AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Leste på et annet forum at det ikke er anbefalt å bruke/gi tranebærkosttilskudd om man planlegger å få barn senere eller at dyret man vurderer tilskudd til skal brukes i avl, da det visstnok øker sjansen for infertilitet betydelig. Noen som vet om det ligger noe i dette? Har periodevis tatt en del slik tilskudd, og vil gjerne ha barn med tiden... Burde jo hverfall stå en advarsel på pakkene om dette er bevist mener jeg.Anonymous poster hash: 705cd...8ea
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 ALDRI lest noen ting om. Tror du skal ta slike ting med en klype salt Tror du ikke NHI ville gått ut med en advarsel, om det var et snev av sannhet i det? Anonymous poster hash: 83cbe...b2a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 ALDRI lest noen ting om. Tror du skal ta slike ting med en klype saltTror du ikke NHI ville gått ut med en advarsel, om det var et snev av sannhet i det? Anonymous poster hash: 83cbe...b2a Håper ikke det er noen sannhet i det, nei. Ifølge det jeg leste skulle dette bare gjelde for kvinner og andre hunndyr forresten.Anonymous poster hash: 705cd...8ea
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Håper ikke det er noen sannhet i det, nei. Ifølge det jeg leste skulle dette bare gjelde for kvinner og andre hunndyr forresten.Anonymous poster hash: 705cd...8ea Og hvor er denne kilden fra? Jeg har lest mange vitenskapelige artikler, aldri kommet over noe om tranebær og fertilitet Anonymous poster hash: 83cbe...b2a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Trannebær gir syre i kroppen (derfor det anbefales for bl.a. uvi) og KAN gi ugunstig pH i livmoren, selv om det er langt fra dokumentert av legestanden.Anonymous poster hash: 19038...810
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Hva med melkesyre-vagitorier, kan dette gi ugunstig PH med tanken på livmoren? Anonymous poster hash: 705cd...8ea
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Dytter denne igjen. Anonymkode: 6bdb0...ccb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå