Gå til innhold

P-pille og sikkerhet etter samleie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sett at man glemmer en p-pille tre eller fire dager etter sist samleie. Er man trygg fra det samleiet man hadde? Har hørt det er "krise" om man glemmer det dagen etter, men hva visst det har gått noen dager?

Anonymous poster hash: 97ae8...548
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet? :-)

Skrevet

Det kommer ann på hva slags piller du har, når på brettet du glemmer pillen, hvor mange piller du glemmer og hvor lang tid det tar før du oppdager at du har glemt pillen.

Les i pakningsvedlegget! Det skal stå der.

Hvis du ikke har pakningsvedlegget kan du finne det i Felleskatalogen ved å google "[merke] pakningsvedlegg". f.eks "Mercilon pakningsvedlegg"

Hvis du synes det er vanskelig å forstå pakningsvedlegget kan du få hjelp her om du gir mer info om merke, hvor du er på brettet og hvor mange piller du har glemt.

Gjest Anjelic
Skrevet

Er på uke 3. Begynner på de hvite pillene neste fredag. Er kun den i går jeg er redd havna i vasken, men grunnen til at jeg er redd for det er at jeg kjenner liksom ikke at den glir ned for de er jo så "lette". :P Så tenker bare hva om det har skjedd.

Skrevet

Er på uke 3. Begynner på de hvite pillene neste fredag. Er kun den i går jeg er redd havna i vasken, men grunnen til at jeg er redd for det er at jeg kjenner liksom ikke at den glir ned for de er jo så "lette". :P Så tenker bare hva om det har skjedd.

Ta de med et glass vann i stedet.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du vann når du svelger de bittesmå pillene? De er jo filmdrasjerte, så ikke noe problem å svelge uten vann.... Og jeg SLITER med å svelge piller

Anonymous poster hash: cb949...6f2
Gjest Anjelic
Skrevet

Ja, svelger de med vann ja. Og bruker som regel glass med vann. Men i går glemte jeg det og tok det over springen. Lurer bare på om jeg er beskyttet fra det samleiet som skjedde natt til onsdag hvis det skulle ha skjedd At de havnet i sluket noe jeg egentlig ikke tror.

Skrevet

Tja, vanskelig å si, men forhåpentligvis har det gått bra. Men jeg tror jeg hadde tatt en test om tre-fire uker for å være helt sikker.

AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis mensen/bortfallsblødningen kommer neste uke. Da kan jeg vel slå meg til ro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...