Gå til innhold

Lesbesex og klamydiasmitte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med en jente for første gang i mai (er jente selv). Før dette hadde jeg hatt sex med en gutt, som jeg er ganske sikker på at smittet meg med klamydia. Ble ringt ang positiv test i går. Så det jeg lurer på er om jeg kan ha smittet hun jenta jeg var med? Ingen av oss gikk ned på hverandre.. Brukte kun fingre. Hvordan blir hun smittet isåfall? Hvis hun har fingret seg selv etter jeg dro for eksempel? Haha. Rart spørsmål kanskje, men har ikke særlig erfaring med lesbesex. Burde jeg si ifra til henne?

Anonymous poster hash: 87f5e...764

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du burde si fra.

AnonymBruker
Skrevet

Det skal litt til om dere bare fingret hverandre, men for å være sikker burde du si fra ja! 

Anonymous poster hash: 22260...29b
AnonymBruker
Skrevet

Sjansen for smitte er liten, men du burde likevel si fra.

Anonymous poster hash: 79e69...c83
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med en jente for første gang i mai (er jente selv). Før dette hadde jeg hatt sex med en gutt, som jeg er ganske sikker på at smittet meg med klamydia. Ble ringt ang positiv test i går. Så det jeg lurer på er om jeg kan ha smittet hun jenta jeg var med? Ingen av oss gikk ned på hverandre.. Brukte kun fingre. Hvordan blir hun smittet isåfall? Hvis hun har fingret seg selv etter jeg dro for eksempel? Haha. Rart spørsmål kanskje, men har ikke særlig erfaring med lesbesex. Burde jeg si ifra til henne?

Anonymous poster hash: 87f5e...764

Detver vel pliktig å si ifrs til alle partnere du har hatt deg med rundt den tiden du ble smittet? Dama mi ble smittet av det engang, hun merket det tidlig så hun ringte kun han det gjaldt, men han derimot måtte visst ringe et titalls jenter. Ikke rart han ble smittet for å si det sånn!

Anonymous poster hash: 7db39...262

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...