Gå til innhold

Jeg er så misunnelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så misunnelig på en venninne av meg. Hun er ganske pen, og får mye oppmerksomhet, selv om jeg må innrømme at hun i stor grad oppsøker oppmerksomhet fra menn. Jeg føler meg rett og slett deppa av å tenke på de gangene hun har fått mer oppmerksomhet fra menn enn meg… Er ikke det sykt? Jeg legger i stor grad merke til den oppmerksomheten menn gir til henne, men overser den oppmerksomheten jeg får selv. Denne venninnen min har på en måte fått meg til å få litt dårlig selvtillit fordi hun nokså ofte har kommentert ting ved utseende mitt. Jeg føler meg litt tom innvendig, litt tafatt. Er det noen som aner hva som feiler meg? Jeg føler meg rett og slett ulykkelig når jeg tenker på all den oppmerksomheten hun får...
Jeg vet dette innlegget må virke fjåsete og barnslig, men jeg klarer virkelig ikke gjøre noe med disse negative følelsene.



Anonymous poster hash: d1f69...3b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men, få deg andre venninner da. Bare det at hun kommenterer utseendet ditt, regner med negativt, da du føler du får dårlig selvtillit av henne, er mer enn nok til å fjerne deg fra energityven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro (håper) at du er veldig ung. Da vil det gå over etterhvert når du skjønner at det finnes mer av betydning ute i verden ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er så misunnelig på en venninne av meg. Hun er ganske pen, og får mye oppmerksomhet, selv om jeg må innrømme at hun i stor grad oppsøker oppmerksomhet fra menn. Jeg føler meg rett og slett deppa av å tenke på de gangene hun har fått mer oppmerksomhet fra menn enn meg… Er ikke det sykt? Jeg legger i stor grad merke til den oppmerksomheten menn gir til henne, men overser den oppmerksomheten jeg får selv. Denne venninnen min har på en måte fått meg til å få litt dårlig selvtillit fordi hun nokså ofte har kommentert ting ved utseende mitt. Jeg føler meg litt tom innvendig, litt tafatt. Er det noen som aner hva som feiler meg? Jeg føler meg rett og slett ulykkelig når jeg tenker på all den oppmerksomheten hun får...

Jeg vet dette innlegget må virke fjåsete og barnslig, men jeg klarer virkelig ikke gjøre noe med disse negative følelsene.

Anonymous poster hash: d1f69...3b8

 

 

Å være misunnelig er en vond følelse. Det er det samme som å være utakknemlig.

 

Jeg lurer på en ting, er det vanskelig å tenke på den oppmerksomheten du selv får ikke så mye på den som hun får? Har du lyst til å ligge rundt med menn, er det som irriterer deg så fælt? Hva mener du med oppmerksomhet? Tenker du på slik bikkjer får oppmerksomhet når de gjør triks?

 

Prøver bare å sette meg inn i situasjonen. Jeg hater unødvendig oppmerksomhet og liker ikke å bli kjent med nye mennesker. Aller helst liker jeg å være i fred. Så for meg så hadde det vært en straff og en forbannelse og fått mye oppmerksomhet. 

 

Jeg liker heller å gi oppmerksomhet jeg. Til den jeg vil . Prøv det istedet. Da blir du lykkeligere selv og kan glede deg litt på andres vegne i stedet for å få vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...