AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg vurderer å kjøpe en Weber Q 1400 elektrisk grill (http://www.clasohlson.com/no/Weber-Q-1400-elektrisk-grill/31-1991?gclid=CMbA89PtvsYCFcbUcgodRjIMyw&gclsrc=aw.ds) Har noen erfaring med denne? Jeg har aldri prøvd elektrisk grill før. Jeg ser det er mye klaging på andre elektriske griller, men det er gjerne smågriller og veldig svake saker. Men Weber er forhåpentligvis bedre? Er den rett å rengjøre? Hvordan blir stekeresultatet? Er den stor nok til at man kan grille seg et par koteletter og litt grønnsaker samtidig? Anonymous poster hash: a2b4c...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. juli 2015 #2 Del Skrevet 3. juli 2015 Vi har denne grillen og er svært fornøyde. Vi har ikke lov til å ha noe annet i vårt borettslag, men denne fungerer kjempefint. Enkel å holde ren og jeg synes maten blir god. Får fin stekeskorpe. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå