sjokoladeelskeren Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 heihei den siste måneden har jeg nøset en del. ikke så mye at det er irriterende, men lurer likevell på hva det kan komme av. får gjerne en 7-8 nys om dagen (max 3 av gangen), men har ikke merket noen spesielle tidspunkt eller sammenhenger når de kommer. kan komme hvor som helst og hvor som helst. har ikke hatt hoste eller sår hals så forkjølelse er det ikke. noen som har opplevd noe lignende eller vet hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Jeg var på tur med jobben. Nøs og nøs og nøs og nøs. Greide faktisk ikke stoppe. Fikk en zyrtec og det stoppet etter 15-20 minutter. Kjøp en pakke og prøv. Anonymous poster hash: 7ac17...cbb
sjokoladeelskeren Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2015 Pollenallergi? Gresset har kommet nå. har tenkt litt på det, men er ikke det da litt rart at nysene da kommer like gjerne når jeg er inne som når jeg er ute?
Noope Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 har tenkt litt på det, men er ikke det da litt rart at nysene da kommer like gjerne når jeg er inne som når jeg er ute? Nja, jeg nøs også inne da allergien min startet. Men jeg hadde sånne kjede-nys, gjerne 3-4 nys etter hverandre, noe som gjorde meg mistenksom på at det ikke var vanlig forkjølelse. Sjekket det med en enkel blodprøve. Hadde visst utslag på timotei, dette er visst den mest vanlige gressart å være allergisk for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå