AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 ....hvor deilig dere er... Kjære kvinner og jenter. Tror jeg holder på å gå amok når jeg ser hvor utrolig mange deilige og herlige kvinner som man kan se på en helt vanlig dag. På bussen, på butikken, på gaten, på biblioteket, ja over alt ! Og det er ikke nødvendigvis de tynne, magre kvinnene med klassisk utseende eller kroppsidealet jeg tenner på. Nei, dere kommer i aller farger, fasonger, høyder, med ulike stiler og personligheter. Kanskje de kvinnene som aldeles ikke hadde trodd at de hadde en så stor påvirkning på menn. Så mye negativt dere skriver om dere selv her inne så tenkte jeg å påpeke det motsatte. Mange av dere vet ikke hvor hot dere egentlig er. Så takk, for at dere er med på å gjøre sommeren ekstra deilig. Hilsen mann Anonymous poster hash: f064c...944 15
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Det er det som er noe skitt med sommeren. En kan ikke bevege seg utendørs før menn begynner å glo, sikle og plystre. Det er veldig uønsket oppførsel for min del. Jeg er lei av å være et "deilig objekt" og r-materiale. Æsj! Anonymous poster hash: 570e8...23c 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Det er det som er noe skitt med sommeren. En kan ikke bevege seg utendørs før menn begynner å glo, sikle og plystre. Det er veldig uønsket oppførsel for min del. Jeg er lei av å være et "deilig objekt" og r-materiale. Æsj!Anonymous poster hash: 570e8...23c tror du misforstod innlegget hannes😂 Anonymous poster hash: 65afb...a86 3
Gjest Castielz Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 (endret) Det er det som er noe skitt med sommeren. En kan ikke bevege seg utendørs før menn begynner å glo, sikle og plystre. Det er veldig uønsket oppførsel for min del. Jeg er lei av å være et "deilig objekt" og r-materiale. Æsj! Anonymous poster hash: 570e8...23c Feminazi detected. Vær så snill, ikke reproduser! Endret 3. juli 2015 av Castielz
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Det er det som er noe skitt med sommeren. En kan ikke bevege seg utendørs før menn begynner å glo, sikle og plystre. Det er veldig uønsket oppførsel for min del. Jeg er lei av å være et "deilig objekt" og r-materiale. Æsj! Anonymous poster hash: 570e8...23c Stakkars deg som er så bitter på livet! Koselig innlegg synes jeg. Nyt synet av de deiige damene, TS! Jeg nyter vertfall synet av alle de deilige mennene der ute i sommertøy Nam. Anonymous poster hash: 7dee1...39e 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Stakkars deg som er så bitter på livet! Koselig innlegg synes jeg. Nyt synet av de deiige damene, TS! Jeg nyter vertfall synet av alle de deilige mennene der ute i sommertøy Nam. Anonymous poster hash: 7dee1...39e Åhhh elsker damer som deg!😄👌Anonymous poster hash: 65afb...a86
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Det er det som er noe skitt med sommeren. En kan ikke bevege seg utendørs før menn begynner å glo, sikle og plystre. Det er veldig uønsket oppførsel for min del. Jeg er lei av å være et "deilig objekt" og r-materiale. Æsj! Anonymous poster hash: 570e8...23c Det er jeg som er ts. Innlegget handler ikke om det du beskriver. Du beskriver det å behandle kvinner på en dårlig og ufin måte - det gjør ikke jeg. Jeg hadde lyst å fortelle kvinner at de er både attraktiv og sexy selv om de ikke oppfyller "idealet" for hvordan noen har bestemt at en kvinnekropp skal se ut. Selv tenner jeg på all slags kvinner, alle mest "vanlige kvinner". Jeg syns de er flotte og tiltrekkende. Ofte tar jeg meg selv i å tenke: "skulle ønske hun visste hvor sexy hun er.." osv... Ingen får bestemme over min seksualitet eller hva jeg tenner på. Ingen får heller definere den som noe nedverdigende for kvinner. Ta det som en kompliment, ikke som trakassering. Anonymous poster hash: f064c...944 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Det er jeg som er ts. Innlegget handler ikke om det du beskriver. Du beskriver det å behandle kvinner på en dårlig og ufin måte - det gjør ikke jeg. Jeg hadde lyst å fortelle kvinner at de er både attraktiv og sexy selv om de ikke oppfyller "idealet" for hvordan noen har bestemt at en kvinnekropp skal se ut. Selv tenner jeg på all slags kvinner, alle mest "vanlige kvinner". Jeg syns de er flotte og tiltrekkende. Ofte tar jeg meg selv i å tenke: "skulle ønske hun visste hvor sexy hun er.." osv... Ingen får bestemme over min seksualitet eller hva jeg tenner på. Ingen får heller definere den som noe nedverdigende for kvinner. Ta det som en kompliment, ikke som trakassering. Anonymous poster hash: f064c...944 Det er du som er ts . Anonymous poster hash: 8d416...2aa
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #9 Skrevet 4. juli 2015 Stakkars deg som er så bitter på livet! Koselig innlegg synes jeg. Nyt synet av de deiige damene, TS! Jeg nyter vertfall synet av alle de deilige mennene der ute i sommertøy Nam. Anonymous poster hash: 7dee1...39e Så du skjønner ingenting om at det føles bedritent å bli glodd på av gamle griser/ gifte/ugifte whatever? Jeg kler meg ikke trashy/skriker etter oppmerksomhet men får ikke fuller monn og syns det er alt annet enn stas og flott. Mulig du ikke er vant til oppmerksomhet eller at din identitet er kun basert på utseende - trist. Jeg syns ikke det er naturlig flott med siklende menn.Anonymous poster hash: e972c...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Så du skjønner ingenting om at det føles bedritent å bli glodd på av gamle griser/ gifte/ugifte whatever? Jeg kler meg ikke trashy/skriker etter oppmerksomhet men får ikke fuller monn og syns det er alt annet enn stas og flott. Mulig du ikke er vant til oppmerksomhet eller at din identitet er kun basert på utseende - trist. Jeg syns ikke det er naturlig flott med siklende menn.Anonymous poster hash: e972c...cfa Du kan jo bare finne ei hule under bakken. Så er du kvitt problemet. Sommeren er tiden for å bli beglodd og beglo.Anonymous poster hash: 65afb...a86
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #11 Skrevet 4. juli 2015 Mange av dere vet ikke hvor hot dere egentlig er. Hvordan vet du dette? Anonymous poster hash: 2a6a3...18d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #12 Skrevet 4. juli 2015 Du kan jo bare finne ei hule under bakken. Så er du kvitt problemet. Sommeren er tiden for å bli beglodd og beglo.Anonymous poster hash: 65afb...a86 Nei. Får ikke gjort noe med siklende/stirrende menn men selv har jeg svært lite interesse av andre halvnakne menn. Nå bor jeg er varmere sted enn Norge uansett. Når jeg er singel ser jeg, dater 5/6 ganger I uken men når jeg fant den vakreste mannen jeg noensinne har sett så blekner andre menn, så lite å hente for min del. Dere som ikke er så heldige med kjærestene deres - selvfølgelig sikler dere på andre menn da. Det gjør jeg også om jeg ikke er maks tent på en fyr. Anonymous poster hash: e972c...cfa
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #13 Skrevet 4. juli 2015 Nei. Får ikke gjort noe med siklende/stirrende menn men selv har jeg svært lite interesse av andre halvnakne menn. Nå bor jeg er varmere sted enn Norge uansett. Når jeg er singel ser jeg, dater 5/6 ganger I uken men når jeg fant den vakreste mannen jeg noensinne har sett så blekner andre menn, så lite å hente for min del. Dere som ikke er så heldige med kjærestene deres - selvfølgelig sikler dere på andre menn da. Det gjør jeg også om jeg ikke er maks tent på en fyr. Anonymous poster hash: e972c...cfa Slutt å være så bitter på livet. Det fører deg bare til fortapelsen. Selv om kjæresten er verdens hotteste, så finnes det like deilige menn. Du høres ut som du har blitt gammel, grå og kjedelig.Anonymous poster hash: 65afb...a86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå