AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Nå må du slutte med disse tåpelige date-trådene dine. Anonymous poster hash: 96ec9...644
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Nå må du slutte med disse tåpelige date-trådene dine. Anonymous poster hash: 96ec9...644 Jeg har skrevet to stykker av alle disse ørten date trådene, så vi er nok mange forskjellige som lurer på diverse Anonymous poster hash: 9c8c9...4c9
Gjest Klaveret Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Han er jo gift, så det ville ta seg dårlig ut ... men, om alt hadde ligget til rette hadde jeg gjerne datet Kronprins Haakon. Han er både kjekk og virker veldig hyggelig
Perelandra Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Nei, han er gift - og dessuten har jeg ikke lyst til å bli avbilda i Se & Hør. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 Ja hvis han var singel og anonym. Han er kjempekjekk.Anonymous poster hash: fe0af...a85
Leini Skrevet 1. juli 2015 #7 Skrevet 1. juli 2015 Nei, han er gift - og dessuten har jeg ikke lyst til å bli avbilda i Se & Hør. Dette
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 Han er egentlig ikke min type, men han er vår fremtidige konge så jeg måtte nok ha slått til da gitt Anonymous poster hash: 8d86b...cb0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Dessuten er han helt sikkert helt konge i senga Anonymous poster hash: 8d86b...cb0
Gjest Hofmann Skrevet 1. juli 2015 #12 Skrevet 1. juli 2015 (endret) Ja. Glatt. Om eg kunne få Kronprins Haakon til å inngå eit homofilt ekteskap med meg på eit eller anna tidspunkt, ville eg vore ein halden mann. Ja, med mindre han ville ha særeige då, sjølvsagt. Hah! Det kunne han i så fall berre gløyme. Ok, så måtte eg ha latt han trengje inn i meg i ny og ne, men som andre har sagt her før, så er han nå ein kjekk mann når alt kjem til alt. Alt i alt vil eg seie eg kunne gjort mykkje verre enn Kronprins Haakon. Endret 1. juli 2015 av Veslefrikk
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #13 Skrevet 1. juli 2015 Aldri i verden. Syns ikke han er attraktiv, og jeg liker han ikke spesielt godt som person heller. Anonymous poster hash: 4c33b...b6b
Shai Skrevet 1. juli 2015 #14 Skrevet 1. juli 2015 Nei, men stesonen derimot... Nei, nå må du gi deg! Mener du virkelig at Marius er finere enn Kronprins Haakon himself? Sjokkerende. Selv hadde jeg datet kronprins Haakon uansett hvor mye jeg ble avbildet i se og hør for det. Han må være en av Europas kjekkeste kongelige
OhLydia Skrevet 1. juli 2015 #15 Skrevet 1. juli 2015 Jeg foretrekker blonde menn og høye menn. Han er ingen av delene. Så svaret er nei. Pluss tror det hadde blitt store demonstrasjoner om jeg skulle vært kronprinsesse i Norge
Gjest Belle âme Skrevet 2. juli 2015 #16 Skrevet 2. juli 2015 Nei, nå må du gi deg! Mener du virkelig at Marius er finere enn Kronprins Haakon himself? Sjokkerende. Selv hadde jeg datet kronprins Haakon uansett hvor mye jeg ble avbildet i se og hør for det. Han må være en av Europas kjekkeste kongelige Eg liker blondinger! 😍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå