AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #21 Skrevet 30. juni 2015 Tror det, ja. Driter egentlig i disse nyanseforskjellene mellom innadvendt og introvert. Vet bare at jeg ikke kunne vært med en supersosial, overpositiv og ekstremt utadvendt type. Liker omgjengelige personer, men ikke utadvendte. Anonymous poster hash: 6f423...541 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #22 Skrevet 30. juni 2015 Dump han. Anonymous poster hash: a0a16...185
Gjest Honeyblossom Skrevet 30. juni 2015 #23 Skrevet 30. juni 2015 Jeg ser på meg selv som halvveis introvert, men jeg kunne fint vært sammen med en ekstrovert. (Dater en nå faktisk). Jeg er jo ikke sjenert osv når jeg er med han alene, men heller mer når vi er flere sammen. For meg så hjelper det å være med sånne folk fordi de liksom får meg litt ut av "skallet" mitt, om du skjønner hva jeg mener
Cata Skrevet 30. juni 2015 #24 Skrevet 30. juni 2015 Selvsagt. Derimot ville jeg vært skeptisk til en ekstrovert. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #25 Skrevet 30. juni 2015 Jeg er introvert. (Men IKKE stille og sjenert eller innadvendt.) Jeg foretrekker å date ekstroverter. Den typen mennesker er sterke på det jeg er svak på og omvendt. Passer meg fint. Anonymous poster hash: 05e62...344
bruker18911000 Skrevet 30. juni 2015 #26 Skrevet 30. juni 2015 Utadvent og innadvent er ikke det samme som ekstrovert og introvert. Anonymous poster hash: 74ec2...c6e Og forskjellen er?
Gjest Angry Man Skrevet 30. juni 2015 #27 Skrevet 30. juni 2015 Det er nærmere 2/3 som er ekstroverte. Introverte er i klart mindretall - noe man klart ser i arbeidslivet hvor alle skal være hurramegrundt og hypersosiale hele jævla tiden.. Anonymous poster hash: f3570...026 I følge MBTI Manual: A Guide to the Development and Use of the Myers-Briggs Type Indicator, 3rd Edition Paperback – 1998 er tallene: Totalt E 49.3%, I 50.7% Males E 45.9%, I 54.1% Females E 52.5%, I 47.5% Var en fra 1985 som kom fram til at det var mange færre introverte, og er usikker på om det finnes noen nyere og bedre undersøkelse men ser ut som om det er rundt 50/50 basert på det her.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #28 Skrevet 2. juli 2015 Jeg ville foretrukket å vært sammen med en introvert fremfor en ekstrovert. Anonymous poster hash: 50c51...685 2
himmeloghav Skrevet 2. juli 2015 #29 Skrevet 2. juli 2015 Det sies at rundt 70 % av alle mennesker er ekstrovert. En ekstrovert er ganske ulik av en introvert, og slike forskjeller vil ofte kunne føre til konflikter i et forhold. For min del, etter at jeg ble mer klar over disse grunnleggende forskjellene hos de to overnevnte personlighetstrekk, vil jeg (som ekstrovert), være skeptisk med å gå inn i et forhold med en introvert. Anonymous poster hash: 51114...8ed To introverte kan bli kjedelig, mens to ekstroverte kan bli for mye. Det finnes forhold av begge disse typene. Noen utfyller hverandre.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #30 Skrevet 2. juli 2015 Dump han. Anonymous poster hash: a0a16...185 stfu Anonymous poster hash: db31b...77e
Travalo Skrevet 2. juli 2015 #31 Skrevet 2. juli 2015 Jeg er kjempeutadvendt mens kjæresten min er ganske introvert. Vi er utrolig forskjellige når det kommer til det sosiale, samt måten folk oppfatter oss (går jeg utfra), men kjæresten min snakker relativt mye når vi to er alene sammen. Jeg syns det går veldig fint, egentlig! Er ikke så ofte det er stille mellom oss når vi er alene, men når det er stille, er det bare behagelig og på ingen måte kleint. I begynnelsen hadde jeg litt problemer med at han var så sjenert og stille blant folk, og jeg prøvde vel kanskje å endre ham litt, men nå har jeg akseptert at det er sånn han er! Syns det er kjempesøtt at han stoler på meg så mye at han åpner seg opp for meg. Deilig å vite at jeg er den personen han føler seg mest komfortabel med. Han legger til og med om på stemmen når vi er alene sammen og snakker i en mye lysere tone, dvs ikke anstrenger seg for å høre tøff og sikker ut Kjæresten min har selv sagt at det at jeg er så utrolig åpen og snakkesalig gjør hele forholdet mye lettere for ham. Han vet hvor han har meg, jeg har brutt isen rundt de fleste samtaleemner, osv. Noen ganger blir mister jeg tålmodigheten rundt ting, men går for det meste bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå