AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 jeg fikk mensen 5 dager før jeg skule ha mensen.. Altså mensen har vert normal og sånt " bare veldig mørk " men det jeg blir litt redd eller litt stressa av Det er at jeg har hatt ømme bryster helle tiden først trodde jeg at "ja kanskje fordi jeg skal ha mensen", men så fikk jeg mensen og de var forsatt vonde og etter mensen å. så har gått ca 1-2 uker med ømme bryster:( Jeg skal ha mensen om sikker 1/5 uke til Jeg vet ikke hva det kommer av og vær dag som går gjør de mer vondt Faen altså.. Kan ikke engang ta på de og de bare blir større begynner å klø:// Hva kommer det av? Anonymous poster hash: 8371a...45b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Jeg har det slik ganske ofte når hormonene er i ubalanse, ofte på grunn av stress. Anonymous poster hash: 7617e...291
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Stress, psyken etc kan påvirke deg. Ømme bryster kommer av utvidede brystkjertler. Hvor gammel er du? Tenåringer, og tidlig i 20-årene vokser brystkjertlene mye, og kan være ømme flere uker i strekk. Smerter i brystene er som regel et godt tegn, og er sjeldent av maligne forandringer Anonymous poster hash: 0fd3a...f20
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Du kan ikke være gravid da?Anonymous poster hash: 9ded6...7b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå