AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 For et par dager siden var jeg ute på fest. Tidlig på kvelden snakka jeg litt med en fyr som kom bort igjen litt senere. Da han kom bort igjen prøvde han seg veldig og jeg ga etter. Vi klinte litt i 10 min før vi stakk opp på badet å hadde sex. Etterpå spurte han om jeg angra og jeg sa nei, for det va jo egentlig ikke så big deal. Etterpå snakka han ikke med meg før jeg skulle gå, og da kom en kompis av han bort å spurte om jeg kosa meg i kveld. Nå i etterkant, som den paranoide jenta jeg er, så ser dette litt ut som et veddemål.. Er gutter virkelig så idiotiske eller er jeg bare überparanoid?Anonymous poster hash: 83b02...d95
BritneyBitch Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Gutter kan være så idiotiske! Vet at lillebror og kompisene holdt på slik en periode.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Hehe, du er nok et trofé ja Typisk kåte unggutter. Hvor gamle var de? Neppe mer enn 18-20 år antar jeg. Ikke noe å henge seg opp i, er helt normalt. Så lenge du koste deg var det jo en vinn-vinn-situasjon for begge parter. Anonymous poster hash: ebe63...ee3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå