AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg og samboeren har ikke hatt sex på over et år. Han har vært en del deprimert og under mye press, jeg har vært dypt deprimert og sykmeldt en stund. Det går bedre nå, og vi ønsker begge å begynne å ha sex igjen. Jeg var til GU for et par dager siden, og det gjorde i grunn ganske vondt. Alt så normalt ut, men legen fikk ikke inn et vanlig spekulum, så hun brukte det minste de hadde, men da også gjorde det litt vondt. Så jeg lurer på, hvordan kan jeg bli vant til å ha sex igjen? Føles ut som skjeden min er limt igjen!Anonymous poster hash: ac740...974
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Bruk glidemiddel og prøv ut en varm, tynn gulrot med kondom;D (når du er tent og alene) Anonymous poster hash: e202b...9e0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Bruk glidemiddel og prøv ut en varm, tynn gulrot med kondom;D (når du er tent og alene) Anonymous poster hash: e202b...9e0 Men jeg har jo lyst til å ha sex med SAMBOEREN. Han er ikke en gulrot.Anonymous poster hash: ac740...974 1
peppermyntete Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har jevnlig sex med kjæresten og får fortsatt litt vondt av GU. Under mensen har jeg heller ikke sjans til å få inn store tamponger. Det er jo naturlig. Man er ikke tent og klar under GU eller ved bytte av tampong, det blir noe ganske annet å ha sex med en mann du tenner på og stoler på
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Jeg får også vondt og ubehag under GU, mens med fyren jeg har sex med går det jo helt fint fordi jeg er våt og klar. Selvom han er STOR. Så ikke sammenligne GU og sex Anonymous poster hash: 59069...c29
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Jeg får også vondt og ubehag under GU, mens med fyren jeg har sex med går det jo helt fint fordi jeg er våt og klar. Selvom han er STOR. Så ikke sammenligne GU og sex Anonymous poster hash: 59069...c29 OK, har aldri vært til GU før, og har som sagt ikke hatt sex på et års tid, så føler meg helt i villrede her Anonymous poster hash: ac740...974
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 OK, har aldri vært til GU før, og har som sagt ikke hatt sex på et års tid, så føler meg helt i villrede her Anonymous poster hash: ac740...974 Det kommer til å gå helt fint, skal du se. Bare ta dere god tid og varme opp godt Jeg har også hatt "pauser" på et års tid, og det har funket helt fint etterpå! Anonymous poster hash: 59069...c29
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #8 Skrevet 2. juli 2015 Det kommer til å gå helt fint, skal du se. Bare ta dere god tid og varme opp godt Jeg har også hatt "pauser" på et års tid, og det har funket helt fint etterpå! Anonymous poster hash: 59069...c29 Takk for tips! Tror vi skal varme grundig opp med mye glidemiddel og en finger, så får vi se hvordan det går Anonymous poster hash: ac740...974 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå