Gå til innhold

Fæle Menstruasjonsmerter :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei,fikk mensen i dag har forferdelig vondt i magen har tatt en paralgin forte nå og sitter med varmepose på magen har forferdelige smerter og kramper au haaattter mensen, det gjør også vondt å klemme på magen og noen ganger må jeg sitte i fosterstilling i hele to dager for det er det eneste som hjelper . Faen hater virkelig dette. Måtte bare få det ut en plass. Er så grusomt til tider. Noen som er likedan?

Anonymous poster hash: c9dd5...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det slik før jeg begynte på p-piller. Nå bruker jeg kun Naproxen under bortfallsblødningen, de første to dagene.

 

Om du har så vondt, ville jeg gått til legen og fått det utredet. Kanskje du har PCO(S) etc?



Anonymous poster hash: 729df...708
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det slik før jeg begynte på p-piller. Nå bruker jeg kun Naproxen under bortfallsblødningen, de første to dagene. Om du har så vondt, ville jeg gått til legen og fått det utredet. Kanskje du har PCO(S) etc? Anonymous poster hash: 729df...708

Hva er det? Ts :-)

Anonymous poster hash: c9dd5...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det? Ts :-)

Anonymous poster hash: c9dd5...0f4

Snakk med legen din, eller du kan google. Det kan være mange årsaker, og det beste for deg er å sitte med noen og snakke om det, så du kan spørre og grave :)

Anonymous poster hash: 729df...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...