AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Hei. Jeg er en jente på 17 år som nettopp har fått meg kjæreste. Vil begynne på p piller nå. I morgen skal jeg til legen for å sjekke en feil med den ene fingeren min. Kan jeg i samme slengen be om en resept på piller, eller må jeg ha egen time? Mamma som jobber på en annen del av legekontoret skal betale etterpå. Vil hun finne ut dette når det skjer fordi det må vel betales ekstra? Ikke at det gjør noe, men liker å holde alt privat. Har aldri brukt p piller før så vet ike hvordan dette fungerer. Anonymous poster hash: 5e72f...0a8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 jeg tror det går fint, men legen vil nok sjekke blodtrykket ditt osv så kan hende han tar ekstra for det. du kan få resept på ppiller hos helsesøster og helsestasjoner for unge også. jeg ville anbefale å la moren din få vite det, jeg begynte på ppiller av samme grunn som deg da jeg var 16 og moren min satt stor pris på at jeg sa i fra siden det medfører en del bivirkninger Anonymous poster hash: 6708c...45d
deprim Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Helt enig med hun overfor ☺ vær ærlig om det, selv om du kanskje synes det er litt flaut! Pluss at det kan jo være bivirkninger ved bruk av piller også, og da kan det jo være greit at hun er klar over det 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå