Gå til innhold

Unisex toalett, barneskoler.


maskineple

Anbefalte innlegg

 

Jeg sitter ikke og skriver en skoleoppgave, det går fort i svingene når jeg skriver her inne og jeg korrigerer ikke feil etter at jeg har skrevet et innlegg, det har jeg rett og slett ikke tid eller ork til. Og dersom du ikke klarer å forstå noe så enkelt, så får det bli ditt problem. Tåpelig er du uansett.

 

Det handler ikke om det. Grunnen til at unisex toalett er aktuelt i AUF, er på grunn av at transkjønnede ikke skal føle seg diskriminert, noe som er temmelig idiotisk. 

Anonymous poster hash: 1c3e0...dbe

 

Tja, jeg vil jo påstå at det å ikke "gidde" eller "orke" å rette feil, for så å blir blodig fornærmet og kalle andre tåpelige når de påpeker det er en smule teit...

 

Jeg forstår bare ikke de sterke følelsene rundt en så liten bagatell som et unisex toalett, årsak uinteressant. For det er UNIsextoalett du reagerer på, ikke sant? Ikke tilrettelegging for en sårbar gruppe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Til og med du forsto vel hva jeg mente. Hva tilfører kommentaren din til debatten? Ingenting.

 

Jeg kan gjerne korrigere, slik at du også forstår: "Tenk hvilke traumer en kvinne som mener hun er en mann, vil få, dersom hun må benytte et toalett som er ment for bare kvinner."

Anonymous poster hash: 1c3e0...dbe

 

Blir mennesker påført traumer p.g.a. dette? Kan du gi en link/ flere linker til artikler om dette?

Anonymous poster hash: dafc1...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke en gang poenget i å ha egne herre- og dametoaletter generelt. Så lenge man har låsbare båser man bruker, så spiller det vel ingen rolle om den som tisser ved siden av deg har innover- eller utovertiss..



Anonymous poster hash: d6d17...abf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ser ikke en gang poenget i å ha egne herre- og dametoaletter generelt. Så lenge man har låsbare båser man bruker, så spiller det vel ingen rolle om den som tisser ved siden av deg har innover- eller utovertiss..

Anonymous poster hash: d6d17...abf

 

Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke en gang poenget i å ha egne herre- og dametoaletter generelt. Så lenge man har låsbare båser man bruker, så spiller det vel ingen rolle om den som tisser ved siden av deg har innover- eller utovertiss..

Anonymous poster hash: d6d17...abf

Pissoar.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Syns det ville vært supert om vi fikk felles toalett. Kan ikke se at det skulle vært problematisk noen steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er transseksuell, og jeg har ikke noe behov for unisex toalett eller spesialbehandling av annen sort. Dog krever og forventer jeg min rett til å gå på dametoalettet, selv om jeg ble født med utover tiss.

 

Når jeg gikk gjennom prosessen var det med toaletter vanskelig, og jeg forsøkte så godt jeg kunne å unngå offentlige dobesøk. Det var rett og slett ydmykende å bli fortalt av betjeningen at man har gått feil, så i det tilfellet kunne det kanskje vært bedre med unisex. Jeg vil dog IKKE at det skal innføres et tredje toalett spessielt myntet på transepersoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pissoar.

 

Et avlukke med pissoar kan sikkert fikses, om det er absolutt nødvendig. Trenger fortsatt ikke helt separate doer.

Anonymous poster hash: d6d17...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...