Gå til innhold

Noen som har lyst til å treffes ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kunne tenke seg å møtes utenfor KG ?

Kanskje vi kunne tromme  sammen til en liten grillfest, møtes på byen, eller noe ?

:ol:

Anonymous poster hash: efa7c...bb8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alltid med på en kaffe, nå spørs det bare hvilken by det er snakk om.

AnonymBruker
Skrevet

Om du er i Alta så :P

Anonymous poster hash: ab5b9...d69
  • Liker 1
Skrevet

Vi har akkurat hatt et minitreff i Oslo, og det var skikkelig suksess. Kjempekoselig!

Synes det er trivelig at flere ønsker å samles :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i Bergen, kunne egentlig tenkt meg et treff med bare menn. Litt flaut  å møte kvinnene.

Anonymous poster hash: 2e3f8...426
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er vel at folk er fordelt over heile dette langstrakte landet, og det befinner seg kanskje noen i utlandet også. Dermed blir det alt for langt å reise for alle sammen.

Jeg holder for øyeblikket til i en liten avkrok av Valdres. Så dersom noen har lyst til å komme hit, så kan dem få servert ekte rakfisk og flatbrød.   :fnise:

anonymous

Skrevet

Vi har akkurat hatt et minitreff i Oslo, og det var skikkelig suksess. Kjempekoselig!

Synes det er trivelig at flere ønsker å samles :)

.. Men, dette fant jeg ingen informasjon om :(

• Liker 3
Skrevet

.. Men, dette fant jeg ingen informasjon om :(

Åh  :hug:

Jeg hører rykter om at det kan bli et nytt lite treff i løpet av sensommeren/høsten. Kanskje vi kan prøve å samle flere da? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører rykter om at det kan bli et nytt lite treff i løpet av sensommeren/høsten. Kanskje vi kan prøve å samle flere da? :)

Hvordan inviterte dere til dette minitreffet? Er det bare for spesielt inviterte i din kg-omgangskrets eller?

Anonymous poster hash: 3400f...992

• Liker 1
Skrevet

Hvordan inviterte dere til dette minitreffet? Er det bare for spesielt inviterte i din kg-omgangskrets eller?

Nja... ikke akkurat. Men det ble vel ikke akkurat noe stort oppslag om det heller, mest av praktiske årsaker. Tiden var knapp og vi hadde en ganske spikret agenda akkurat da. Det ble annonsert i noen tråder her inne.

Men jeg ser positivt på et større treff :)

AnonymBruker
Skrevet

Nja... ikke akkurat. Men det ble vel ikke akkurat noe stort oppslag om det heller, mest av praktiske årsaker. Tiden var knapp og vi hadde en ganske spikret agenda akkurat da. Det ble annonsert i noen tråder her inne.

Min oppriktige mening er da at dere får enten ha deres private minitreff for dere selv på pm, eller invitere alle som ønsker.

• Liker 3
Skrevet

Ja, det hadde vært fint! :) 

Skrevet

Min oppriktige mening er da at dere får enten ha deres private minitreff for dere selv på pm, eller invitere alle som ønsker.

Javel. Deg om det. Alle de som var innom de aktuelle trådene var hjertelig velkomne - mer får jeg ikke gjort dessverre. 

Ja, det hadde vært fint! :)

Strålende - håper det blir en dato som passer flest mulig  :Nikke:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kanskje lettere å invitere folk om de  skriver under brukernavn og..

Endret av Sola de
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er vel at en del folk som sier at dem skal komme, ikke dukker opp til selve sammentreffet. Enten fordi dem rett og slett ikke gidder, eller fordi det kommer ett eller annet i veien slik at dem ikke lenger hadde muligheten til å gå dit. Dermed blir arrangør  sikkert temmelig irritert og frustrert, over å ha lagt ned masse arbeid, og bestilt mat / drikkevarer som ikke blir spist / drukket opp..

Da går det jo både tid og penger rett i dass. Da hadde det kanskje vært bedre (og enklere) og bare avtale noen møter på ett bestemt utested / bar / restaurant til en bestemt dato og klokkeslett. Da slipper man i alle fall å kaste bort både penger og tid, i tilfelle det er mange som av en eller annen grunn ikke dukker opp. 

Skrevet

Er da bare å avtale å møte noen, så betaler alle hver for seg, det de selv måtte ville ha, hvor nå enn man måtte møtes. Trenger ikke gjøre ting så alt for vanskelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Er i Bergen, kunne egentlig tenkt meg et treff med bare menn. Litt flaut  å møte kvinnene.

Hva mener du?  :klo:

Anonymous poster hash: ec881...913

AnonymBruker
Skrevet

Jente 25 ønsker venninner?

Anonymous poster hash: ec881...913

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Og det sier du på KVINNEguiden????!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...