Gå til innhold

Panikkanfall på jobb

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å gråte på jobb. Foran sjefen. Hadde ikke sovet NOE i natt(vet ikke hvorfor, men var ute i går og kom hjem ved ett tida og lå og tenkte på at jeg snart måtte opp og på jobb..fikk bare ikke sove i det hele tatt...) og alle kundene hadde tydeligvis mensen siden de klagde og kjefta på meg hele dagen, i tillegg til kjempemasse kunder så sto jeg der alene i 5 timer, var dritsliten, trøtt og lei. Var helt jævlig. I tilegg så måtte selvfølgelig kassa henge seg opp, og jeg fikk panikk fordi da måtte jeg ringe sjefen og spørre om hjelp om hva jeg skulle gjøre, samtidig som beskymringen over at kasse 2 også sikkert streiker snart hang over meg. Når en annen kollega kom kl 13, så gikk jeg på pauserommet og fikk nervesammenbrudd og gråt, fikk ikke i meg noe mat, da jeg gikk ut så kom sjefen mot meg og jeg prøvde å forklare hva som hadde skjedd, mens jeg plutselig brøt ut i gråt igjen foran han.. Haha, føler meg så svak. Men klarte ikke holde meg oppe lenger, måtte bare bryte ut. Faen, flaut, men sånn går det.... Tror jeg bare hadde lagra masse inni meg og måtte slippe det ut da jeg var alene.. prøvde å holde meg da jeg snakket med sjefen, men stemmen min skalv og jeg bare brøt sammen i gråt. Heldigvis så var han snill og støttende, og sa at det gikk fint. Sluttet kl 14 så var ikke så lenge igjen men da slapp jeg hvertfall å stå bak kassa og gjorde andre ting som ikke har med kunder å gjøre... Verste dagen noensinne.

Så, jeg bare lurer på om jeg kan dra til legen for å sykemelde meg, eller om dette er god nok grunn til å si jeg er "syk". Har angst konstant på jobb, men har ikke skjedd at jeg har opplevd noe av dette som jeg beskrev. Orker ikke oppleve det igjen, vil ikke gå tilbake på jobb og tro jeg kommer til å dø hver gang... Verste opplevelsen jeg har hatt. Jeg prøvde å si til sjefen at jeg har angst og det er noe jeg sliter med i jobbsammenheng, men virker ikke som at han tok det seriøst i det hele tatt.. det er jo et problem for meg på jobb.. og det virker ikke som at de andre kollegaene mine sliter så mye som meg. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 226cc...ba5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som det er rette jobben for deg.  Som regel når ALLE kundene oppfører seg dritt så har det noe med hvordan du håndterer de. 

Anonymous poster hash: bf112...614
AnonymBruker
Skrevet

Er alle dager like? Jeg hadde heller ikke vært opplagt, energisk og stabil om jeg ikke hadde sovet. Å være så sen i seng før en tidligvakt er ikke akkurat lurt.

Ut fra den teksten din så tolker jeg det som at du ikke er ung og ikke har all verdens med arbeidsmoral. Går ut dagen før tidligvakt, noe i veien med "alle andre", og ønske om sykemelding.

Er derimot alle dager like, der du er trist, lei, sint, trøtt og slapp, så bør du søke hjelp, ja. Ikke alle har det bedre med sykemelding om de er deprimert.

Om ikke du faktisk sliter med dette, så bør du heller legge deg tidligere, endre tankesettet og holdningene dine, stramme deg opp og smile til verden. Alle kan ha en dårlig dag. Om det er jobben du ikke liker - bytt.

Anonymous poster hash: a34c9...cc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...