Gå til innhold

Kan jeg kontakte henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på en konsert, og traff en jente som jeg syntes var utrolig søt, og som også viste seg å være veldig hyggelig. Det som skjedde var at jeg sa til en kompis at jeg syntes hun var søt, hvorpå han bare gikk rett bort til henne og sa: "Hei, dette er XXX, og han lyst til å ta en øl med deg etterpå". Dritflaut, jeg holdt på å dø der jeg stod, men sannelig kom hun ikke bort til meg etter konserten, og sa at jeg skyldte henne en øl (fri bar, så det var ikke sånn at hun var ute etter gratis alkohol heller).

Etter det hang vi sammen resten av kvelden, til sikkert klokka 4 på natta, hun ble med meg på narsch og blablabla. Jeg hadde ikke telefonen med meg, så jeg gav henne mitt nummer, og ba henne om å sende meg en tekst, noe hun sa hun skulle gjøre. Det var hun som brøt opp kvelden, og sa hun måtte gå hjem og legge seg, for hun skulle på jobb om 6 timer, og hadde vært våken i to døgn. Det kan jo være sant, men det kan også være bullshit.

Problemet, tror jeg, er at jeg ikke har noe "closing game". Det liggar bare ikke for meg å seale dealen allerede første kvelden. Så det er en viss fare for at hun enten vennesona meg totalt, eller følte at jeg kanskje ikke var så interessert allikevel (men det var jeg jo).

Da jeg kom hjem, adda jeg henne på facebook. Den venneforespørselen har hun akseptert, men hun har ikke sendt meg noen melding, hverken på face eller telefon, så jeg er litt i vilrede over hva jeg skal gjøre her. Det er jo hun som har mitt telefonnummer, så i mitt hodet er det liksom naturlig at det er hun som tar kontakt nå, i og med at hun aldri har sendt den teksten hun sa at hun skulle sende.

Jeg har dritlyst til å sende henne en melding på facebook, bare si hei og takk for sist, men samtidig er det så nedverdigende dersom hun allerede har vurdert meg som "ikke pulbar". For da blir jeg liksom "han plagsomme".

Så hva gjør jeg nå?

Og ja, jeg vet jeg er beta as fuck, og at det er turn-off. Men håper jo at hun kanskje bare er like usikker som det jeg er.

Anonymous poster hash: e1bec...35c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo bare sende en melding på facebook.  jeg har fått meldinger på facebook av folk som bare har sett meg på gata og som jeg ikke har utvekslet et ord med. Så hadde ikke tenkt noe rart om det om jeg hadde hengt med en fyr en hel kveld også sendte han en melding.  

Anonymous poster hash: edc28...f66
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Var på en konsert, og traff en jente som jeg syntes var utrolig søt, og som også viste seg å være veldig hyggelig. Det som skjedde var at jeg sa til en kompis at jeg syntes hun var søt, hvorpå han bare gikk rett bort til henne og sa: "Hei, dette er XXX, og han lyst til å ta en øl med deg etterpå". Dritflaut, jeg holdt på å dø der jeg stod, men sannelig kom hun ikke bort til meg etter konserten, og sa at jeg skyldte henne en øl (fri bar, så det var ikke sånn at hun var ute etter gratis alkohol heller).

Etter det hang vi sammen resten av kvelden, til sikkert klokka 4 på natta, hun ble med meg på narsch og blablabla. Jeg hadde ikke telefonen med meg, så jeg gav henne mitt nummer, og ba henne om å sende meg en tekst, noe hun sa hun skulle gjøre. Det var hun som brøt opp kvelden, og sa hun måtte gå hjem og legge seg, for hun skulle på jobb om 6 timer, og hadde vært våken i to døgn. Det kan jo være sant, men det kan også være bullshit.

Problemet, tror jeg, er at jeg ikke har noe "closing game". Det liggar bare ikke for meg å seale dealen allerede første kvelden. Så det er en viss fare for at hun enten vennesona meg totalt, eller følte at jeg kanskje ikke var så interessert allikevel (men det var jeg jo).

Da jeg kom hjem, adda jeg henne på facebook. Den venneforespørselen har hun akseptert, men hun har ikke sendt meg noen melding, hverken på face eller telefon, så jeg er litt i vilrede over hva jeg skal gjøre her. Det er jo hun som har mitt telefonnummer, så i mitt hodet er det liksom naturlig at det er hun som tar kontakt nå, i og med at hun aldri har sendt den teksten hun sa at hun skulle sende.

Jeg har dritlyst til å sende henne en melding på facebook, bare si hei og takk for sist, men samtidig er det så nedverdigende dersom hun allerede har vurdert meg som "ikke pulbar". For da blir jeg liksom "han plagsomme".

Så hva gjør jeg nå?

Og ja, jeg vet jeg er beta as fuck, og at det er turn-off. Men håper jo at hun kanskje bare er like usikker som det jeg er.

Vet ikke. De neste gangene sørger du for å få hennes nr, når du møter ei du kan tenke deg å fortsette kontakten med

Anonymous poster hash: 39ec4...d9c

AnonymBruker
Skrevet

Du sender selvfølgelig ei melding og lar det stå til :) Good luck!

Anonymous poster hash: 7d3c4...8ed
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ok, da har jeg gjort det, sendt henne en melding på facebook-chaten.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ok, da har jeg gjort det, sendt henne en melding på facebook-chaten.

Bra! :) Lykke til! :blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Positivt at du sendte hon en melding! Bare å hoppe i d. Lykke til kompis

Anonymous poster hash: 6e8a9...4fc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra! :) Lykke til! :blomst:

Takk :) Skal oppdatere hvis jeg hører noe. Eller nei, forresten...kan jo hende hun henger på KG.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Have fun! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk :) Skal oppdatere hvis jeg hører noe. Eller nei, forresten...kan jo hende hun henger på KG.

Fornuftig av deg :)

Håper at dere får en fin sommer sammen :yvonne:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fornuftig av deg :)

Håper at dere får en fin sommer sammen :yvonne:

Takk, det håper jeg og :)

AnonymBruker
Skrevet

Og takk for at dere gadd å lese.

AnonymBruker
Skrevet

giphy.gif

Må jeg kjøre sånn vente-opplegg nå, eller kan jeg bare svare med en gang jeg føler for det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke driv takktikkeri - vær deg selv!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke driv takktikkeri - vær deg selv!

Famous last words...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på!

Anonymous poster hash: 6e8a9...4fc
AnonymBruker
Skrevet

Jenter er redde for å ta kontakt. Aner ikke hvorfor, men gutter forventer det motsatte? Alltid jeg som har endt opp med å legge til folk på face å starte praten. Føler seg skikkelig ned der da, men gjort er gjort tenker nå jeg. Lukker øynene å trykker pp send.

Anonymous poster hash: 3d836...cf0

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun er sjenert?:) Sitter litt langt inne til meg å ta kontakt, selv når jeg har fått telefonnummeret til en kar:P Så synes også du bare skal sende en beskjed på facebook chat'en:)

Anonymous poster hash: c9e95...be7
AnonymBruker
Skrevet

Jenter er redde for å ta kontakt. Aner ikke hvorfor, men gutter forventer det motsatte? Alltid jeg som har endt opp med å legge til folk på face å starte praten. Føler seg skikkelig ned der da, men gjort er gjort tenker nå jeg. Lukker øynene å trykker pp send.

Anonymous poster hash: 3d836...cf0

Personlig så forventer jeg at de slenger seg rundt halsen min, og spør meg hvor jeg har vært hele deres liv. Det er nesten det som må til for at jeg skal tørre å gjøre noe som helst :) High inhibition? You bet.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj

Hørtes ut som starten på et kommende fint og romantisk eventyr for din del, og du virket jo faktisk som en grei fyr. Litt undrende, usikker, men forelsket/betatt? Men,

Ble turn-off for meg i hvert fall, med en gang du begynte nevne "closing game", "seale dealen", "vennesona" etc.

Anonymous poster hash: 8d096...52f
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...