AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Ok, tror jeg er litt for sliten nå til å tenke hehe.. Men bor i underetasje og har persienner som jeg vil skal slippe inn sommersola, men ikke la folk se inn.. Hvordan stiller jeg persiennene? Skal de likesom gå "nedover" inn mot meg, eller omvendt? Folk kan lett se ned inn her.. Anonymous poster hash: 8d6a7...c67
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Gå på utsiden og se, så ser du selv hvor dårlig persienner hindrer innsyn uansett innstilling. Anonymous poster hash: 3351b...0b7
Serafina. Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Du skal stille de "nedover" slik at du kan se ut. Hvis du har mulighet kan du gå på utsiden og se om du ser inn etter du har stilt dem. Stiller du dem slik at du ikke kan se ut, vil de utenfor kunne se inn.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Gå på utsiden og se, så ser du selv hvor dårlig persienner hindrer innsyn uansett innstilling. Anonymous poster hash: 3351b...0b7 Har persienne og ingen innsyn. Har kontrollsjekka det også. Riktignok er de helt lukket da. Ts, jeg ville hatt de vannrett åpent, når noen da passerer og ser ned mot deg vil de se svært lite i sollyset. Solen vil også reflektere i persiennene og gjøre det ubehagelig å se bort på utenfra. Men solen slipper inn også når du justerer de litt skrå oppover. Anonymous poster hash: 44ad9...221
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Fest på vindusfolie på nederste delen av vinduet der folk kan se direkte inn. Da er det ikke sikkert at du trenger å ha persiennene nede i det hele tatt. Eventuelt kan du ta persiennene ned til der som vindusfolien slutter og så kan du vippe de litt opp. Anonymous poster hash: 87921...887
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå