AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 De er så søte, selvstendige og enkle å ha med og gjøre. De ordner seg selv i veldig stor grad, og er fornøyde bare de får noe godt å spise og kos. Jeg har tilgode å møte en kravstor katt, jeg har selv hatt 4 katter og selvom én av dem oppførte seg problematisk så var den så god og søt allikevel. Katten min døde for to år siden savner henne veldig, hun var snill som dagen er lang og ble bare fem år gammel. Jeg har funnet ut at jeg ikke er annet enn et kattemenneske, så når mine øvrige kjæledegger dør skal jeg bare ha katter Det er bare så koselig å ha katt, de er så rolige og herlige. Forskning viser også at katter har en beroligende og positiv effekt på de fleste mennesker. Flere som elsker katter?? :)Anonymous poster hash: 83e0c...ff3 7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Hater de.Anonymous poster hash: a17ee...b5b 3
Gjest i am who i am Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 (endret) Hater de.Anonymous poster hash: a17ee...b5b People who hate cats will come back as mice in their next life TS: Jeg forguder katter! Endret 2. juli 2015 av i am who i am 5
Adara Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 (endret) People who hate cats will come back as mice in their next life Folk som hater katter var antakeligvis mus i sitt forrige liv. Det står på en kjøleskapsmagnet på jobben. Den gir litt mer mening imo Endret 2. juli 2015 av Adara den Vakre 3
Gjest i am who i am Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Folk som hater katter var antakeligvis mus i sitt forrige liv. Det står på en kjøleskapsmagnet på jobben. Den gir litt mer mening imo Jeg har lest begge sitater faktisk, hehe. Tenker at de som hater katter både var og vil bli mus igjen. Straff! 2
Gjest Belle âme Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Elsker katter! Kommer til å ende opp som den gale kattedama når eg flytter ut 😂
Perelandra Skrevet 2. juli 2015 #7 Skrevet 2. juli 2015 Katter er fantastiske dyr! Det finnes knapt noe her i denne verden som jeg liker like godt. Dessverre er jeg katteløs for tida. Min kjære følgesvenn i over femten år døde i romjula i fjor. Han var alvorlig syk, og sovnet rolig inn hos veterinæren mens jeg satt hos han. Nå er jeg ekstremt kattesyk! Vurderer å bli frivillig hos dyrebeskyttelsen, både for å hjelpe, men også for å få være sammen med katter. 1
Sandie Skrevet 2. juli 2015 #8 Skrevet 2. juli 2015 Jeg elsker katter Har hatt 3 stk opp gjennom årene.Den siste døde for 3 år siden og jeg savner ham fortsatt.Har tekt mye på å skaffe meg en ny katt,men det må kanskje vente pga.jobb- og bosituasjon. Ser jeg katter ute på gaten må jeg alltid stoppe opp og klappe dem litt og fortelle dem hvor fine de er Jeg er glad i alle dyr,men katter er kanskje de som ligger mitt hjerte nærmest.Synd at så mange misforstår katter,og ikke ser hvor fantastiske de egentlig er. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #9 Skrevet 2. juli 2015 Jeg elsker også katter, de er så skjønne hadde en katt hos familien min før, men hun har dessverre forsvunnet om et par måneder skal jeg skaffe meg en helt egen katt, gleder meg Anonymous poster hash: 67c35...756
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #10 Skrevet 2. juli 2015 Elsker katter 😍 har bare en da, og han bor hos foreldrene mine. Når ting begynner å se greit ut med jobb og bolig (nyutdanna) skal jeg skaffe meg katt selv:) men vente litt... I tilfelle jeg må flytte hundre ganger til. Bare styr med katt da.Anonymous poster hash: 4d7fd...f5a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #11 Skrevet 2. juli 2015 Hater de.Anonymous poster hash: a17ee...b5b De hater deg og. Anonymous poster hash: 92d8f...c25 3
Tvist Skrevet 2. juli 2015 #12 Skrevet 2. juli 2015 Elsker mine 2. Har i det siste fått en sky katt som kommer for å spise hos oss. Får sjekket chip og kastrert ham etterhvert, men inntil videre får han bare spise hos oss.
Perelandra Skrevet 3. juli 2015 #14 Skrevet 3. juli 2015 Å nei, jeg har fått sangen på hjernen! I love cats I love every kinds of cats I just want to hug all them... 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 3. juli 2015 #16 Skrevet 3. juli 2015 Jeg elsker smaken av katter...................
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #17 Skrevet 3. juli 2015 Katter er herlige dyr ja. Har to selv. Hunder er også herlige, har en stor en Anonymous poster hash: 6ef62...b07
Jeane Skrevet 3. juli 2015 #18 Skrevet 3. juli 2015 Jeg liker katter veldig godt. Vakre dyr (når de får den pleien de skal ha, og ser velstelte og friske ut), og herlige personligheter. Samtidig er jeg litt redd dem.
Gjest i am who i am Skrevet 4. juli 2015 #19 Skrevet 4. juli 2015 'Never trust a person who doesn't like cats' - enkelt og greit Jeg har til og med en pute med det sitatet på, og den puta ligger på gjesterommet 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #20 Skrevet 4. juli 2015 KATTER! Anonymous poster hash: 7af5e...532 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå