AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Jeg og typen tenner veldig på å ydmyke hverandre og vi bytter på det. Vi har vært igjennom det meste. Vi har tisset på hverandre. Hatt sex i prøverom og sørget for at vi ble ferska. Bundet hverandre i alle slags former, men man begynner å gå tom for ideer. Men jeg har en plan: Vi drar på hotell i Oslo. Jeg skal få ham i sexy lingerie, gjerne en ballgag og med hendene i håndjern på ryggen og låse ham ute i gangen, slik at han må ned i resepsjonen, si han har låst seg selv ute og be noen låse ham inn! Det kan kanskje høres veldig rart ut, men det har virkelig piffet opp sexlivet vårt, jeg aner aldri hva som kommer og det er spennende i seg selv. Jeg har fått bind for øynene i det han har begynt å klå på meg og etter en full runde og bindet blir tatt av, har han forsvunnet og to fremmede menn har hatt sex med meg. Jeg har selvfølgelig tatt han bakfra i alle slags settinger. Pult ham med en saftis osv. En gang fikk jeg han til og med til å være med på stranden i bikini... Problemet er bare at vanlig sex har blitt så kjedelig at når vi først har oss med hverandre er det et himla prosjekt som gjerne er planlagt fordi den ene vil forsøke å gjøre den andre mest mulig ukomfortabel! Noen andre som har det slik? Anonymous poster hash: 87e7a...7ca 1
KineAnd Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Jeg har vært med på noe, men det er ikke en fast greie i sexlivet mitt! Om du skal "overraske" hver gang dere ligger sammen er det jo ikke lengre overraskende! Jeg liker best de gangene vi har begynt å kose, endt med å ha sex og så har vi vært så kåt på hverandre at det bare har eskalert... Noe planlegging utover det gidder jeg ikke!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Jeg og typen tenner veldig på å ydmyke hverandre og vi bytter på det. Vi har vært igjennom det meste. Vi har tisset på hverandre. Hatt sex i prøverom og sørget for at vi ble ferska. Bundet hverandre i alle slags former, men man begynner å gå tom for ideer. Men jeg har en plan: Vi drar på hotell i Oslo. Jeg skal få ham i sexy lingerie, gjerne en ballgag og med hendene i håndjern på ryggen og låse ham ute i gangen, slik at han må ned i resepsjonen, si han har låst seg selv ute og be noen låse ham inn! Det kan kanskje høres veldig rart ut, men det har virkelig piffet opp sexlivet vårt, jeg aner aldri hva som kommer og det er spennende i seg selv. Jeg har fått bind for øynene i det han har begynt å klå på meg og etter en full runde og bindet blir tatt av, har han forsvunnet og to fremmede menn har hatt sex med meg. Jeg har selvfølgelig tatt han bakfra i alle slags settinger. Pult ham med en saftis osv. En gang fikk jeg han til og med til å være med på stranden i bikini... Problemet er bare at vanlig sex har blitt så kjedelig at når vi først har oss med hverandre er det et himla prosjekt som gjerne er planlagt fordi den ene vil forsøke å gjøre den andre mest mulig ukomfortabel! Noen andre som har det slik? Anonymous poster hash: 87e7a...7ca Først: jeg er all in når det gjelder å ydmyke og dominere mannfolk i senga, veldig veldig sexy Men: for meg og mine leke- og sexpartnere er det fullstendig no go å involvere andre som ikke har samtykket til å være med, i leken. Det gjelder også hotellansatte ol. Har lekt med en fin fantasi om å reise med typen på ferie, og før vi skal igjennom sikkerhetskontrollen gi han en pose og kommandere han til å gå på toalettet og få den på plass, i posen ligger det glidemiddel og en butplugg av metall kan se for meg hvor stressa han blir før han så skal igjennom metalldetektorene kommer dog aldri til å gjøre det, nettopp fordi vekterne på Gardermoen ikke har samtykket til å bli med i mine sexleker Anonymous poster hash: 2037c...ab9 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Jeg og typen tenner veldig på å ydmyke hverandre og vi bytter på det. Vi har vært igjennom det meste. Vi har tisset på hverandre. Hatt sex i prøverom og sørget for at vi ble ferska. Bundet hverandre i alle slags former, men man begynner å gå tom for ideer. Men jeg har en plan: Vi drar på hotell i Oslo. Jeg skal få ham i sexy lingerie, gjerne en ballgag og med hendene i håndjern på ryggen og låse ham ute i gangen, slik at han må ned i resepsjonen, si han har låst seg selv ute og be noen låse ham inn! Det kan kanskje høres veldig rart ut, men det har virkelig piffet opp sexlivet vårt, jeg aner aldri hva som kommer og det er spennende i seg selv. Jeg har fått bind for øynene i det han har begynt å klå på meg og etter en full runde og bindet blir tatt av, har han forsvunnet og to fremmede menn har hatt sex med meg. Jeg har selvfølgelig tatt han bakfra i alle slags settinger. Pult ham med en saftis osv. En gang fikk jeg han til og med til å være med på stranden i bikini... Problemet er bare at vanlig sex har blitt så kjedelig at når vi først har oss med hverandre er det et himla prosjekt som gjerne er planlagt fordi den ene vil forsøke å gjøre den andre mest mulig ukomfortabel! Noen andre som har det slik? Anonymous poster hash: 87e7a...7ca Har ikke noe i mot fetisjen deres i det hele tatt, men å blande andre ufrivillig inn i det er bare dårlig stil. Anonymous poster hash: b6fa2...eb7 5
Gjest Faerunpedia Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Er du sikker på at han vil like dette? En ting er hva dere gjør privat, men å offentliggjøre det er en annen sak.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Jeg og typen tenner veldig på å ydmyke hverandre og vi bytter på det. Vi har vært igjennom det meste. Vi har tisset på hverandre. Hatt sex i prøverom og sørget for at vi ble ferska. Bundet hverandre i alle slags former, men man begynner å gå tom for ideer. Men jeg har en plan: Vi drar på hotell i Oslo. Jeg skal få ham i sexy lingerie, gjerne en ballgag og med hendene i håndjern på ryggen og låse ham ute i gangen, slik at han må ned i resepsjonen, si han har låst seg selv ute og be noen låse ham inn! Det kan kanskje høres veldig rart ut, men det har virkelig piffet opp sexlivet vårt, jeg aner aldri hva som kommer og det er spennende i seg selv. Jeg har fått bind for øynene i det han har begynt å klå på meg og etter en full runde og bindet blir tatt av, har han forsvunnet og to fremmede menn har hatt sex med meg. Jeg har selvfølgelig tatt han bakfra i alle slags settinger. Pult ham med en saftis osv. En gang fikk jeg han til og med til å være med på stranden i bikini... Problemet er bare at vanlig sex har blitt så kjedelig at når vi først har oss med hverandre er det et himla prosjekt som gjerne er planlagt fordi den ene vil forsøke å gjøre den andre mest mulig ukomfortabel! Noen andre som har det slik? Anonymous poster hash: 87e7a...7ca Du høres erfaren og åpen ut for det meste. Kjæresten din er heldig. og du også såklart hehe:PAnonymous poster hash: 2c158...d63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå