Gå til innhold

Herregud!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skule lage meg noe å spise også fant jeg ut at jeg fikk lyst på tomater og sjokolade og det er de 2 togene jeg hater jeg bare "hva faen har jeg blitt gal" altså det jeg hater mest fikk jeg lyst i.. Hva kan det komme av?

Har vert så kvalm også, men kaster ikke opp. Hodepine svimmel føler ikke jeg må besvime lissom men det er så jævlig uvahagelig nå er det ca 3 uker siden jeg hadde sex.. Men jeg bruker jo Ppiller brukt det i noen uker:) men jeg tok graviditet 3 dager siden og den var negativ så jeg er ikke gravid, men er det noe annet det kan komme av? Skjønner ikke://

(kan man være gravid med negative test? Kan det henne At jeg tok testen for tidlig?)

Anonymous poster hash: 8fc8d...377

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager, har ikke noe å komme med her... wtf 👏

• Liker 1
Skrevet

Jeg skule lage meg noe å spise også fant jeg ut at jeg fikk lyst på tomater og sjokolade og det er de 2 togene jeg hater jeg bare "hva faen har jeg blitt gal" altså det jeg hater mest fikk jeg lyst i.. Hva kan det komme av?

Anonymous poster hash: 8fc8d...377

De to togene du hater?

AnonymBruker
Skrevet

Av og til tar jernbanehatet bare overhånd, det er sånn livet er.

Anonymous poster hash: b7ead...160

• Liker 9
Skrevet

Virker kanskje som gal og sprø er det samme, men forskjellen er stor.

En gal person vandrer i sitt eget sinn og til slutt ikke ser forskjellen mellom fantasi og virkelighet. Men en sprø person klatrer opp ved limiten, og snur seg mot verden og ser hvordan det henger sammen.

Gal er du nok ikke... haha :D

AnonymBruker
Skrevet

En graviditetstest kan slå ut senere enn da du tok testen. Skjønner ikke helt hva du lurer på men.

Anonymous poster hash: e4248...7c6
Skrevet

Du hadde sex sist for tre uker siden og har gått på p-piller noen uker? Nøyaktig hvor lenge har du gått på p-piller? 

Gjest Elseby13
Skrevet

Lær deg norsk før barnet kommer, du 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...