AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Spurte en fyr på byen om han ville ha meg med hjem. Så sa han ikke i dag, men at vi kunne møtes ute en dag. Skrev litt med han noen dager senere og spurte hvorfor han ikke ville ha meg med hjem. Så sa han at han synes det er feil å ha sex før man har blitt kjent med personen. Er dette et vanlig syn? For gutter? Anonymous poster hash: 056f5...1b2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Jeg er mann og jeg er ikke noe keen på ONS. Jeg foretrekker å kjenne personen først, vi kan gjerne også være venner før det utvikler seg videre, men det holdet at vi har blitt kjent. Anonymous poster hash: c51e1...0c5 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Jeg synes det er en bra innstilling å ikke ville ha sex med en fremmed i fylla, uansett kjønn! Anonymous poster hash: b70ba...9c8 7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Jeg synes det er en bra innstilling å ikke ville ha sex med en fremmed i fylla, uansett kjønn! Anonymous poster hash: b70ba...9c8 Han var ikke full faktisk. Ikke jeg heller faktisk. Anonymous poster hash: 056f5...1b2
Mendaså Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Han var ikke full faktisk. Ikke jeg heller faktisk.Anonymous poster hash: 056f5...1b2 Men det var første gang dere møttes og dere var begge påvirket? Kan ikke jenter bli fornøyde noen gang? Hører så JÆVLIG mange klager over at vi menn bare er ute etter en ting osv og når dere først møter en som er mer interessert i HELE deg og ikke kun sexen så er det også feil... Han sa jo at han ville bli bedre kjent, da får du gjøre som så altfor mange gutter gjør i din situasjon, knytter et bånd, så har man sex også er oppdraget fullført så finner du deg et nytt mål;) dvs om du kun er ute etter en ONS. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Kanskje han allerede hadde en dame hjemme...?Anonymous poster hash: e5621...001 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Spurte en fyr på byen om han ville ha meg med hjem. Så sa han ikke i dag, men at vi kunne møtes ute en dag. Skrev litt med han noen dager senere og spurte hvorfor han ikke ville ha meg med hjem. Så sa han at han synes det er feil å ha sex før man har blitt kjent med personen. Er dette et vanlig syn? For gutter? Anonymous poster hash: 056f5...1b2 Edrusex er mye mer forpliktende enn fyllesex. Kanskje det er der det ligger?Anonymous poster hash: eac90...baa
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Edrusex er mye mer forpliktende enn fyllesex. Kanskje det er der det ligger?Anonymous poster hash: eac90...baa Sex er ikke forpliktende. Anonymous poster hash: 056f5...1b2
Arca Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Spurte en fyr på byen om han ville ha meg med hjem. Så sa han ikke i dag, men at vi kunne møtes ute en dag. Skrev litt med han noen dager senere og spurte hvorfor han ikke ville ha meg med hjem. Så sa han at han synes det er feil å ha sex før man har blitt kjent med personen. Er dette et vanlig syn? For gutter? Anonymous poster hash: 056f5...1b2 Vanlig vet jeg ikke, men jeg vil også bli kjent før jeg er intim.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #11 Skrevet 4. juli 2015 Sex er ikke forpliktende. Anonymous poster hash: 056f5...1b2 Hvor ofte må man ha sex før det ligger en forpliktelse i luften, da? Hvis man ligger og kliner sammen, og har hyppig sex, så er det jo gjerne slik at man føler en moralsk forpliktelse til å ta av røret hvis den andre ringer, til å ha kontakt hvis den andre vil ha kontakt. Anonymous poster hash: eac90...baa
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #12 Skrevet 4. juli 2015 Hvor ofte må man ha sex før det ligger en forpliktelse i luften, da? Sex er ikke forpliktende. Du kan ha sex 1000 ganger uten at det forplikter deg til verken giftemål, barn eller besøk hos foreldrene. Anonymous poster hash: 056f5...1b2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #13 Skrevet 5. juli 2015 Sex er ikke forpliktende. Du kan ha sex 1000 ganger uten at det forplikter deg til verken giftemål, barn eller besøk hos foreldrene. Anonymous poster hash: 056f5...1b2 Normale mannfolk altså de som ikke knuller rundt og har en helt normal hjerne og et NORMALT syn på kvinnfolk så jo det er faktisk forpliktende og ha sex. Er man sammen med en jente man alt har falt for og har hyppig sex, vil faktisk mannen elske dama mer og mer. For ved hver ejakulasjon vi får er det et stoff som blir utløst i kroppen vår som gjør at vi blir mer knyttet til partneren vår. Dette er vitenskapelig bevist. Det er også grunnen til at mange menn skriker ut "jeg elsker deg" etter de kommer Da har de fått litt av en orgasme! 😂Anonymous poster hash: 19aa1...c11
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #14 Skrevet 5. juli 2015 Sex er ikke forpliktende. Du kan ha sex 1000 ganger uten at det forplikter deg til verken giftemål, barn eller besøk hos foreldrene. Anonymous poster hash: 056f5...1b2 Det var ikke den typen forpliktelser jeg skrev om. Men for å sette det litt på spissen, er det moralsk sett greit å knulle en Tinder-jente, ta en runde med high fives med gutta og blokke henne dagen etterpå? Jeg tror en viktig grunn til at selv kjendismenn kjøper sex, er at det ligger ingen uuttalt forpliktelse i luften. Den sosiale relasjonen begynner og slutter med sex, og ingen forventer noe annet. Men hvis noen hadde hatt sex med en 'profesjonell' tusen ganger, og hun hadde prøvd å ta kontakt med vedkommende og blitt totalt ignorert, tror jeg hun ville blitt såret.Anonymous poster hash: eac90...baa
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 5. juli 2015 #15 Skrevet 5. juli 2015 Akkurat som med mange kvinner så er også menn forskjellige. Hva som er vanlig for en mann kan bli sett på annerledes av en annen.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #16 Skrevet 5. juli 2015 Spurte en fyr på byen om han ville ha meg med hjem. Så sa han ikke i dag, men at vi kunne møtes ute en dag. Skrev litt med han noen dager senere og spurte hvorfor han ikke ville ha meg med hjem. Så sa han at han synes det er feil å ha sex før man har blitt kjent med personen. Er dette et vanlig syn? For gutter? Anonymous poster hash: 056f5...1b2 Ser ut til at du har funnet en ordentlig mann som er ute etter mer enn bare et hull å tømme seg i. Anonymous poster hash: e3c8a...34b
peppermyntete Skrevet 5. juli 2015 #17 Skrevet 5. juli 2015 Er det feil med menn som ikke har ONS også nå? Jeg gir meg over! 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #18 Skrevet 5. juli 2015 Sex er ikke forpliktende. Du kan ha sex 1000 ganger uten at det forplikter deg til verken giftemål, barn eller besøk hos foreldrene. Anonymous poster hash: 056f5...1b2 Uintelligent å generalisere. For mange er ikke sex forpliktende. For mange er sex forpliktende. Det som da er lurt, er å prate om det på forhånd. På den måten kan de som ikke ser på sex som forpliktende leke sammen, mens de som faktisk ser på sex som forpliktende kan havne i forhold. Det verste er å være den som ønsker et forhold, og da kun støte på mennesker som vil ha sex. For en som vil noe mer blir dette rimelig verdiløst. Men "moro" for den andre part. Anonymous poster hash: 03c18...90a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå