Nada Skrevet 22. september 2015 #541 Del Skrevet 22. september 2015 Noen som vet hva det blir enda? Jeg er bombesikker på at jeg får en jente, bare føler det på ett vis. Har også sjekket Ramzi teorien og Nub Theory, og begge sier jente. Natrontesten derimot sier gutt. Hadde tidlig ul i dag og fikk sett den lille i full vigør der inne. Plutselig ble det litt mer virkelig liksom. Fortsatt mye kvalm og tar to tabletter postafen per dag, og er stuuuptrøtt! Uke 13+5 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Hobbes Skrevet 23. september 2015 #542 Del Skrevet 23. september 2015 Melder meg inn her jeg Er 9+4 reknet ut frå forrige mens. Har ei jente fra før som er født i august 2014. Har ikke vert på tidlig UL eller annen sjekk, så kjenner meg fremdeles usikker på om det er noe inni der. Er usigelig trett, og har hatt litt kvalme når jeg ikke har spist på en stund.. Ellers er formen upåklagelig. Er 30 år, bor i Sogn & Fjordane. Noen andre som er komt like kort som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 23. september 2015 #543 Del Skrevet 23. september 2015 Gratulerer Miranda! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 23. september 2015 #544 Del Skrevet 23. september 2015 Vogn altså, det er jo kjempevanskelig! Vi har i utgangspunktet lyst til å kjøpe brukt, det er såå mange pent brukte barnevogner til en brøkdel av prisen på finn. Ikke at vi er så gjerrige, men jeg tror behovene våre kommer til å endre seg ganske mye fra første halvår (sommer og nyfødt) til andre halvår (vinter og ikke like nyfødt), og da vil vi ha litt større rom for å heller kjøpe to. Vi bor jo sånn til at det er dårlig med brøyting om vinteren, og trenger en robust vogn som kommer frem over alt, samtidig vil vi helst ha så liten som mulig med tanke på inn og ut av bil osv. på sommeren. Stokke Trailz virker veldig OK, men er litt dyr ... Mens en nesten ubrukt TFK Joggster Twist (som jeg har skjønt også kan passe våre behov), ligger ute til noen tusenlapper. Vi får se Tenker akuratt det samme Men vi stresser ikke.tror begge våre foreldre vil gjerne hjelpe oss med å finne den rette vognen Vo er veldig aktive så tror den TFK joggster kunne ha passet oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 23. september 2015 #545 Del Skrevet 23. september 2015 Noen som vet hva det blir enda? Jeg er bombesikker på at jeg får en jente, bare føler det på ett vis. Har også sjekket Ramzi teorien og Nub Theory, og begge sier jente. Natrontesten derimot sier gutt. Hadde tidlig ul i dag og fikk sett den lille i full vigør der inne. Plutselig ble det litt mer virkelig liksom. Fortsatt mye kvalm og tar to tabletter postafen per dag, og er stuuuptrøtt! Uke 13+5 i dag. Jeg tror jeg får jente,bare følelsen og opplevelsen jeg har av svangerskapet hittil Hvor tar man dei testene da? Melder meg inn her jeg Er 9+4 reknet ut frå forrige mens. Har ei jente fra før som er født i august 2014. Har ikke vert på tidlig UL eller annen sjekk, så kjenner meg fremdeles usikker på om det er noe inni der. Er usigelig trett, og har hatt litt kvalme når jeg ikke har spist på en stund.. Ellers er formen upåklagelig. Er 30 år, bor i Sogn & Fjordane. Noen andre som er komt like kort som meg? Gratulerer To tette har jeg også,men der er det faktisk nesten 2 år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Hobbes Skrevet 24. september 2015 #546 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg tror jeg får jente,bare følelsen og opplevelsen jeg har av svangerskapet hittil Hvor tar man dei testene da? Gratulerer To tette har jeg også,men der er det faktisk nesten 2 år:) Har jentefølelse jeg også! Har du prøvd natrontesten? Hva har du fra før? Hvordan er det med to tette? Hører så mye forskjellig. Her var det planlagt, men ikke helt planlagt med klaff på første forsøk Tusen takk, Favole, og gratulerer til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angiie Skrevet 27. september 2015 #547 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg har egentlig tenkt at jeg har gutt i magen hele veien, men etter å ha hørt hjertelyden denne uka troor jeg kanskje det er jente denne gangen også. Det sies vel at jentene ofte ligger litt lavere i puls enn guttene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 28. september 2015 #548 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg har egentlig tenkt at jeg har gutt i magen hele veien, men etter å ha hørt hjertelyden denne uka troor jeg kanskje det er jente denne gangen også. Det sies vel at jentene ofte ligger litt lavere i puls enn guttene.. Var det ikke omvendt? At jentene har raskere hjerneslag? Jeg tror jeg får gutt, men hjerteslagene tyder på jente Samboer tror også det er jente.. Blir spennende å se! 4 uker til OUL i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 28. september 2015 Forfatter #549 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg har egentlig tenkt at jeg har gutt i magen hele veien, men etter å ha hørt hjertelyden denne uka troor jeg kanskje det er jente denne gangen også. Det sies vel at jentene ofte ligger litt lavere i puls enn guttene.. Jeg har hørt motsatt. At jentene har høyere puls enn guttene. Gutten min lå gjerne på 160, mens denne lå forrige uke på 148. Så gudene vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 28. september 2015 #550 Del Skrevet 28. september 2015 Noen som har kjent liv ennå? Jeg trooooor at jeg har kjent noe, men det er nesten som luft i magen, men litt lenger nede på en måte 18 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 28. september 2015 #551 Del Skrevet 28. september 2015 Ja, ganske sikker på at jeg kjenner liv stort sett små dult, men igår kom det et lite spark som gjorde at jeg skvatt til, hehe. Er snart 17 uker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåne Skrevet 28. september 2015 #552 Del Skrevet 28. september 2015 Her er det for tidlig enda.. Men har vært på UL og sett minien sprelle! 😄 føler jeg kjenner på en form for voksesmerter da! 12 uker i morgen! 😄👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 28. september 2015 #553 Del Skrevet 28. september 2015 Kjenner ikke noe foreløpig. Gleder meg veldig da! Skal bli godt å få noen konkrete tegn på at det er noe inni der er 14+2 i dag, så er vel fortsatt noen uker igjen å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angiie Skrevet 28. september 2015 #554 Del Skrevet 28. september 2015 Var det ikke omvendt? At jentene har raskere hjerneslag? Jeg tror jeg får gutt, men hjerteslagene tyder på jente Samboer tror også det er jente.. Blir spennende å se! 4 uker til OUL i dag Jeg har hørt motsatt. At jentene har høyere puls enn guttene. Gutten min lå gjerne på 160, mens denne lå forrige uke på 148. Så gudene vet Hehe, ja det kan godt hende jeg tuller nå! synes bare å huske det fra sist gang da jenta mi lå konstant rundt 150.. Lille nå lå på ca 140, så blir spennende å se da om et par uker! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåne Skrevet 29. september 2015 #555 Del Skrevet 29. september 2015 Jippi!! 12 uker i dag! Følte aldri denne dagen skulle komme!! Lurer på om jeg skal kjøpe det første kjønnsnøytrale plagget i dag!! Klør i fingrene! 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 29. september 2015 #556 Del Skrevet 29. september 2015 Ja, ganske sikker på at jeg kjenner liv stort sett små dult, men igår kom det et lite spark som gjorde at jeg skvatt til, hehe. Er snart 17 uker nå Oi, så gøy!! Gleder meg til jeg kjenner litt tydeligere bevegelser så jeg vet det er baby og ikke andre ting, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 29. september 2015 #557 Del Skrevet 29. september 2015 14 uker i morgen! Kaster opp enda hver morgen, i alle fall når jeg skal på jobb, og innimellom ellers også. I dag var det etter middag også, og når jeg jobber er jeg stort sett kvalm store deler av ettermiddagen og kvelden. Det blir nok en bitteliten gradert sykmelding etterhvert, i alle fall så jeg får litt mer romslige morgener! Ellers står alt bra til, jeg gleder meg såå mye til første sparket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. oktober 2015 #558 Del Skrevet 1. oktober 2015 Jeg er 17 uker nå og kaster fremdeles opp. Herregud så slitsomt det er. MEN, babyen har det bra og jeg prøver bare å overleve til oul 15.okt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #559 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hehe, ja det kan godt hende jeg tuller nå! synes bare å huske det fra sist gang da jenta mi lå konstant rundt 150.. Lille nå lå på ca 140, så blir spennende å se da om et par uker! :D Jeg var hos JM på helsestasjonen om tirsdag. Og når ho kom med doppleren lå hjertelyden og svingte mellom 142-160 Så gudene vet hva dette er. Ho sa bare: Jeg tror vi skriver at den er på 150 Er kvalm jeg også for tiden. Spesielt om morgenen. Sulten og lite matlyst. Men heldigvis ingen oppkast. Jeg har vel igrunnen sett for meg at det kommer til å vare frem til ungen er ute Men er jo lov å håpe det gir seg før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. oktober 2015 #560 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg takker nei til å sitte sånn til mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå