Rakel Skrevet 6. september 2004 #1 Del Skrevet 6. september 2004 Sitter her med kraftig forkjølelse eller influensa. Blir jo bare verre og verre. verk i kroppen, hode, feber, hoste og nysing. Og nå har jeg fått bihulebetennelse oppå dette. Er det noen flere som har fått dette nå. Var det noe som gjorde deg bedre? Jeg har nettopp begynt i ny jobb, og har ikke lyst til å være borte p.g.a syk. Sist uke gikk jeg på jobb med feber, men ingen som så det. (Man ser bedre ut når man må ta seg i sammen.) Har hatt fri, men må på jobb i morgen. Må bli bedre. Hva hjelper? Og så det fine været. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 6. september 2004 #2 Del Skrevet 6. september 2004 Sitter her med kraftig forkjølelse eller influensa. Blir jo bare verre og verre. verk i kroppen, hode, feber, hoste og nysing. Og nå har jeg fått bihulebetennelse oppå dette. Er det noen flere som har fått dette nå. Var det noe som gjorde deg bedre? Jeg har nettopp begynt i ny jobb, og har ikke lyst til å være borte p.g.a syk. Sist uke gikk jeg på jobb med feber, men ingen som så det. (Man ser bedre ut når man må ta seg i sammen.) Har hatt fri, men må på jobb i morgen. Må bli bedre. Hva hjelper? Og så det fine været. :veldigsur: Litt tidlig for influensa... Den har ikke kommet til Norge enda. Så du har nok fått en kraftig forkjølelse... Kjøp deg sånn 1 grams-c-vitaminer, og ta 1 sånn hver morgen. Drikk grønn te. og så må du nok bare slappe av, hvis ikke så tar det lengre tid å bli frisk. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 6. september 2004 #3 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har akkurat lagt syk hele helgen! Har hørt om flere som har gjort det også, så kanskje det ikke har nådd forbi vestlandet enda;) Jeg er oppe å går igjen, men ikke helt tipp topp, for meg hjalp det bare med avslapping, suppe, melk med honning, litt sunn mat og dvd-filmer.. Litt trøst og kos er heller ikke å forakte! :-) God bedring!! Håper du klarer å kvitte deg denn faenskapen! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. september 2004 #4 Del Skrevet 6. september 2004 Masse solhatt og hvitløk. Det er ikke mer enn et par uker siden jeg kvelte en forkjølelse i starten ved hjelp av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 6. september 2004 #5 Del Skrevet 6. september 2004 Det er dessverre ikke saa fryktelig mye annet enn tid som hjelper.... Og kanskje litt solhatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 6. september 2004 #6 Del Skrevet 6. september 2004 Var på vei til å bli syk men heiv nepå : - nype ekstrakt i varmt vann - nype ekstrakt i varm solbærtoddy - nype ekstrakt og honning i grønn te er helt frisk igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten som aldri går... Skrevet 6. september 2004 #7 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg pleier å hive innpå en haug av c-vitaminer og appelsin juice jeg,men pleier å gjøre det får ting bryter ut,så det er ikke sikkert det funker når man er helt sylta :-? men men det er kansje verdt et forsøk! God bedring iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå