Gå til innhold

Lår som gnisser


Saltsild

Anbefalte innlegg

Mulig det, men fikk "buler" over og under når jeg tok de på og det syntest når jeg brukte skjørt. Det var når jeg begynte å gå at de levde sitt eget liv, men flott at andre er fornøyd

Åh ok, da høres de muligens ikke for store ut, kanskje for små? Uansett jeg forstår skuffelsen :jepp:

Lykke til med å finne noe fint du liker som løsning :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips om Bogerud! Jeg vet at Cubus og Lindex har Sloggi, men har bare sett vanlige truser der. Jeg fant denne hos Timarco, men skulle gjerne hatt noe med litt mindre oldemorstil, og helst ikke hvit.

Jeg kjøpte den du viste bilde av på Bogerud på Slemdal for flere år siden. Cubus selger dem uten blonder. Hvis ikke finnes det hudfargede shape shorts på H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen som smører talkum på innsiden av lårene :) Har ikke prøvd selv, men er verdt et forsøk.

 

Ikke bra, da det kan føre til kreft i underlivet.

Anonymous poster hash: 09464...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke bra, da det kan føre til kreft i underlivet.

Anonymous poster hash: 09464...c23

 

?

Anonymous poster hash: 8f926...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Etter jeg ble gravid og spesielt nå som det er så varmt sliter jeg med lår som gnisser inntil hverandre. Finnes det en løsning på dette? Det gjør sabla vondt å få gnagesår mellom lårene. Enten om det er en type shorts jeg må bruke under kjoler eller noe annet.

Noen her som har vurdert fettsuging eller lårplastikk for å unngå lår som gnisser?

Anonymous poster hash: dff03...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har vurdert fettsuging eller lårplastikk for å unngå lår som gnisser?

Anonymous poster hash: dff03...0fe

 

Nei!  :sjokkert:  :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 5f6ef...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som har vurdert fettsuging eller lårplastikk for å unngå lår som gnisser? Anonymous poster hash: dff03...0fe

Nei, det blir for dyrt. Bedre å slanke seg da.

Anonymous poster hash: 1c2c5...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har vurdert fettsuging eller lårplastikk for å unngå lår som gnisser?

Anonymous poster hash: dff03...0fe

Ja, jeg skal bare trøkke ut den babyen jeg har her inne så skal jeg fikse det.

Er du dum eller slapp noen deg på huet som spedbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har vurdert fettsuging eller lårplastikk for å unngå lår som gnisser?

Anonymous poster hash: dff03...0fe

For en som er gravid slik som TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har vurdert fettsuging eller lårplastikk for å unngå lår som gnisser?

Anonymous poster hash: dff03...0fe

 

En venninne fettsugde faktisk øvre del av lårene fordi hun slet sånn med gnissing. Men det hjalp ikke, hun har fortsatt samme problemet.

Anonymous poster hash: c9dd9...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...