Bridget Jones Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 Var i USA for 2 år siden og nå vil vi snart ta en tur igjen. Kanskje om 1-1,5 år. Tingen er at vi har 3 barn og venter nr.4 i okt. For 2 år siden hadde vi ingen barn med, for det var den ordentlige første ferien vi hadde alene. Nå så er jeg veldig usikker om jeg vil ha de med, det skjer jo mye rart der borte som f.eks kidnapping. Hva ville dere gjort.
Amber Skrevet 6. september 2004 #2 Skrevet 6. september 2004 Vet sannelig ikke jeg... 4 barn og USA ferie? Høres slitsomt ut.
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #3 Skrevet 6. september 2004 Min svoger og svigerinne var i USA i sommer med tre barn (14, 11 og 3 år). Tror ikke de hadde noen problemer, men det var på besøk hos kjentfolk midt ute på "bondelandet". Selve reisen hadde godt fint. Men et lite motargument mot å reise kan jo være at små barn ikke husker så mye fra en slik reise, og dersom dere ikke har tenkt dere til USA flere ganger, kan det jo være litt kjipt for barna å si at "Joda, jeg har vært i USA, men da var jeg 4 år og husker ingenting!" Hilsen Lille meg
Gjest gjesten Skrevet 10. september 2004 #4 Skrevet 10. september 2004 USA er et veldig barnevennlig land og barn er alltid velkommen på restauranter og lignende. Leiebil er et "must" uansett hvor dere er i landet og uansett tid dere skal være der. Med 4 små barn ville jeg tro at selve flyturen er den store "bøygen" for både foreldre og barn da dere må regne med flytid på minimum 7-8 timer selv om dere !bare" skal være et sted på østkysten. Et forslag er å fly til Orlando som utgangspunkt og så kjøre til vest siden av Florida hvor det er mye roligere enn på østsiden. Men unngå sommermånedene da det kan bli for varmt (med høy luftfuktighet) for de minste. Uansett hvor dere velger i USA er det enkelt å a med seg barn, men tenkt litt på flytid og bagasje. Det kan bli mye stress for alle sammen. Her snakkes det jo om litt avstander og forflytte seg over .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå