Gå til innhold

Jeg strøk må konte, hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri strøket før! Vi har vært gjennom 5 eksamener og en praksis-periode, strøk på den siste, HVORDAN?!?! Det var muntlig uten mulighet for å klage i og med at jeg aldri har strøket før og kunne dermed ikke reglene om at jeg måtte få en skriftlig vurdering der og da av sensorene.

Uansett jeg strøk i sykdomslære, alle andre strøk i enkel matte (medikamentregning) og bestod sykdomslære mens jeg som sagt bestod medikamentregning hvor 60% strøk..

Uæææ, tenk om jeg stryker på konten også? Det er jo muntlig alt kan skje. Hva er greia med muntlig hva må til for å stryke? Jeg trakk en ting vi ALDRI hadde hørt om (verken meg eller de andre) og svarte plettfritt på det andre spørsmålet. Uæææ hjelpes! Tenk om det skjer igjen? Hadde max uføax, tør ikke å konte 😥😭😰

Anonymous poster hash: ecb60...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strøkbpå den siste eksamen, ikke praksisen, ble feil formulert. Er så stresset, sommeren = ØDELAGT!

Anonymous poster hash: ecb60...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går så fint :) Pust godt med magen. Mange som er i samme båt som deg. Sommeren er ikke ødelagt :)

Les på pensum gjennom sommeren, ta eksamen igjen til høsten, bestå med glans og gå videre med livet



Anonymous poster hash: 3fb1a...33a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er kjedelig å stryke og at du må ta konteeksamen. Bruk et par dager på å la det synke inn. Deretter begynner du å sette opp en leseplan, så skal det gå så fint. Du må tenke at du SKAL bestå på konteeksamen, men som skrevet, la det gå et par dager. 



Anonymous poster hash: 6d9d8...710
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææ, tenk om jeg stryker på konten også? Det er jo muntlig alt kan skje. Hva er greia med muntlig hva må til for å stryke? Jeg trakk en ting vi ALDRI hadde hørt om (verken meg eller de andre) og svarte plettfritt på det andre spørsmålet. Uæææ hjelpes!

Anonymous poster hash: ecb60...a97

 

Hva ble du spurt om?

 

Anonymous poster hash: 95e8d...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...