Gå til innhold

Kan jeg kontakte henne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Æsj

Hørtes ut som starten på et kommende fint og romantisk eventyr for din del, og du virket jo faktisk som en grei fyr. Litt undrende, usikker, men forelsket/betatt? Men,

Ble turn-off for meg i hvert fall, med en gang du begynte nevne "closing game", "seale dealen", "vennesona" etc.

Anonymous poster hash: 8d096...52f

Vel, det er turn-off for meg også, at du er en sånn person som man må pakke alt inn i politisk korrekte termer for. Så det er null stress :)

Anonymous poster hash: e1bec...35c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj

Hørtes ut som starten på et kommende fint og romantisk eventyr for din del, og du virket jo faktisk som en grei fyr. Litt undrende, usikker, men forelsket/betatt? Men,

Ble turn-off for meg i hvert fall, med en gang du begynte nevne "closing game", "seale dealen", "vennesona" etc.

Anonymous poster hash: 8d096...52f

Jeg ser ikke hvorfor dette ble avtennende for deg. Han skriver jo selv at dette ikke er vanlig for han så tidlig, så jeg ser ikke hvorfor dette er et problem for deg. "Vennesone" er jo noe svært mange bruker og er redd for å havne i, så det ser jeg heller ikke hvorfor dette er så ille. 

Anonymous poster hash: 253a1...85e

• Liker 1
Skrevet

må du ha hjelp til alt du?

først måtte kompisen formidle kontakt mellom dere så må KG gi deg råd om å ta kontakt videre eller ikke? 

AnonymBruker
Skrevet

må du ha hjelp til alt du?

først måtte kompisen formidle kontakt mellom dere så må KG gi deg råd om å ta kontakt videre eller ikke? 

Han er åpenbart usikker og uerfaren. Jeg synes ikke det er særlig nødvendig å være så krass. I det minste gjør han noe, i stedet for å skrive bitre innlegg på KG. 

Anonymous poster hash: 253a1...85e

• Liker 4
Skrevet

Ikke så rart at hun ikke sendte sms når du allerede hadde lagt henne til på Facebook. Da hadde du jo tatt initiativ til å opprette kontakt, og hun trengte derfor ikke sende deg sms for at du skulle få nummeret hennes.

• Liker 1
Skrevet

Ja, med mindre du er helt psykopat så burde vel ikke det by på noen problemer.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj Hørtes ut som starten på et kommende fint og romantisk eventyr for din del, og du virket jo faktisk som en grei fyr. Litt undrende, usikker, men forelsket/betatt? Men, Ble turn-off for meg i hvert fall, med en gang du begynte nevne "closing game", "seale dealen", "vennesona" etc. Anonymous poster hash: 8d096...52f

Er faktisk helt enig

Anonymous poster hash: 9c231...d0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering? :)

Anonymous poster hash: 6b0fc...875

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...