Gjest Ljhh Skrevet 11. august 2015 #101 Del Skrevet 11. august 2015 Men kjære vene........... Hvorfor er ikke denne tråden slettet? Det passer seg utrolig dårlig å slarve her på KG om en gutt som befinner seg i en situasjon knapt noen av dere kan forestille seg! ??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #102 Del Skrevet 11. august 2015 Men kjære vene........... Hvorfor er ikke denne tråden slettet? Det passer seg utrolig dårlig å slarve her på KG om en gutt som befinner seg i en situasjon knapt noen av dere kan forestille seg! Fordi at når man er så åpen på snap som det han har valgt å gjøre, så har han selv valgt å sette seg i den situasjonen at vi snakker om ham. Ingen grunn til å gjøre forskjell på ham og Carina Dahl, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dot Skrevet 11. august 2015 #103 Del Skrevet 11. august 2015 Fordi at når man er så åpen på snap som det han har valgt å gjøre, så har han selv valgt å sette seg i den situasjonen at vi snakker om ham. Ingen grunn til å gjøre forskjell på ham og Carina Dahl, f.eks. Hvorfor snakke om noen av de? Hev dere over det. La de være ungdommer, drite seg ut, g hva de vil uten å bli diskutert sønder og sammen. Voksne mennesker....... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #104 Del Skrevet 11. august 2015 Hvorfor snakke om noen av de? Hev dere over det. La de være ungdommer, drite seg ut, g hva de vil uten å bli diskutert sønder og sammen. Voksne mennesker....... Ja, enn det at voksne mennesker som betaler skatt så gjerne vil holde øye med hva bonusungen til kronprinsen vår holder på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dot Skrevet 11. august 2015 #105 Del Skrevet 11. august 2015 Ja, enn det at voksne mennesker som betaler skatt så gjerne vil holde øye med hva bonusungen til kronprinsen vår holder på med. Hva han gjør, så lenge han ikke bryter lover, har ingen av oss noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #106 Del Skrevet 11. august 2015 Hva han gjør, så lenge han ikke bryter lover, har ingen av oss noe med. Ikke helt sant siden familien hans og han lever av våre skattepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dot Skrevet 11. august 2015 #107 Del Skrevet 11. august 2015 Ikke helt sant siden familien hans og han lever av våre skattepenger. De lever ikke av våre skattepenger. Sett deg inn i ting før du slenger ut usanne påstander. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #108 Del Skrevet 11. august 2015 De lever ikke av våre skattepenger. Sett deg inn i ting før du slenger ut usanne påstander. Kronprinsefamlien lever ikke av våre skattepenger??? Du er klar over at appanasjen er et penere ord for sosialstønad`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dot Skrevet 11. august 2015 #109 Del Skrevet 11. august 2015 Kronprinsefamlien lever ikke av våre skattepenger??? Du er klar over at appanasjen er et penere ord for sosialstønad`? Det jeg vet er at du ikke har snørr av peiling på hva du snakker om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #110 Del Skrevet 11. august 2015 Det jeg vet er at du ikke har snørr av peiling på hva du snakker om. Så fortell meg da hva de lever av? Intektene fra gårdsdriften fra Skaugum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. august 2015 #111 Del Skrevet 11. august 2015 Og ville han vært anonym (i den grad det er mulig) så kunne han jo startet med å lukke snapchatten for sånne skuelystne som meg.. Oi, han har en åpen snap som mange andre attenåringer også har. Hadde du svaret på alt som attenåring du da? Gutten har ikke bedt om å være i den situasjon han er i. Han vil helt sikkert være som alle andre attenåringer han og. La vær å se på denne snoppen hans da. Det er vel ingen som tvinger deg til å se den? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 11. august 2015 #112 Del Skrevet 11. august 2015 Gikk han ikke på en liten instagram-smell tidligere? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 11. august 2015 #113 Del Skrevet 11. august 2015 Nei, jeg har aldri møtt fyren før. Men dersom man er arrogant mot alle utenom sine "egne", så er man ikke det jeg kaller et hyggelig menneske. Jeg kommenterte det hockeyfrue skrev tidligere i tråden, som jeg syns var litt motstridene. Igjen, det er en person sin mening. Han er 18 år, ikke sikkert han stopper opp og sier hei/snakker med alle han ser. Si meg, har du slike forventeninger til deg selv siden du krever at han skal ha det? Tenkt på at han kan være litt beskjeden? Han har alltsi sett litt beskjeden ut i kongelige sammenhenger. Tror nok ikke han er så ille som dere skal ha det til. Synes det er helt utrolig at dere sitter og svartmaler en 18 år gammel gutt på denne måten. Motbydelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 11. august 2015 #114 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Ikke helt sant siden familien hans og han lever av våre skattepenger. Og så? Hadde vi hatt president så hadde han og hans familie levd av skattepengene også. Noen må representere landet, sånn er det. Bare å innfinne seg med det. Han kan da ikke noe for at mora gifta seg med en prins. Ser forøvrig ut som han jobber som noe bilselger, skal helt sikkert gå på skole i høst. Endret 11. august 2015 av Bootybuilder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #115 Del Skrevet 11. august 2015 Gikk han ikke på en liten instagram-smell tidligere? Og han tok ikke hintet. Av typen som lærer alt på den harde måten han der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #116 Del Skrevet 11. august 2015 Og så? Hadde vi hatt president så hadde han og hans familie levd av skattepengene også. Noen må representere landet, sånn er det. Bar einnfinne seg i det. Han kan da ikke noe for at mora gifta seg med en prins. Ser forøvrig ut som han jobber som noe bilselger, skal helt sikkert gå på skole i høst. Bilselger også... Hmm, det burde jeg ha gjettet etter hårfrisyren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 11. august 2015 #117 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Og ville han vært anonym (i den grad det er mulig) så kunne han jo startet med å lukke snapchatten for sånne skuelystne som meg.. Så slutt å følg han da? Er jo ingen som tvinger deg tild det! Han er 18 år, tror du ikke han har lyst til å være som andre 18-åringer? Skal si du/dere har høye forventninger og meninger om hva han skal foreta seg og ikke. Han er 18! Endret 11. august 2015 av Bootybuilder 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 11. august 2015 #118 Del Skrevet 11. august 2015 Bilselger også... Hmm, det burde jeg ha gjettet etter hårfrisyren.... Ifølge snap og det andre her inne har sagt så har noe ekstra jobb eller lignende for noe luksusbiler. Ja det er vel forferdelig at han har en jobb også tenker jeg? Ikke bra nok det heller? Ikke bra nok at han ikke har jobb, at han er giiftet inn i kongefamilien, men nå har han attpåtil fått seg litt å gjøre - forferdelig hele greia. Håper VG tar saken, dette er uhørt! Han skal vel gå på skole også, det topper jo hele greia, det er vel totalt uhørt tenker jeg. Er vel enda mer forferdelig at han får seg en bachelorgrad/mastergrad og jobb, han skal jo selvfølgelig ikke ha det han. Jøss altså, alt dere klager på her inne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 11. august 2015 #119 Del Skrevet 11. august 2015 Tråden er ryddet for hets og brukerdebatt. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. august 2015 #120 Del Skrevet 11. august 2015 Så slutt å følg han da? Er jo ingen som tvinger deg tild det! Han er 18 år, tror du ikke han har lyst til å være som andre 18-åringer? Skal si du/dere har høye forventninger og meninger om hva han skal foreta seg og ikke. Han er 18! Enig! Tenk å la seg irritere eller dømme en 18-åring utifra bilder han legger ut på sosiale medier. Vi har bare innblikk i en liten del av livet hans. Det gjelder alle oss som har en profil på sosiale medier. Vi har vel ikke ett perfekt lov, selv om det virker slik på Facebook? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg