AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Jeg pleier å bruke Sun oppvaskpulver til oppvasken, men synes posene er fryktelig upraktiske. Ser mamma har en flaske som hun fyller posene i (man fikk kjøpt pulveret på slike plastikkflasker), men jeg kan virkelig ikke finne disse flaskene noe sted.. Noen som vet hvor jeg får kjøpt?? Anonymous poster hash: 5df5b...d1a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har også en slik. Men du kan jo bruke hvilken som helst annen beholder også? Det MÅ jo ikke være en med Sun-logo på? Anonymous poster hash: 0619e...f6f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Jeg har også en slik. Men du kan jo bruke hvilken som helst annen beholder også? Det MÅ jo ikke være en med Sun-logo på? Anonymous poster hash: 0619e...f6f Nei, det må såklart ikke være det Men de beholderene jeg finner har så liten "topp" til å helle pulveret i, så jeg ser for meg at det blir bare irritasjon.. Tips til andre beholdere? Anonymous poster hash: 5df5b...d1a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Hvilken som helst. En gammel isboks gjør til og med nytten. Du kan jo bare ause pulveret med en oppi med en skje (sånn kaffe-måle-plastskje er jo glimrende til formålet). Eller en hvilken som helst annen boks med lokk. Om du absolutt har lyst til å helle kan du fylle på en tom brusflaske (bruk trakt når du heller oppi, så slipper du pulver over alt). Anonymous poster hash: 0619e...f6f 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Hvilken som helst. En gammel isboks gjør til og med nytten. Du kan jo bare ause pulveret med en oppi med en skje (sånn kaffe-måle-plastskje er jo glimrende til formålet). Eller en hvilken som helst annen boks med lokk. Om du absolutt har lyst til å helle kan du fylle på en tom brusflaske (bruk trakt når du heller oppi, så slipper du pulver over alt). Anonymous poster hash: 0619e...f6f Nå var poenget at det skulle være enkelt og ikke ta så stor plass i hylla (så isboks er det ikke aktuelt). Anonymous poster hash: 5df5b...d1a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Men så bruk en hvilken som helst annen boks, da? De selger jo små plastbokser over alt, på matbutikken, kiwi, nille, clas ohlson, alle veier? En med lokk, og så har du en kaffe-måleskje lagret oppi boksen? Du kan knekke av skaftet om du har en veldig liten boks, så skjeen får plass nedi. (og det finnes jo små isbokser også ). Ser ikke at dette er vanskelig eller tar stor plass? Anonymous poster hash: 0619e...f6f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Herrefred.. Poenget var at jeg ville gjerne ha en flaske som tar liten plass (den fra Sun er helt perfekt), så vil gjerne ha noe som ligner. Gidder ikke dra frem trakt hver gang den skal fylles på, så brusflaske er ikke aktuelt. Vil ikke ha en boks med måleskje, vil gjerne ha en flaske med en praktisk helletut, så ulveret kan helles rett i maskina. Men nå fant jeg den jeg ville ha, så da er problemet løst Anonymous poster hash: 5df5b...d1a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #8 Skrevet 2. juli 2015 Unnskyld da? Du skrev ikke at det absolutt måtte være en flaske.. Anonymous poster hash: 0619e...f6f
Gjest Bossa Nova Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 Jeg tenkte å kjøpe noe sånt http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80066723/ Vet ikke hvordan det er å helle fra den, men virker ihvertfall bedre enn den upraktiske sun-posen. Tupperware http://www.tupperware.no/indexhar sikkert noe for deg, hvis du gidder å lete.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #10 Skrevet 2. juli 2015 Jeg tenkte å kjøpe noe sånt http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80066723/ Vet ikke hvordan det er å helle fra den, men virker ihvertfall bedre enn den upraktiske sun-posen. Tupperware http://www.tupperware.no/indexhar sikkert noe for deg, hvis du gidder å lete. Ikke dumt Fant flasken jeg lette etter, og skal bestille en slik: http://www.inkclub.com/no/no/Kontor/Hushold/Oppvask/Maskinoppvask-Sun-Pr/p/8717163976128?gclid=CjwKEAjwwtOsBRDdjZTbvYvTlzcSJADOY0DRC4oIjWdFCLc7tTk8IVWqn3AbfhU3A-l6uoIINP9QVRoCeATw_wcB Selv om den var dyr... Anonymous poster hash: 5df5b...d1a 1
Gjest Linneah2013 Skrevet 2. juli 2015 #11 Skrevet 2. juli 2015 Herrefred.. Poenget var at jeg ville gjerne ha en flaske som tar liten plass (den fra Sun er helt perfekt), så vil gjerne ha noe som ligner. Gidder ikke dra frem trakt hver gang den skal fylles på, så brusflaske er ikke aktuelt. Vil ikke ha en boks med måleskje, vil gjerne ha en flaske med en praktisk helletut, så ulveret kan helles rett i maskina. Men nå fant jeg den jeg ville ha, så da er problemet løst Anonymous poster hash: 5df5b...d1a AB prøvde da bare å hjelpe deg til å finne ei løsning. Ring Lilleborg, så får du nok ei sunflaske tilsendt.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #12 Skrevet 2. juli 2015 Mener Staples selger disse Anonymous poster hash: b2392...5f6
Gjest Skrevet 2. juli 2015 #13 Skrevet 2. juli 2015 Skulle til å foreslå staples, ja. Også godt tips å ringe/maile Lilleborg, de er veldig behjelpelige!
Orchideae Skrevet 2. juli 2015 #14 Skrevet 2. juli 2015 Jeg kjøpte slik på Svinesund eller norby en gang.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #16 Skrevet 3. juli 2015 Hva med å bare kjøpe oppvaskTABLETTER?? Mye mindre søl, og mye mer praktisk. Har til dags dato aldri brukt pulver til maskina, bortsett fra før jeg flyttet hjemmefra, og da var ikke tabletter på markedet. Hvorfor gjøre det så HIMLA vanskelig?? Og hvorfor er du frekk når folk kommer med forslag til deg? Anonymous poster hash: 8824d...67a 1
Gjest Skrevet 3. juli 2015 #17 Skrevet 3. juli 2015 Hva med å bare kjøpe oppvaskTABLETTER?? Mye mindre søl, og mye mer praktisk. Har til dags dato aldri brukt pulver til maskina, bortsett fra før jeg flyttet hjemmefra, og da var ikke tabletter på markedet. Hvorfor gjøre det så HIMLA vanskelig?? Og hvorfor er du frekk når folk kommer med forslag til deg? Anonymous poster hash: 8824d...67a Pulver anbefales faktisk over tabletter. og skal man vaske noe som kun krever halv dose (fine glass, for eksempel) er tabletter styrete. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #18 Skrevet 3. juli 2015 Hva med å bare kjøpe oppvaskTABLETTER?? Mye mindre søl, og mye mer praktisk. Har til dags dato aldri brukt pulver til maskina, bortsett fra før jeg flyttet hjemmefra, og da var ikke tabletter på markedet. Hvorfor gjøre det så HIMLA vanskelig?? Og hvorfor er du frekk når folk kommer med forslag til deg?Anonymous poster hash: 8824d...67a 1. Pulver er vel billigere? 2. Pulver er anbefalt over tabletter 3. Man kan dosere selv Fikk ikke svar på det jeg lurte på, men fant flasken selv Anonymous poster hash: 5df5b...d1a
Poserose Skrevet 3. juli 2015 #19 Skrevet 3. juli 2015 hva med OMO vaskemiddel sin flaske? Bare vask og tørk den godt etter at du har brukt den opp.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #20 Skrevet 3. juli 2015 Hvorfor ikke bruke en brusflaske? Anonymous poster hash: a5311...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå