Gå til innhold

Solstikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg kanskje har fått det.. For det første koker jeg over av varme, og for det andre er jeg helt ferdig (slapp!), har hodepine og er svimmel og kvalm:/ Har vært ute i hele dag, og det har vært opp til 30 grader :S Kan det være solstikk? I såfall, er det farlig?

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om jeg kanskje har fått det.. For det første koker jeg over av varme, og for det andre er jeg helt ferdig (slapp!), har hodepine og er svimmel og kvalm:/ Har vært ute i hele dag, og det har vært opp til 30 grader :S Kan det være solstikk? I såfall, er det farlig?

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Har du drukket lite væske (som vann, saft o.l.) i dag? Husk å drikk mer vann o.l. på varme dager pga risiko for dehydrering og farlig heteslag

Anonymous poster hash: 91b70...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kanskje har fått det.. For det første koker jeg over av varme, og for det andre er jeg helt ferdig (slapp!), har hodepine og er svimmel og kvalm:/ Har vært ute i hele dag, og det har vært opp til 30 grader :S Kan det være solstikk? I såfall, er det farlig?

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Drikk i hvertfall en del vann utover kvelden og se om du blir bedre. Hvis ikke, kontakt lege!!!

Anonymous poster hash: 91b70...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du drukket lite væske (som vann, saft o.l.) i dag? Husk å drikk mer vann o.l. på varme dager pga risiko for dehydrering og farlig heteslag Anonymous poster hash: 91b70...a23

Har sikkert drukket 1 liter tilsammen i dag. Cola og vann

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert drukket 1 liter tilsammen i dag. Cola og vann Anonymous poster hash: f6ea0...f95

En liter er ikke mye. Jeg drikker mye mer i varmen :)

Anonymous poster hash: d8dd9...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk i hvertfall en del vann utover kvelden og se om du blir bedre. Hvis ikke, kontakt lege!!! Anonymous poster hash: 91b70...a23

Så med andre ord er det farlig? :/

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liter er ikke mye. Jeg drikker mye mer i varmen :)Anonymous poster hash: d8dd9...e2d

Vel, til vanlig får jeg ikke i meg det engang. Har egentlig alltid slete med å få i meg nok væske. Aner ikke hvorfor...

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert drukket 1 liter tilsammen i dag. Cola og vann

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Cola er ingen god tørstedrikk. Cola er, som kaffe/ te/ alkohol/ annen brus: vanndrivende

og du trenger derfor å fylle på med enda mer drikke enn ellers dersom du har drukket brus og eller  andre av de nevnte drikkene

Anonymous poster hash: 91b70...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord er det farlig? :/

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

I verste fall: Ja! dessverre

Anonymous poster hash: 91b70...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola er ingen god tørstedrikk. Cola er, som kaffe/ te/ alkohol/ annen brus: vanndrivendeog du trenger derfor å fylle på med enda mer drikke enn ellers dersom du har drukket brus og eller  andre av de nevnte drikkene Anonymous poster hash: 91b70...a23

Akkuratt. Problemet er at jeg aldri føler meg spessielt tørst. Så jeg drikker egentlig bare for å drikke...

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I verste fall: Ja! dessverre Anonymous poster hash: 91b70...a23

Shiit D:

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shiit D:

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Jeg sier det ikke for å skremme, men for å opplyse. Dessverre er heteslag i verste fall dødelig.

Har du fått i deg vann de siste timene?

Anonymous poster hash: 91b70...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det ikke for å skremme, men for å opplyse. Dessverre er heteslag i verste fall dødelig.Har du fått i deg vann de siste timene? Anonymous poster hash: 91b70...a23

Nei, bare et glass cola på sikkert 4 timer nå.. Klarer ikke drikke noe annet. Er så kvalm.

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, bare et glass cola på sikkert 4 timer nå.. Klarer ikke drikke noe annet. Er så kvalm.Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Uff. Ta å finn deg ett glass og to med vann og drikk.

Anonymous poster hash: d8dd9...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare et glass cola på sikkert 4 timer nå.. Klarer ikke drikke noe annet. Er så kvalm.

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Ring legevakta og hør hva du skal gjøre da! (dersom du ikke greier å ta til deg væske)

Kanskje du må ha væskepåfyll intravenøst

Anonymous poster hash: 91b70...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Ta å finn deg ett glass og to med vann og drikk.Anonymous poster hash: d8dd9...e2d

Jamen er redd jeg kaster opp da :/

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jamen er redd jeg kaster opp da :/

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Er du alene? Har du angst i forbindelse med å kanskje kaste opp pga kvalmen? Kan du få noen til å være der sammen med deg?

Prøv å drikk forsiktig små små slurker

Anonymous poster hash: 91b70...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du alene? Har du angst i forbindelse med å kanskje kaste opp pga kvalmen? Kan du få noen til å være der sammen med deg?Prøv å drikk forsiktig små små slurker Anonymous poster hash: 91b70...a23

Har ikke akkuratt angst, men synes det er forferdelig ekkelt... Mamma og søsteren min er her med meg, men ser ikke så mye hjelp i de akkuratt. Hva skal de gjøre da?

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Ta å finn deg ett glass og to med vann og drikk.Anonymous poster hash: d8dd9...e2d

Har fått i meg et halvt glass nå :) Har brukt en halv time da, heh

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med at jeg bare fikk i meg to tredjedeler av vannglasset.. Nå er jeg bare enda mer kvalm, ugh

Anonymous poster hash: f6ea0...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...