke det har noe å si om dere er sent ute. Utvalget er ikke på topp, men utvalg er det :)

Skrevet

Ca hvor i landet bor dere og hvor mye har dere tenkt å bruke?

Gjest Reza08
Skrevet

Hvis du har tenkt på å reise til en by, kan f. eks Gøteborg, Stockholm, København eller Odense være noen bra alternativer. Ellers finnes det mange mindre steder i Sverige og Danmark, hvor dere kan leie et sommerhus eller overnatte på camping. Er ikke dumt å dra på en ferie til et sted i Norge heller. Det er mange fine steder i vårt kjære fedreland. Dere kan reise til et sted dere ikke har vært før.

AnonymBruker
Skrevet

Ca hvor i landet bor dere og hvor mye har dere tenkt å bruke?

Midt i Sogn og Fjordane, er fleksible med pris ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...