AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #21 Skrevet 3. juli 2015 Jeg mente selvfølgelig "noen som deg", ikke "noe". Dumme stavekontroll. Anonymous poster hash: 9ee78...888
ymotana Skrevet 3. juli 2015 #22 Skrevet 3. juli 2015 Hjernen din identifiserer seg som kvinne, mens kroppen din er mann. Det er ikke vanlig, i og med at det er svært få som er sånn. Jeg tror du har størst sjanse for å finne deg noen, om du oppsøker homofile menn som har fetisjer for ting som dette, men du har nok dessverre et veldig dårlig utgangspunkt for å finne en kjæreste. Det er ikke så uvanlig. Det kommer ca 8000 personer årlig til Rikshospitalet for å skifte kjønn her i Norge. Jeg kjenner to og de er herlige mennesker. Jeg kunne ikke datet deg fordi jeg er kvinne og tiltrukket av menn og du er en kvinne 1
Wildstar Skrevet 3. juli 2015 #23 Skrevet 3. juli 2015 Nja, kanskje, kommer an på hvor godt du passer som "kvinne". Er du en transe som klarer byttet helt når du kler deg, så ja... ser du ut som en mann i skjørt, så nei. 2
Gjest Hofmann Skrevet 3. juli 2015 #24 Skrevet 3. juli 2015 (endret) Jeg er en bifil transkvinne og det har naturlig nok skapt en del problemer på kjærlighetsfronten. Guttene vil ikke ha meg fordi de fortsatt ser meg som en mann og jeg har jo tross alt mannlig kjønnsorgan enda. Mens jentene vil heller ikke ha meg, fordi jeg.. ja, de liker ikke sånne som meg. Anonymous poster hash: c1057...59c Ok, hold deg fast, for det her har eg tenkt på, og dette er mi ærlige meining: Kunne eg ha deita ei transekvinne? Som i: ei feminin og vakker transekvinne, som tiltale meg fysisk slik kvinner ellers gjer? Ja, sikkert, men kor mykkje vidare eg ville tatt det er eg meir usikker på. Det kjem jo veldig an på om ein t.d. ynskjer seg eigne, biologiske born ein gong, saman med sin partner. Personleg er eg usikker på om eg i det heile teke ynskjer meg eigne born, men det er kanskje ikke ei dør eg har lyst til å lukke heilt heller. Når det gjeld sex, så kan eg ikkje se for meg at det skulle vere noko problem for min del. Uansett er eg over middles oppteken av sodomi (anal, oral), og kunne glatt levd med dette som det einaste på menyen, også med ei normal kvinne (eg bruker forresten ordet "normal" i si rette betydning her). For helvete, det er nesten som ein fordel å rekne om ein berre har tilgong til desse to kroppsåpningane. Ein annan positiv ting, tenkjer eg, er at ei transekvinne faktisk veit korleis det er å ha ein penis. Kor gull er ikkje det då? For sjølv om ei transekvinne nok aldri har følt seg som ein mann, så veit ho allikevel meir enn gjennomsnittskvinna korleis det er å vere mann. Eg kan ikkje tenke meg at det kan vere noko anna enn positivt....for mannen, vel å merkje (eg veit jo like lite om korleis det er å vere transekvinne, som korleis det er å vere biologisk kvinne). Ellers er det alltid spanande med mennesker som er "annleis", og sidan me berre snakkar om ein deit her, tykkjer eg det kunne vorte ein veldig interessant ein. Så på bakgrunn av det, ville eg nok ha takka ja til det, om ho tiltalte meg fysisk fra før av. Men samstundes er det nok ein barriere der, ifrå det å berre gå på ein deit med nokon, til å faktisk ha sex med nokon, eller til og med verte i lag med nokon. Og så vidt meg bekjent, er dette noko som ein del transekvinner slit med, at dei ofte berre endar opp med å verte "brukt". Og så er det dette med sosial stigma. Om eg deita ei transekvinne, ville eg ikkje at nokon andre skulle vite at ho var ei transekvinne. Og det er fordi eg ville ha skamma meg for øvrigheita, og følt meg "gay". Eg trur det krevjest ein over gjennomsnittleg sterk ryggrad for ein mann som definerer seg sjølv som heterofil, å deite ei transekvinne i full openheit, uansett kor tiltrukke han er. Og så sterk tvilar eg eigentleg på at eg er, eg har eit behov for å vere "normal". Om ein allerede definerar seg sjølv som bifil, vert nok den biten mykkje enklare, vil eg tru. Heteroseksuelle menn har ein tendens til å vokte heteroseksualiteten sin som haukar når det kjem til stykkjet. Og nei, det betyr ikkje at ein eigentleg er homofil, eller ser ned på homofile eller nokon andre, det har med sosiale spelereglar og identitet å gjere. Og om det ikkje kom godt nok fram fra før, så snakkar eg kun for meg sjølv her, og ikkje på vegne av nokon andre. Håpar noko av dette gav meining. Endret 3. juli 2015 av Veslefrikk 3
Yme Skrevet 3. juli 2015 #25 Skrevet 3. juli 2015 Det er ikke så uvanlig. Det kommer ca 8000 personer årlig til Rikshospitalet for å skifte kjønn her i Norge. Jeg kjenner to og de er herlige mennesker.Og det bor sånn omtrent 5,084 millioner mennesker her i landet. 8000 er absolutt ingen ting. Til og med 100.000 hadde vært lite nok til at det teller som uvanlig. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #26 Skrevet 3. juli 2015 Og det bor sånn omtrent 5,084 millioner mennesker her i landet. 8000 er absolutt ingen ting. Til og med 100.000 hadde vært lite nok til at det teller som uvanlig. Jeg synes 8000 var enormt mange! Jeg skjønner ikke at folk skal gjøre det så komplisert egentlig. Har aldri hørt om en hund eller katt som går rundt og ønsker at den var et annet kjønn. Anonymous poster hash: 85e76...a54
Yme Skrevet 3. juli 2015 #27 Skrevet 3. juli 2015 Jeg synes 8000 var enormt mange! Jeg skjønner ikke at folk skal gjøre det så komplisert egentlig. Har aldri hørt om en hund eller katt som går rundt og ønsker at den var et annet kjønn.Anonymous poster hash: 85e76...a54 Det var et veldig høyt tall, ja.Hva hunder eller katter tenker, er det ingen som veit. Hvilket kjønn man identifiserer seg som, er som oftest genetisk, så det er godt mulig det kan forekomme hos andre dyr enn mennesket.
Guybrush Skrevet 4. juli 2015 #28 Skrevet 4. juli 2015 JEG ER VANLIG!!! Anonymous poster hash: c1057...59c Hva er problemet med å være uvanlig? Hvorfor virker det som at enkelte som selv sier de er stolte av den de er har et så utrolig stort behov for å fremstå som en del av majoriteten (som jo vanlig faktisk betyr)? Er ikke det viktigste bare å være seg selv og drite i hva som er vanlig? Vi er da alle individer. Hadde du foretrukket å endre deg selv til å bli det som er vanlig? vanlig a2 (norr. vanaligr; av vane) 1 som ofte forekommer et v- syn / et v- ord / et v- navn / på v- måte / en v- reaksjon / det var som v- fullt 2 som er, skjer etter vanen kjøre den v-e veien / gå hjem til v- tid 3 *alminnelig (2) det er varmere enn v- / v-e folk / v-e klær / v- takst / til v- vanligvis / v- flertall enten høyest stemmetall uten hensyn til det samlede stemmetallet el. absolutt flertall 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #29 Skrevet 4. juli 2015 Nei, det kunne jeg ikke. Men du finner nok en! <3 Anonymous poster hash: be8e1...24b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #30 Skrevet 4. juli 2015 Det er ikke så uvanlig. Det kommer ca 8000 personer årlig til Rikshospitalet for å skifte kjønn her i Norge. Jeg kjenner to og de er herlige mennesker. Jeg kunne ikke datet deg fordi jeg er kvinne og tiltrukket av menn og du er en kvinne Transseksualisme er et kjent fenomen fra historien. En omtrentlig forekomst på en per 12 000 for mann-til-kvinne-transseksuelle og e…n per 30 000 for kvinne-til-mann-transseksuelle er beregnet i Nederland. Et av verdens mest liberale land i forhold til seksualitet og kjønn. Om man da legger sammen disse tallene sitter man igjen med at av en gjennomsnittlig befolkning er 1 av 21 000 transseksuell. Av en befolkning på ca 5 millioner i Norge tilsvarer dette 238 mennesker totalt i hele landet. Jeg tror nok også du må revurdere kildene dine for uttalelsen om 8000 personer. Det riktige tallet er 20 i året, ca 10 av hvert kjønn. Dette basert på tallene Rikshospitalet selv oppgir. Anonymous poster hash: 99237...08c 3
LiseTV Skrevet 4. juli 2015 #31 Skrevet 4. juli 2015 Jeg er selv en transe. Lever for det meste som mann, men vil bruke kjole hjemme og når jeg drar på ferie. Jeg orker ikke å prøve å finne en dame, det ser ut til å vere veldig vanskleg.
Gjest Skrevet 4. juli 2015 #32 Skrevet 4. juli 2015 Dersom der er mental/ personlighetsmessig kompatibilitet, så ja. Men med en gang noen lager en tråd der de spør om noen ville datet de, så sier det noe om at den kompatibiliteten ville vært nede mot null. Det sier at vi allerede har ulike verdier og prioriteringer.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #33 Skrevet 4. juli 2015 Jeg er en bifil transkvinne og det har naturlig nok skapt en del problemer på kjærlighetsfronten. Guttene vil ikke ha meg fordi de fortsatt ser meg som en mann og jeg har jo tross alt mannlig kjønnsorgan enda. Mens jentene vil heller ikke ha meg, fordi jeg.. ja, de liker ikke sånne som meg. Anonymous poster hash: c1057...59c Jeg er kvinne og ville også sett på deg som mann, fordi... ja, du er jo fortsatt det? Tror ikke menn og kvinner ser på dette så veldig ulikt. Dette med at folk har begynt å definere sitt eget kjønn virker nok litt spesielt på de fleste. Men bare fordi mange av oss ikke ville datet deg, betyr jo ikke det at du ikke får kjæreste. Du trenger vel bare en? Hvis jeg linet opp 100 tilfeldig utvalgte menn som spurte "ville du datet meg", så ville jo de fleste fått nei av ulike årsaker. Det er jo de færreste man tiltrekkes av. Nå kommer jeg nok ikke til å se den lineupen med det første, men det er en annen sak. Anonymous poster hash: 1b333...1db
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #34 Skrevet 4. juli 2015 Jeg er kvinne og ville også sett på deg som mann, fordi... ja, du er jo fortsatt det? Tror ikke menn og kvinner ser på dette så veldig ulikt. Dette med at folk har begynt å definere sitt eget kjønn virker nok litt spesielt på de fleste. Men bare fordi mange av oss ikke ville datet deg, betyr jo ikke det at du ikke får kjæreste. Du trenger vel bare en? Hvis jeg linet opp 100 tilfeldig utvalgte menn som spurte "ville du datet meg", så ville jo de fleste fått nei av ulike årsaker. Det er jo de færreste man tiltrekkes av. Nå kommer jeg nok ikke til å se den lineupen med det første, men det er en annen sak. Anonymous poster hash: 1b333...1db du ville nok bli overrasket over hvor mange hetero menn som ønsker seg en mtf trans person. homofile liker ikke kvinnelige former som bryster, så det er primært hetero gutter og menn som går for mtf. og de vil gjerne helst at de skal ha penis inntakt. Anonymous poster hash: 827b1...09e 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #35 Skrevet 4. juli 2015 du ville nok bli overrasket over hvor mange hetero menn som ønsker seg en mtf trans person. homofile liker ikke kvinnelige former som bryster, så det er primært hetero gutter og menn som går for mtf. og de vil gjerne helst at de skal ha penis inntakt. Anonymous poster hash: 827b1...09e Da er de ikke hetero. Anonymous poster hash: 1b333...1db 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #36 Skrevet 4. juli 2015 Da er de ikke hetero. Anonymous poster hash: 1b333...1db du må lese igjen, de er hetero. homofile menn har ikke interesse for mtf, det er bare heteroer som har det. Anonymous poster hash: 827b1...09e 2
Gjest Hofmann Skrevet 4. juli 2015 #37 Skrevet 4. juli 2015 du er typen som ikke en gang gir en reach around du. Anonymous poster hash: 827b1...09e Ja, eg er nok litt kjip på det viset.
Yme Skrevet 4. juli 2015 #38 Skrevet 4. juli 2015 du må lese igjen, de er hetero. homofile menn har ikke interesse for mtf, det er bare heteroer som har det.Anonymous poster hash: 827b1...09e Homofile menn har ingen interesse av kvinneformer, og heterofile menn har ingen interesse av mannlige kjønnsorgan.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #39 Skrevet 4. juli 2015 Homofile menn har ingen interesse av kvinneformer, og heterofile menn har ingen interesse av mannlige kjønnsorgan. du ville nok blitt overrasket over hvor mange heterofile menn som liker penis. Anonymous poster hash: 827b1...09e 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #40 Skrevet 4. juli 2015 Ja, jeg kunne datet deg. Men vi må ha like interesser og verdier, samt selvfølgelig fysisk tiltrekning. Om du er pen og det andre stemmer, så hvorfor ikke Anonymous poster hash: c287a...f7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå