Blåne Skrevet 14. september 2015 #501 Del Skrevet 14. september 2015 Her går det bra også! Er fremdeles redd for ma/sa.. Men sånn er det vel for alle.. Er ca 10 uker nå og fikk tross alt se et bankende hjerte for litt over 2 uker siden! Ellers har kvalmen hold seg borte, blir bare litt uggen om jeg ikke spiser jevnlig... Ellers begynner jeg å lure på om jeg har en bekkenløsning som kommer snikende.. Kan man få det så tidlig? 😱 har vondt på ene siden og spesielt når jeg skal ta foten fremover, men ikke så ille heldigvis 😊 skal og på mine første kontroller til uken 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 14. september 2015 #502 Del Skrevet 14. september 2015 Her går det bra også! Er fremdeles redd for ma/sa.. Men sånn er det vel for alle.. Er ca 10 uker nå og fikk tross alt se et bankende hjerte for litt over 2 uker siden! Ellers har kvalmen hold seg borte, blir bare litt uggen om jeg ikke spiser jevnlig... Ellers begynner jeg å lure på om jeg har en bekkenløsning som kommer snikende.. Kan man få det så tidlig? har vondt på ene siden og spesielt når jeg skal ta foten fremover, men ikke så ille heldigvis skal og på mine første kontroller til uken Man kan få det så tidlig ja dessverre. Jeg går på krykker nå pga det og er bare 12 uker :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 14. september 2015 Forfatter #503 Del Skrevet 14. september 2015 Går greit nok her. Orker veldig lite for tiden og er litt psykisk utslitt. Har fått svangerskapsdiabetes igjen, noe som er noe dritt. Har veldig dårlig matlyst og det passer i grunnen ganske dårlig med at jeg må spise ofte for å ha et stabilt blodsukker. Og at jeg skal spise sunt. Jeg har IKKE lyst på sunn mat, mest junk 16 uker i morgen Og må innrømme at de siste 4 ukene i grunnen har gått ganske fort. Venter nå på å kjenne litt tydeligere bevegelser fra lille Ræga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 14. september 2015 #504 Del Skrevet 14. september 2015 Hei Lenge siden jeg har vert her nå Må innrømme at jeg synest det er litt greit å vite at det ikke er alle som er pigg ved passerte 12 uker.....trodde kvalmen skulle gi seg å at det ventet bedre tider. Men den gang ei..... Føler meg sykisk utslitt av å holde kvalmen i sjakk ,noen lunde. Nå er jeg lei. Og jeg kan ikke vere oppe til 12 på en lørdagskveld uten å slite maaange dager etter med dette, får veeeldig lett migrene.... Uff, for en syte status :/ Men skulle ønske jeg bare kunne få litt fri fra kvalmen..... Synest det er vanskligst å opprette alt på jobben også. Har vert hjemme i dag pga migrene,vanskligst er det når jeg har barne( jeg og pappan deres har 50/50) Men synest det er alt for tidlig å få en sykmelding for dette...... Hvordan er det hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåne Skrevet 14. september 2015 #505 Del Skrevet 14. september 2015 Man kan få det så tidlig ja dessverre. Jeg går på krykker nå pga det og er bare 12 uker :/ Ånei! 😱 så kjedelig.. Sender en klem til deg! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angiie Skrevet 15. september 2015 #506 Del Skrevet 15. september 2015 Hei Lenge siden jeg har vert her nå Må innrømme at jeg synest det er litt greit å vite at det ikke er alle som er pigg ved passerte 12 uker.....trodde kvalmen skulle gi seg å at det ventet bedre tider. Men den gang ei..... Føler meg sykisk utslitt av å holde kvalmen i sjakk ,noen lunde. Nå er jeg lei. Og jeg kan ikke vere oppe til 12 på en lørdagskveld uten å slite maaange dager etter med dette, får veeeldig lett migrene.... Uff, for en syte status :/ Men skulle ønske jeg bare kunne få litt fri fra kvalmen..... Synest det er vanskligst å opprette alt på jobben også. Har vert hjemme i dag pga migrene,vanskligst er det når jeg har barne( jeg og pappan deres har 50/50) Men synest det er alt for tidlig å få en sykmelding for dette...... Hvordan er det hos dere? Føler med deg!! Jeg hadde en fin periode mellom 10 og 12 uker. Nå er jeg snart 14 uker, og har begynt å kaste opp innimellom igjen.. Er ekstremt kvalm om morgenen om jeg ikke får sovet ut (heldigvis er jeg hjemme hver dag), så pappan leverer i barnehagen så dagene mine blir litt bedre Men er fortsatt avhengig av kvalmestillende og må spise ofte for å ikke bli helt på kjøret. Hååper det gir seg snart slik at jeg klarer å nyte svangerskapet litt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaBye Skrevet 15. september 2015 #507 Del Skrevet 15. september 2015 Er i uke 13 og fremdeles 100 % sykemeldt grunnet Hyperemesis Håper det gir seg snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 15. september 2015 #508 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg har vært litt bedre av kvalmen de siste dagene (bank i bordet!), men det kan ha litt sammenheng med at jeg har hatt et par feriedager. Merker kvalmen blir mye verre når jeg er utslitt etter en lang arbeidsdag, og/eller dårlig søvn... Er utrolig travelt på jobb om dagen, men håper at kvalmen fortsetter å holde seg på avstand Nå er jeg mest utslått av en evigvarende forkjølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 15. september 2015 #509 Del Skrevet 15. september 2015 Ånei! 😱 så kjedelig.. Sender en klem til deg! ☺️ Takk Håper ikke din kommer for full blomst! Om det blir mer vondt ville jeg fått henvisning til fysio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 15. september 2015 Forfatter #510 Del Skrevet 15. september 2015 Hvordan går det med dere og matlysten?? Min matlyst er RÆVA.. Er sulten ca hver 2. time, men det er ca ingen mat som frister Og i hvertfall ikke sunn mat. Mest lyst på pizza og pommesfrites Som ikke er det beste for meg, babyen eller blodsukkeret. Noen som har gode tips?? Ikke fisk, det takler jeg ikke for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angiie Skrevet 15. september 2015 #511 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg har heller ikke matlyst. Spiser for det meste frokostblanding og hjemmelagde rundstykker med nugatti.. Pastaretter går greit ned da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 15. september 2015 #512 Del Skrevet 15. september 2015 Matlysten er fin på dagtid, men sliter på ettermiddagen når kvalmen kommer krypende. Det som hjelper på kvalmen akkurat nå er varm melk med oboy. Ellers er det fint med mat som smaker lite og er enkelt å tygge. Føler jeg spiser som et barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 15. september 2015 #513 Del Skrevet 15. september 2015 Lite mat som frister her også. Det eneste som frister er brød med ost og tomat Jeg er glutenallergiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåne Skrevet 15. september 2015 #514 Del Skrevet 15. september 2015 Takk Håper ikke din kommer for full blomst! Om det blir mer vondt ville jeg fått henvisning til fysio Nei håper den holder seg unna! Merker det er bedre på rolige dager med mindre gåing! Spørs om jeg ikke må det etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåne Skrevet 15. september 2015 #515 Del Skrevet 15. september 2015 Matlysten min er og på bunn om dagene, og er helt håpløst.. Blir uggen når jeg ikke får i meg mat til riktig tid, og da frister det hvertfall ikke med mat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. september 2015 #516 Del Skrevet 15. september 2015 Matlyst, hva er det? Blir sulten, men har ikke lyst på noe. Det går mye i frukt og knekkebrød, enkelt og lett å få ned. Har vel egentlig ikke mange tips, kakaoen. Men om du har lyst på pizza og pommes frites, går det ikke an å lage selv slik at det blir litt sunnere og mer blodsukkervennlig? Søtpotet"frites" for eksempel er veldig godt Og har en oppskrift på lavkarbo pizzabunn som er veldig god med hjemmelaget tomatsaus er det jo helt innafor, og ganske digg Jeg gleder meg bare til salami. Og biff. Og brie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 16. september 2015 #517 Del Skrevet 16. september 2015 Hehe, jeg har allerede planlagt tidenes brie-baguette jeg skal glefse i meg så snart ungen er ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. september 2015 #518 Del Skrevet 16. september 2015 Den brien som er i gullpakning med blå og rød logo er laget av pasturisert melk, da går det vel an å spise så lenge datoen er god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 16. september 2015 #519 Del Skrevet 16. september 2015 Det som er pasteurisert skal være trygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marco-Polo Skrevet 17. september 2015 #520 Del Skrevet 17. september 2015 Hei, Jeg vil også være med her ca 10+2 idag (hvis det fortsatt er noe der da), termin er satt til 14 april, holder til i Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå