AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Hei jeg har fått noen blemmer/knopper i underlivet men har ikke hatt sex på et år. Det kjennes kriblende og irriterende/sviende/kløende ut, men ikke direkte smertefullt. Det startet med en litt stor nupp og nå er det kommet flere ca 11 stk. Noen ser ut som et slags lite innsektsbitt med små rød hevelser mens noen er såvidt hevet fra huden og relativt "hvite/hudfarget". bør jeg gå til legevakta i dag i tilfelle dette er et herpesutbrudd eller holder det å bestille time hos fastlege (4-6 uker ventetid)? Hvordan er "syklusen" i deres herpes utbrudd? Høres dette ut som herpes? Vil jo få sjekket dette mens nuppene fortsatt er der sånn at man får testet hva det er Anonymous poster hash: 041fe...bb2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 TS her: Kan man kaste opp og få vondt i leveren av herpes f eks.? Kastet opp forrige uke uten grunn men vet ikke om det har noen sammenheng med utslettet som har forværret seg nå. Anonymous poster hash: 041fe...bb2
peppermyntete Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Regner med legesenteret tar deg inn til akkuttime siden det er snakk om noe som må behandles raskt for at det skal nytte. Ellers har du kanskje et sykehus med en klinikk for hud- og kjønnssykdommer i nærheten?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Hei, jeg har legevakten i Oslo som er døgnåpen for akutte tilfeller. Men er ikke sikker på om man kan gå dit med kjønnssykdommer(?) akuratt... Noen som vet? Og noen som kan bekrefte eller avkrefte at herpes ikke MÅ være dritvondt (dette stikker/klør - ikke verker!). Hvor lenge varer utbruddene og hvor lang tid til neste gang som regel? Anonymous poster hash: 041fe...bb2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Det er umulig å si når du får neste utbrudd. Viruset kan ligge latent i uker, måneder og flere år av gangen. Anonymous poster hash: 8974d...723
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Kan de som har herpes beskrive sine ubrudd please!? følelse, utsende og lengde Anonymous poster hash: 041fe...bb2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå