Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lun humor og svært stereotypiske karakterer. Elsker serien! !

Anonymous poster hash: ffff0...606

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen dreide serien seg om sære nerder som strevde alt de kunne for å fungere i den virkelige verden. Nå er alle gift eller er kjæreste med fortryllende damer, og serien har blitt just another sitcom.



Anonymous poster hash: 51d38...ae3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.7.2015 den 21.39, Balian de Ibelin skrev:

 

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og hva så?

 

TvN kommer som regel på, for min del, når Friends begynner, etterfulgt av en annen bra komiserie; Two and a half men. Og da blir det fort stående på samme kanal, så da pleide jeg tidligere å se på BBT i samme slengen også. Det gjør jeg ikke lenger. Men jeg har sett nok til at jeg har gjort meg opp en mening om at serien er overvurdert, så derfor lurte jeg bare på hva andre folk ser som er bra med serien..

Og jeg mener det samme om de to andre du nevner.. Alle liker forskjellig, er ikke mer mystisk enn det.

Anonymous poster hash: 31946...75e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og hva så?

 

TvN kommer som regel på, for min del, når Friends begynner, etterfulgt av en annen bra komiserie; Two and a half men. Og da blir det fort stående på samme kanal, så da pleide jeg tidligere å se på BBT i samme slengen også. Det gjør jeg ikke lenger. Men jeg har sett nok til at jeg har gjort meg opp en mening om at serien er overvurdert, så derfor lurte jeg bare på hva andre folk ser som er bra med serien..

 

Er det ikke fint at vi liker forskjellige ting?

 

For meg er Two and a half men pinlig dårlig. Samme med Alle elsker Raymond. For mye amerikansk - og rart - kvinne/mann-syn i disse seriene for meg. Jeg blir rett og slett flau. For å ikke snakke om den verste: According to Jim. 

 

Men jeg bare elsker Big Bang Theory. 

Anonymous poster hash: 3da9d...23c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2015 den 22.40, AnonymBruker skrev:

 

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ha vært kun med Amy og Raj, det er de to som er morsomme i serien.

Penny og Leonard er irriterende som fyyyy, får lyst til å spole over de, ha seg vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at man har forskjellig smak, men hvordan man kan mene det om Friends, skjønner jeg ikke.

Den serien har så mange varianter av humor, og rollefigurene har komplimentære ferdigheter. Det betyr at de utfyller hverandre. Hver karakter har sin spesifikke rolle, og det er en gjenganger i hele serien. Chandler er alltid sarkastisk, Joey vil for all evighet være dum og sexgal, Ross driter seg alltid ut, Phoebe er fjollete og har en interessant fortid (skulle nesten vært laget en egen serie om den), Monica er kontrollfreaken og Rachel.. Tja, hun har vel egentlig ingen spesifikk rolle bortsett fra å være den bortskjemte rikmannsjenta. Er vel mest med for syns skyld :fnise:

Blir aldri lei av serien, selv om den dog tapte seg mot slutten. Det gjør vel de fleste serier.

Ja, igjen, det er din mening. Jeg derimot får aldri nok av TBBT.

Anonymous poster hash: 31946...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler når jeg ser den. Stort mer trenger jeg egentlig ikke å vite.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ELSKER Sheldon :fnise:

Altså jeg liker jo serien, men følger ikke med på alle episodene, da jeg ikke har tv...Men når jeg ser dem, så ser jeg gjerne flere på en kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Blir sikkert lynsjet nå, men jeg har aldri skjønt greia med The Simpsons....

Tror ikke jeg en gang har trukket på smilebåndet av den serien.

Jeg likte BBT før, men som en tidligere nevnte, så har den blitt ekstremt urealistisk nå (nerdene har fått pene damer uten å være rike).

Men har begynt å se Silicone Valley, gir med noe av samme feeling som BBT gjorde I begynnelsen.

Og Friends er bare episk, tror ikke det er mulig å få til en mer komplett komedie enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2015 den 0.59, Castielz skrev:

.

Endret av mann_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er den beste serien jeg vet om, mye fordi jeg har blitt så glad i Sheldon. Jeg ler så jeg vekker samboeren min i andre enden av leiligheten så jeg får ikke lov til å se den etter at han har lagt seg. Jeg kan ikke sette fingeren på hvorfor akkurat denne serien er så bra, jeg har liksom alltid elsket den og har sett episodene tre ganger nå.

Simpsons klarer jeg ikke, friends er ok. Men liker alle elsker Raymond pga faren og broren. Og jeg er så sær at jeg liker fraiser. Seinfeld derimot... Æsj...

Så hver sin smak!

Anonymous poster hash: 688f3...874

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...