Gå til innhold

Tranebær og infertilitet.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste på et annet forum at det ikke er anbefalt å bruke/gi tranebærkosttilskudd om man planlegger å få barn senere eller at dyret man vurderer tilskudd til skal brukes i avl, da det visstnok øker sjansen for infertilitet betydelig.

Noen som vet om det ligger noe i dette?

Har periodevis tatt en del slik tilskudd, og vil gjerne ha barn med tiden... Burde jo hverfall stå en advarsel på pakkene om dette er bevist mener jeg.

Anonymous poster hash: 705cd...8ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ALDRI lest noen ting om. Tror du skal ta slike ting med en klype salt

Tror du ikke NHI ville gått ut med en advarsel, om det var et snev av sannhet i det?

Anonymous poster hash: 83cbe...b2a
AnonymBruker
Skrevet

ALDRI lest noen ting om. Tror du skal ta slike ting med en klype saltTror du ikke NHI ville gått ut med en advarsel, om det var et snev av sannhet i det? Anonymous poster hash: 83cbe...b2a

Håper ikke det er noen sannhet i det, nei. Ifølge det jeg leste skulle dette bare gjelde for kvinner og andre hunndyr forresten.

AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke det er noen sannhet i det, nei. Ifølge det jeg leste skulle dette bare gjelde for kvinner og andre hunndyr forresten.

Og hvor er denne kilden fra?

Jeg har lest mange vitenskapelige artikler, aldri kommet over noe om tranebær og fertilitet

Anonymous poster hash: 83cbe...b2a

AnonymBruker
Skrevet

Trannebær gir syre i kroppen (derfor det anbefales for bl.a. uvi) og KAN gi ugunstig pH i livmoren, selv om det er langt fra dokumentert av legestanden.

Anonymous poster hash: 19038...810

AnonymBruker
Skrevet

Hva med melkesyre-vagitorier, kan dette gi ugunstig PH med tanken på livmoren?

• 1 år senere...
Skrevet

Dytter denne igjen.

Anonymkode: 6bdb0...ccb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...