Gå til innhold

utsette/framskynde mensen med angrepille.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er dette mulig?



Anonymous poster hash: 2cc13...ca0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det tror jeg ikke. Men skal ikke si noe sikkert. Aldri skjedd på meg ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men du kan utsette mens med p-piller og noen andre piller du kan få av legen. Kommer ikke på hva de het nå.



Anonymous poster hash: 97b7c...004
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min er så streng så får ikke sånn av han, og går ikke på pillen... Leser at angrepiller KAN utsette mensen... Hadde vært supert om det virka..



Anonymous poster hash: 2cc13...ca0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det funker ikke.



Anonymous poster hash: 9d70e...18e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du utsette mensen så er vel strengt talt Primolut et bedre alternativ, men den må taes senest tre dager før forventet mens og er ikke alltid helt pålitelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

En bivirkning av angrepille er at mensen kan bli et par dager forsinket, men det er ingen garanti for det. Jeg har aldri fått senere mens etter angrepille hvertfall. Vil du utsette mensen så bør du heller få resept på Primolut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du utsette mensen så er vel strengt talt Primolut et bedre alternativ, men den må taes senest tre dager før forventet mens og er ikke alltid helt pålitelig.

Men dette må man ha resept på? det får jeg ikke, legen er gammeldags..

Anonymous poster hash: 2cc13...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men dette må man ha resept på? det får jeg ikke, legen er gammeldags..

Anonymous poster hash: 2cc13...ca0

 

 

For en dott. Kan du gå til en annen lege? Du kan ringe legekontoret og høre om du kan komme til hos en av de andre legene, evt gå privat. Dumme penger da, men kjipt å ha mensen på badeferie.

Anonymous poster hash: 97b7c...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette må man ha resept på? det får jeg ikke, legen er gammeldags..

Anonymous poster hash: 2cc13...ca0

Herregud, selvfølgelig skal legen skrive det ut til deg hvis det ikke er noen medisinsk grunn til at du ikke kan ta tablettene. Nekter legen må denne klages inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,ikke kluss til syklusen med angrepiller.Få heller resept på Primolut-n.

Uten at det ligger medisinske eller andre tungtveiende argumenter bak,kan ikke legen nekte deg en slik resept.Hvis h*n ikke vil skrive ut så oppsøk en annen lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time hos en annen lege. Hvis jeg tar dette og forskyver neste mens i 14 dager, kommer den etter den da som normalt 28 dager etter? Skal gifte oss i Danmark siste helga i august og vil ikke ha mensen under bryllup og reise.. Bør jeg forflytte den jeg får nå snart eller den når jeg skal gifte meg?

Anonymous poster hash: 2cc13...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått time hos en annen lege. Hvis jeg tar dette og forskyver neste mens i 14 dager, kommer den etter den da som normalt 28 dager etter? Skal gifte oss i Danmark siste helga i august og vil ikke ha mensen under bryllup og reise.. Bør jeg forflytte den jeg får nå snart eller den når jeg skal gifte meg?Anonymous poster hash: 2cc13...ca0

Jeg fikk mens 4 dager etter at jeg sluttet med primolut. Den utsetter ikke til neste syklus.

Anonymous poster hash: 209f2...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time hos en annen lege. Hvis jeg tar dette og forskyver neste mens i 14 dager, kommer den etter den da som normalt 28 dager etter? Skal gifte oss i Danmark siste helga i august og vil ikke ha mensen under bryllup og reise.. Bør jeg forflytte den jeg får nå snart eller den når jeg skal gifte meg?

Anonymous poster hash: 2cc13...ca0

Du må utsette den du vil utsette. Hjelper ikke å utsette den som komner nå om det er neste du vil utsette.

Anonymous poster hash: 6dd81...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller utsatt før bryllup!!

 

Ferie er jo ikke så spesielt som det.



Anonymous poster hash: 021be...42c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får framskyndet mens av å ta angrepille. Den kommer tre dager etter jeg tar angrepille uansett hvor i syklusen jeg er.



Anonymous poster hash: 4ac6d...17f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...