AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Hei! Hva gjør jeg? Jeg har fått flimrende hjertet og venter på time på sykehuset hos hjertespesialist. Jeg hadde ett flimmeranfall for litt siden - før dette har jeg bestilt tur til familien langt langt borte i molde. Der er det dårlig dekning oglangt fra sykehus og jeg skal være der i fem dager. Vi har alle gleda oss til og se hverandre. Det er svært skjeldent! Må jeg bli hjemme med hensyn til hjertet? Jeg er sykemeldt pga utredning. Vil ikke skuffe familien min. Vil jo dra. Anonymous poster hash: eb339...f8d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Hei! Hva gjør jeg? Jeg har fått flimrende hjertet og venter på time på sykehuset hos hjertespesialist. Jeg hadde ett flimmeranfall for litt siden - før dette har jeg bestilt tur til familien langt langt borte i molde. Der er det dårlig dekning oglangt fra sykehus og jeg skal være der i fem dager. Vi har alle gleda oss til og se hverandre. Det er svært skjeldent! Må jeg bli hjemme med hensyn til hjertet? Jeg er sykemeldt pga utredning. Vil ikke skuffe familien min. Vil jo dra. Anonymous poster hash: eb339...f8d Spør legen! Anonymous poster hash: 57d31...adc
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Jeg vet ikke, så spør legen, men du skuffer i hvert fall familien din om du blir med og dør av hjertesvikt...Anonymous poster hash: f5e7f...9e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå