AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Når en person har lyst til å knulle deg? Anonymous poster hash: bec13...38a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Når en person har lyst til å knulle deg? Anonymous poster hash: bec13...38a tenker at nå står ikke julen til påske.😲Anonymous poster hash: 9fb3a...38d 2
Den mystiske Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 TS: Tenner du på vedkommende selv? (I såfall, kjør på da sex er naturlig.) Hvis ikke, så si at du selv ikke er interessert...
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Det spørs helt om jeg liker vedkommende eller ikkeAnonymous poster hash: b92e4...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #5 Skrevet 4. juli 2015 Når en person har lyst til å knulle deg?Anonymous poster hash: bec13...38a Hvis det er bare det han har lyst til, takker jeg nei. Jeg liker ikke sex uten følelser innblandet. Det blir for tomt og meningsløst for meg. Jeg hadde min del av ONS i ungdommen, og det lærte jeg av. Meningsløst, føler jeg. Jeg vil at både jeg og partneren skal være forelsket i hverandre når vi har sex. Jeg er 48, og har forresten fått "tilbud" om sex av en mann (en jeg kjenner fra ungdommen) på Facebook for ikke så lenge siden. Han er godt gift og har tenkt å fortsette med det. Men han hadde så lyst "å bare ha seg litt" med meg da, fordi han var så forelsket i meg i ungdommen, men da ble det aldri noe mellom oss den gangen. Så det ville han gjøre noe med nå... kun uforpliktende sex, som han sa. Han synes sikkert det var et godt tilbud, men det synes ikke jeg, så jeg har takket nei alle de 4-5 gangene han har spurt Anonymous poster hash: fbeff...5f2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Smigrende. Kunne godt tenkt meg å bli knullet. Anonymous poster hash: 0ba19...5c1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Jeg tenker at det må være noe galt med henne. 1
Gjest makar Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Hvis det er typen tenker jeg: Så bra, jeg liker å ha sex med han! Hvis det er noen andre: Sorry, jeg er opptatt!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Hvis det er bare det han har lyst til, takker jeg nei. Jeg liker ikke sex uten følelser innblandet. Det blir for tomt og meningsløst for meg. Jeg hadde min del av ONS i ungdommen, og det lærte jeg av. Meningsløst, føler jeg. Jeg vil at både jeg og partneren skal være forelsket i hverandre når vi har sex. Jeg er 48, og har forresten fått "tilbud" om sex av en mann (en jeg kjenner fra ungdommen) på Facebook for ikke så lenge siden. Han er godt gift og har tenkt å fortsette med det. Men han hadde så lyst "å bare ha seg litt" med meg da, fordi han var så forelsket i meg i ungdommen, men da ble det aldri noe mellom oss den gangen. Så det ville han gjøre noe med nå... kun uforpliktende sex, som han sa. Han synes sikkert det var et godt tilbud, men det synes ikke jeg, så jeg har takket nei alle de 4-5 gangene han har spurt Anonymous poster hash: fbeff...5f2 Jeg har hatt gifte kolleger som har spurt om jeg ville være elskerinna deres eller skrevet andre ting på sms til meg. Syns det er rett og slett skuffende og ekkelt at gifte menn holder på sånn, og talentløst at de tror de får noe av meg. Hadde jeg hatt en sånn venn på fb så hadde jeg slettet han hvis han hadde spurt meg om noe sånt. Single menn - helt greit, men ikke gifte, da blir jeg lei meg på konas vegne. Kunne aldri gått bak noens rygg på den måten. Anonymous poster hash: 0ba19...5c1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Jeg er hun, og Y er han. Jeg tenner på Y ja! -tsAnonymous poster hash: bec13...38a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå