AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Ikke missforstå, jeg setter pris på at jenta vil suge meg, men av og til sliter jeg med å skjønne hvorfor. Er det godt? Gir det jenta noe? Jeg tenker, jeg har jo sugd meg selv på fingeren og det er jo bare hud, seig hud liksom, gjerne litt svett. Er det slik at jenter gleder seg til å gjøre det? At noen tenker på det til vanlig liksom? Eller gjør man det bare for hans del... I så fall vil jeg ikke klandre henne om hun lar være! Anonymous poster hash: 307bb...92f
WubWub Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Jeg gjør det for min egen del fordi det er digg, har så stor at jeg kan suge meg selv så da trenger jeg ikke ronke. Praktiske greier det 3
dillyduzit Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 (endret) For meg gir det meg egentlig ingenting, fysisk. Men utrolig mye psykisk, det å kunne både se og høre.. og kjenne at kjæresten liker det jeg gjør, og når han kommer gir det meg en utrolig tilfredstilhet. Endret 30. juni 2015 av dillyduzit 13
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Jeg gjør det for min egen del fordi det er digg, har så stor at jeg kan suge meg selv så da trenger jeg ikke ronke. Praktiske greier det autofellatio gir deg bare følelsen av hvordan det er å suge, ikke hvordan det er å bli sugd. Anonymous poster hash: 081ff...75e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Jeg gjør det kun for hans del, får ikke noe ut av det selv. Syntes egentlig t.o.m det er litt ekkelt og sutte på tissen til noen, det er tross alt der man tisser, men men.. Anonymous poster hash: bf4dc...d84
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Det er som å ta en smakløs, litt slimete kjøttklump i munnen. Det smaker ikke spesielt godt, og er ikke spesielt moro eller behagelig men det tenner jo veldig å vite at man tenner en annen, så sålenge han gir tydelig uttrykk for at han blir kjempekåt (på meg) av det uten å bli overivrig å trykke hodet mitt inn osv (da er det stopp med en gang fra min side) så liker jeg godt å gjøre det på en fast langvarig partner Anonymous poster hash: 14951...de3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Det er digg. Veldig opphissende for meg når jeg kjenner han er hard og at han blir våt. Godt å "eie" han litt. Jeg gjør det jo selvfølgelig for å tilfredsstille mannen, men satan det kan være bra høvelig å suge kuk. Anonymous poster hash: 84d33...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #8 Skrevet 30. juni 2015 ps: sædutløsning i munnen er uakseptabelt (i min verden) Anonymous poster hash: 14951...de3
WubWub Skrevet 30. juni 2015 #9 Skrevet 30. juni 2015 autofellatio gir deg bare følelsen av hvordan det er å suge, ikke hvordan det er å bli sugd. Anonymous poster hash: 081ff...75e neivel nei... det gav ingen mening
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #10 Skrevet 30. juni 2015 Har aldri gjort det og vil ikke. Er lesbisk... lenge var det "grunnen" min til at jeg ikke hadde sex med menn... jeg ville ikke suge og jeg følte at det var krav. MEN det virker som at de fleste hetero jentene ikke har så mye imot det. Alle venninnene mine gjør det. Jeg har ikke noe i mot å slikke damer. For meg er det fordi det gir henne nytelse... ikke fordi jeg syns det er så ufattelig deilig lol. Det er jo en del av sexen, og jeg liker å gi nytelse, men om hun ikke hadde likt det så hadde det ikke gjort noe. Anonymous poster hash: 008c5...42f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #11 Skrevet 30. juni 2015 neivel nei... det gav ingen mening hva er det som ikke gir mening? autofellatio, det å suge seg selv, gir ikke samme effekt som å bli sugd. å suge seg selv er som å suge noen, det gir ikke samme gode følelse som å bli sugd av andre. Anonymous poster hash: 081ff...75e
WubWub Skrevet 30. juni 2015 #12 Skrevet 30. juni 2015 hva er det som ikke gir mening? autofellatio, det å suge seg selv, gir ikke samme effekt som å bli sugd. å suge seg selv er som å suge noen, det gir ikke samme gode følelse som å bli sugd av andre. Anonymous poster hash: 081ff...75e jo det syntes jeg men du er fri til å mene noe annet
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #13 Skrevet 30. juni 2015 jo det syntes jeg men du er fri til å mene noe annet nei, det gjør nok ikke det. det er det samme som at det ikke er det samme å kile seg selv som det er å bli kilt av noen andre. Anonymous poster hash: 081ff...75e
Gjest Vireo Skrevet 30. juni 2015 #15 Skrevet 30. juni 2015 Blir veldig våt når jeg suger kjæresten min. Nyter at han nyter det. Jeg synes det er digg 1
Tibbie Skrevet 30. juni 2015 #16 Skrevet 30. juni 2015 Det gir ikke meg noe. Ikke noe jeg elsker å gjøre. Gjør det kun for han, ikke for min del De jentene som liker det, liker det nok fordi de liker å gi mannen nytelse og se han bli gæren av det. Ikke fordi det fysisk er godt
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #17 Skrevet 1. juli 2015 Digger det, gir ofte blowjobs til tilfeldige tider fordi jeg liker det. Fysisk er det jo bare en kjøttklump, men jeg elsker å se at han elsker det. Anonymous poster hash: 8eae4...753
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #18 Skrevet 1. juli 2015 Jeg synes det er fantastisk deilig. Elsker å se på, ta på og smake på penisen hans. Om det gir meg noe fysisk? Litt usikker på hva som menes, jeg har jo ikke akkurat klitoris plassert ved drøvelen, men det er i hvert fall meget opphissende å kjenne den harde staken i munnen/halsen (ja, jeg liker deepthroat), og herlig å la tunga gli over hodet, kjennes fuktig og glatt ut, en følelse som ikke ligner noe annet (kan IKKE sammenlignes med å suge på en finger!). Hvis han avslutter med å sprute i munnen eller på ansiktet mitt er jeg i himmelen Anonymous poster hash: 61b09...293 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #19 Skrevet 1. juli 2015 Det er veldig ekkelt. Slimete, smaker salt, kvalmt.. Og det lukter pikk. ÆsssjAnonymous poster hash: e0c5b...39a 2
Gjest supernova_87 Skrevet 1. juli 2015 #20 Skrevet 1. juli 2015 Jeg gjør det fordi jeg liker det, men hadde jeg likt det om han ikke likte det? Tvilsomt. Men jeg vil gjerne gå ned på han, og at han skal like det, og være interessert i at jeg gjør det, for når jeg gjør det så er det jo deilig for meg også! Kanskje ikke helt sånn at det gjør noe for meg fysisk, som noen skriver over, har ikke klitoris i drøvelen. Men det gjør meg ekstra kåt, og får enkelt orgasme hvis jeg blir munnpult og fingrer meg selv samtidig. Så ja, det er noe jeg gleder meg til, og noe jeg kan fantasere om/tenke på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå