Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Send en hyggelig melding til Lilleborg, de lager vel Sun?

Er du heldig får du tilsendt enmflaske i posten.

Anonymous poster hash: caa34...34f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. Pulver er vel billigere?

2. Pulver er anbefalt over tabletter

3. Man kan dosere selv

Fikk ikke svar på det jeg lurte på, men fant flasken selv :)

Anonymous poster hash: 5df5b...d1a

Pulver er kanskje noen ører billigere enn tabletter, med gris og styr som mellomlegg.

Har aldri hørt noen produsenter av maskiner anbefaler pulver over tabletter.

Hvorfor skal man dosere selv? Med sunn fornuft setter man på en full maskin, da trenger man ikke dosere selv, da er en tablett passe mengde.

Anonymous poster hash: 8824d...67a

AnonymBruker
Skrevet

Pulver anbefales faktisk over tabletter. :) og skal man vaske noe som kun krever halv dose (fine glass, for eksempel) er tabletter styrete.

Fine glass vasker man like raskt, og ofte mer skånsomt for hånd.

Det argumentet er det dårligste jeg har hørt for å velge et styrete og grisete pulver for å spare noen ører. Kjøper man tabletter i store kvanta kan man få dem ikke bare like billig, men faktisk mye billigere enn pulver. Bare for å nevne det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det argumentet er det dårligste jeg har hørt for å velge et styrete og grisete pulver for å spare noen ører. Kjøper man tabletter i store kvanta kan man få dem ikke bare like billig, men faktisk mye billigere enn pulver. Bare for å nevne det.

Fine glass er helt greit å vaske på "finvaskprogram" med halv dose pulvet :)

Er ikke alle som har plass til å kjøpe i store kvanta..

Anonymous poster hash: 5df5b...d1a

• Liker 1
Skrevet

Her kan du oppdatere kunnskapen din: http://www.nrk.no/livsstil/_-pulver-er-bedre-enn-oppvasktabletter-1.12066620

At man aldri har hørt om noe er dessverre ikke ensbetydende med at det ikke er sant. ;)

• Liker 2
Skrevet

Og pulver på flaske er da overhodet ikke styrete. Det er kjempepraktisk. :)

• Liker 1
Skrevet

Pulver er kanskje noen ører billigere enn tabletter, med gris og styr som mellomlegg.

Har aldri hørt noen produsenter av maskiner anbefaler pulver over tabletter.

Hvorfor skal man dosere selv? Med sunn fornuft setter man på en full maskin, da trenger man ikke dosere selv, da er en tablett passe mengde.

Min oppvaskmaskin er så ny at den bruker for lite vann til at tablettene rekker å løse seg ordentlig opp (økonomisk program selv på de programmene som liksom ikke er økonomiske XD ). Resultatet er da rester av såpe på både tallerker, glass og bestikk som må skylles bort når maskinen er ferdig.

Jeg foretrekker også pulver fremfor tabletter da, fordi jeg selv kan bestemme hvor mye jeg skal bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...