Lapper Skrevet 14. januar 2017 #201 Del Skrevet 14. januar 2017 6 timer siden, Atheena skrev: mener du at Linni er din stedater? Nei... Men tror vel den gutten har forsøkt å få kontakt med andre enn Linni og min stedatter er yngre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 14. januar 2017 #202 Del Skrevet 14. januar 2017 2 timer siden, Sol79 skrev: Ingen som nekter han å være på sosiale medier, men det er spesielt at akkurat hans foreldre og stefar ikke har lært han om viktigheten av å ha privat profil slik som de fleste andre tenåringer i dag lærer hjemme. Det med å bruke slottet som adresse i annonsene på finn virker mest som et skrik om oppmerksomhet, eventuelt er han bare komplett idiot mindre smart. Han har postadresse der, og på Finn kommer registrert adresse automatisk opp. Greit å sjekke fakta før man kaller noen komplett idiot mindre smart. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15. januar 2017 #203 Del Skrevet 15. januar 2017 8 timer siden, Lista skrev: Han har postadresse der, og på Finn kommer registrert adresse automatisk opp. Greit å sjekke fakta før man kaller noen komplett idiot mindre smart. Ja, det er nå greit nok, men det sier seg selv at da må man gjøre det på en annen måte. Tror de fleste over 15 år skjønte at det der gjør man bare ikke, så da forventer man faktisk mere av en som burde vært oppdratt en smule annerledes enn folk flest. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 15. januar 2017 #204 Del Skrevet 15. januar 2017 8 timer siden, Lapper skrev: Nei... Men tror vel den gutten har forsøkt å få kontakt med andre enn Linni og min stedatter er yngre Ja garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 15. januar 2017 #205 Del Skrevet 15. januar 2017 Tipper han blir blogger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 15. januar 2017 #206 Del Skrevet 15. januar 2017 Han er vel ikke noe verre enn Haakon eller Märtha, eller MM for den del i ungdomstiden. Bare at sosiale media gjør det mer synlig. Jeg synes ikke pressen skal ha ungdommer og deres prøving og feiling i sentrum av sitt innhold. Han er en privat person, så hans krumspring skal ikke i avisen før andre private ungdommer skal. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marion Skrevet 15. januar 2017 #207 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) At MM skriver et åpent brev til pressen om å frede hennes 20-årige myndige sønn...hvor han helt åpenbart selv søker offentligheten.. Det vitner om en fremtidig dronning med dårlig dømmekraft. Jeg bryr meg null niks om rikmannsbarn som flasher med rikdommen til foreldrene sine. Men i dette tilfellet snakker vi om Norges kongehus. Hvor MM og Haakon Magnus mottar årlig apanasje som belastes over min og din skatteseddel. Sånt provoserer og får mange, ihvertfall meg, til å stille spørsmålstegn til monarkiets rett. Har kronprinsparet feilet sin oppdragelse? Fri oppdragelse?Helt greit om Marius har sin opprørstid som mange andre ungdommer. Men det er ganske utrolig at de lar han legge ut partyfilmer fra de kongelige residenser. Venter spent på hva som kommer i fremtiden av kronprinsparet og deres barn. Ender monarkiet med dem? Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Endret 15. januar 2017 av Edie 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 15. januar 2017 #208 Del Skrevet 15. januar 2017 At Marius ønsker å leve utenfor offentligheten synes jeg ikke er rart. Det er stor forskjell på selv å velge hva man deler offentlig, og å bli fotfulgt til enhver tid. En ungdomstid byr på opplevelser og situasjoner. At han kan gjøre dumme ting, blir så mye større enn hvis en vanlig ungdom gjør det samme. Vi er og blir et resultat av det miljøet vi vokser opp i, derfor forstår jeg veldig godt at han ønsker å flytte utenlands for å studere utenfor det offentlige rom. En mor ønsker alltid det beste for sine barn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. januar 2017 #209 Del Skrevet 15. januar 2017 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 15. januar 2017 #210 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) På 13.7.2015 den 4.35, ashanti skrev: Endret 15. januar 2017 av Viking-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. januar 2017 #211 Del Skrevet 15. januar 2017 3 timer siden, Friluftsdame skrev: At Marius ønsker å leve utenfor offentligheten synes jeg ikke er rart. Det er stor forskjell på selv å velge hva man deler offentlig, og å bli fotfulgt til enhver tid. En ungdomstid byr på opplevelser og situasjoner. At han kan gjøre dumme ting, blir så mye større enn hvis en vanlig ungdom gjør det samme. Vi er og blir et resultat av det miljøet vi vokser opp i, derfor forstår jeg veldig godt at han ønsker å flytte utenlands for å studere utenfor det offentlige rom. En mor ønsker alltid det beste for sine barn. Men det er jo gutten selv som har oppsøkt offentligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. januar 2017 #212 Del Skrevet 15. januar 2017 3 timer siden, marion skrev: At MM skriver et åpent brev til pressen om å frede hennes 20-årige myndige sønn...hvor han helt åpenbart selv søker offentligheten.. Det vitner om en fremtidig dronning med dårlig dømmekraft. Jeg bryr meg null niks om rikmannsbarn som flasher med rikdommen til foreldrene sine. Men i dette tilfellet snakker vi om Norges kongehus. Hvor MM og Haakon Magnus mottar årlig apanasje som belastes over min og din skatteseddel. Sånt provoserer og får mange, ihvertfall meg, til å stille spørsmålstegn til monarkiets rett. Har kronprinsparet feilet sin oppdragelse? Fri oppdragelse?Helt greit om Marius har sin opprørstid som mange andre ungdommer. Men det er ganske utrolig at de lar han legge ut partyfilmer fra de kongelige residenser. Venter spent på hva som kommer i fremtiden av kronprinsparet og deres barn. Ender monarkiet med dem? Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Co signerer dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. januar 2017 #213 Del Skrevet 15. januar 2017 På 19.8.2015 den 23.31, Bootybuilder skrev: Hadde vel ikke vært der om han ikke var invitert han også. Han er jo 18 år nå, så da får han vel "lov". "Reglene" for de kongelige og deres familier har jo endret seg de senere årene med tanke på at de fleste kronprinser/prinser/prinsesser har giftet seg med alenemødre, tidligere glamourmodell, girl next door - noen har jobbet på sirkus, noen har giftet seg på nytt osv Kan bli mye moro med minsteprinsen og. Han virker skøyeraktig. Vet ikke hvorfor det ble sitering her, men. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 15. januar 2017 #214 Del Skrevet 15. januar 2017 30 minutter siden, O.G. skrev: Men det er jo gutten selv som har oppsøkt offentligheten. Nemlig, han kan ikke få i både pose og sekk! Bretter man seg ut på sosiale medier får man ta følgene av det også. Synes innlegget til MM var latterlig og pinlig, viser bare at hun er fullstendig uegnet som dronning. Ikke at det er noen nyhet... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. januar 2017 #215 Del Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, JessicaL skrev: Nemlig, han kan ikke få i både pose og sekk! Bretter man seg ut på sosiale medier får man ta følgene av det også. Synes innlegget til MM var latterlig og pinlig, viser bare at hun er fullstendig uegnet som dronning. Ikke at det er noen nyhet... Nei, det er virkelig ikke det. Harald bør være vår siste konge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2017 #216 Del Skrevet 15. januar 2017 Enig med siste taler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. januar 2017 #217 Del Skrevet 15. januar 2017 Tenk om Sylvi Listhaug hadde blitt president Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knutsk Skrevet 15. januar 2017 #218 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Han Haakon hev ganske dårleg dømmekraft. Han drog altså Mette-Marit, Sven O og Marius inn i kongefamilien og media sitt søkelys. Sjølvsagt skulle han få lov til å gifta seg med Mette-Marit, men han kunne hatt gangsyn nok til å seia frå seg trona i same slengen. Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Endret 15. januar 2017 av Edie 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. januar 2017 #219 Del Skrevet 15. januar 2017 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 15. januar 2017 #220 Del Skrevet 15. januar 2017 Jeg skjønner jo at MM vil beskytte sønnen sin, men pressen har jo vært veldig snill mot han. Med unntak av se og hør som har publisert noen ting i fjoråret, så har vi jo knapt lest noen ting om han i pressen? Jeg skjønner meg ikke helt på Mette M altså.. Hun er sikkert helt Ok som person. Men det virker som hun vil ha i pose og sekk ja. Synes det er så merkelig med alle disse kjendisvennene innenfor mote, film osv i utlandet. Hva har liksom det med Norges kongehus å gjøre? At man treffer noen er ikke så rart, men synes jeg til stadighet leser om at hun er nær venn med både den ene og den andre. Hører ikke om så mange andre kongelige som styrer på sånn, så synes det er snålt. Det er sikkert frekt å skrive dette, men det virker som det er glamour og jet set livet som hun er opptatt av. Det er greit i og for seg, men blir veldig feil når det liksom er på oppdrag for kongehuset og våre skattepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg