Gå til innhold

Mann 36 her, lite suksess med sjekking, hjelp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann 36 her.. ønsker tilbakemelding fra folk angående sjekkeproblematikk.

Er singel og ønsker dating/forhold. Savnet ei god jente i flere år nå. Gitt opp nett dating da det bare ble tull + lite meldinger/svar, er damenes marked det der.

Men har fått tips om og være mer aktiv ute blant folk, ta intiativ med jenter og være imøtekommende pluss tenke i gjennom klær, positiv utstråling osv. 

Har gode kompiser og vil si jeg er sosial,men ikke mega stor respons fra damer føler jeg. Har absolutt sjarm vil jeg selv si,smiler og er imøtekommende mot alle å jobber mye med ungdom på skrå planet, vant til å prate med folk..

I helga: ute alene på by'n, stikker på litt 'voksent' utested (dvs ikke 20åringer og grøftefylla), kledd meg bra. Er ikke syltynn akkurat så vet at klær er viktig. Kledd i mørk pikè, sixpence og normale jeans, fine sko (ikke joggesko). Sitter i baren for meg selv, tar noen drinker og smiler til folk, havner litt i prat med ei jente som sitter der, men hu venter på typen sin. Er mye damer i lokalet, funky musikk, jeg begynner å danse for meg sjøl med drink i hånda for å få kontakt med noen, beveger meg mot en liten gjeng damer,og får litt kontakt med ei, snakker ganske lenge med henne. Så går hun på do, kommer aldri tilbake... Selv om jeg følte samtalen og dansingen var hyggelig... Så stengetid og hjem igjen.

Går alltid nedtrykka hjem etter bytur, gjør alt etter boka,, men er en magisk faktor som ikke er til stede. Har gitt opp tinder osv som sagt da det aldri bar frukter. Har vurdert å reise på singelferie, men usikker på om det er vert pengene...

Hva har dere gjort for å få sjekking/dating til og fungere bedre...?

Anonymous poster hash: 8ac08...281
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byen er ikke stedet for å finne varige forbindelser. Veldig få kvinnfolk leter etter kjæreste når de er ute på byen. Da er man der stort sett ute for å ha det gøy. Man kan komme i snakk med folk, men så går man videre.

Nå skal ikke jeg uttale meg om hvordan du fremstår ute, men det er ofte ganske lett gjennomskinnelig de som er ute på speiding.

Klærne er ikke så viktige så lenge du ser "ren og hel" ut, selv om det er bra at du fokuserer på å se presentabel ut. Vær trivelig og ekte,dvs. vær deg selv så langt du kan.

Og finn en annen sjekkearena er mitt tips.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill, ikke vær han som danser alene med en drink i hånda. 😞

Anonymous poster hash: 41992...63b

• Liker 20
Skrevet

Dropp sixpence, for the love of god! Brenn den. Kast den under et tog. Flush'n ned. Doner den til helvete. (Ellers høres ting på stell ut).

Jeg ville prøvd nettdating igjen. Ofte ligger problemene i helt enkle ting som bilder og måte man ordlegger seg på og responderer. Ta en kveld med en kompis og la han hjelpe deg med å sende og skrive tilbakemeldinger.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du, jeg vet ikke med andre, men selv så styrer jeg unna menn som tydeligvis er alene på byen med ett mål for øyet. Det er noe trist over det, og jeg får litt vondt i magen. Jeg kan fint være hyggelig om han prater til meg, men ikke mer enn det.

Er enig i at byen ikke er det beste stedet å finne en kjæreste.

Anonymous poster hash: c3dc3...8d2

• Liker 11
Skrevet

Enig med Arcturus. Kanskje et kommunikasjons-kurs i tillegg (såkalt sjekkekurs, men liker ikke det ordet) for å lære hvordan damene responderer på ulike fremgangsmåter.

Ikke gå ut på byn alene, ta med en kompis. Ellers kan det virke litt desp.

Få hjelp til bra bilder og en bra tekst på nettdating, og lær litt om hva damer responderer på.

Kanskje du har noen kompiser som har bra draget som kan tipse deg litt.

• Liker 3
Skrevet

Begynn på dans eller yoga, er så mye kvinnfolk der at du kommer til å drukne. 

De gangene jeg har suksess på byen er de gangene jeg går ut og tenker "I kveld skal jeg bare ha det gøy".

Jeg vet hvordan følelsen er når du går hjem uten noe hook-ups hvor du har planlagt det på forhånd, det er så deprimerende, og det er i de situasjonene jeg glemmer de gangene jeg enten hooker med den diggeste dama eller 4-5 på en kveld og får med en eller annen Ok+ hjem.

Det finnes også mange youtube filmer om kommunikasjon, jeg bruker å se på det nå og da når jeg har tid for så å prøve enkelte teknikker i gitte situasjoner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er singel og ønsker dating/forhold. Savnet ei god jente i flere år nå. Gitt opp nett dating da det bare ble tull + lite meldinger/svar, er damenes marked det der.

Men har fått tips om og være mer aktiv ute blant folk, ta intiativ med jenter og være imøtekommende pluss tenke i gjennom klær, positiv utstråling osv. 

Har gode kompiser og vil si jeg er sosial,men ikke mega stor respons fra damer føler jeg. Har absolutt sjarm vil jeg selv si,smiler og er imøtekommende mot alle å jobber mye med ungdom på skrå planet, vant til å prate med folk..

I helga: ute alene på by'n, stikker på litt 'voksent' utested (dvs ikke 20åringer og grøftefylla), kledd meg bra. Er ikke syltynn akkurat så vet at klær er viktig. Kledd i mørk pikè, sixpence og normale jeans, fine sko (ikke joggesko). Sitter i baren for meg selv, tar noen drinker og smiler til folk, havner litt i prat med ei jente som sitter der, men hu venter på typen sin. Er mye damer i lokalet, funky musikk, jeg begynner å danse for meg sjøl med drink i hånda for å få kontakt med noen, beveger meg mot en liten gjeng damer,og får litt kontakt med ei, snakker ganske lenge med henne. Så går hun på do, kommer aldri tilbake... Selv om jeg følte samtalen og dansingen var hyggelig... Så stengetid og hjem igjen.

Går alltid nedtrykka hjem etter bytur, gjør alt etter boka,, men er en magisk faktor som ikke er til stede. Har gitt opp tinder osv som sagt da det aldri bar frukter. Har vurdert å reise på singelferie, men usikker på om det er vert pengene...

Trening, få på plass drømmekroppen. Jenter er kåte dyr på byen, dritter egentlig i hva du spør dem om, er du digg så får du napp.

Anonymous poster hash: cb70e...789

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overvekt er ikke sjarmerende, jeg beklager men slik er det bare. Kanskje du kan begynne å trene, det gir deg helsemessige gevinster og du får et mye bedre drag på damene. Bare tenk deg selv hvor mye mer oppmerksomhet en slank dame får i fht en som er lubben/tykk.

Sixpence er helt ut, ikke bruk det. Og ikke stå alene og danse med en drink i hånda mens du speider etter damer. Det er både litt creepy og litt desperat.

Hadde ikke gitt opp nettdating. Jeg fant ektemannen min der og det samme gjorde ei god venninne av meg.

Er du forresten åpen for å date kvinner som allerede har barn? Da har du et mye større marked ;)

Anonymous poster hash: 4b10c...a77

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Byen er et dårlig sted å finne dame. Jeg foretrekker helt andre steder. jeg har møtt de fleste via jobb,treningssenter og nett.

Anonymous poster hash: 7e458...e19
  • Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Her har du svaret ditt  :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

1) slank deg / bygg muskler

2) brenn sixpencen

3) ikke gå alene på byen. det holder ikke med 2 heller, vær en del av en gjeng på minst 4-5.

4) IKKE dans alene med drink i hånda DOH....

Etter boka ja... :) Den boka skulle jeg likt å sett hvem som har skrevet!

Anonymous poster hash: 94ed5...139
  • Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon.

Mynona, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå ut på byn alene, ta med en kompis. Ellers kan det virke litt desp.

Hva om man ikke har noen å gå ut med?

Anonymous poster hash: 1182a...d01

• Liker 1
Skrevet

Sikkert litt off-topic for det du lurer på, men du er på ditt mest attraktive når du er på en arena du mestrer. Det er nok litt av grunnen til at hobbyer og kor osv er steder mange finner seg kjærester. Litt usikker på hvordan man kan bruke det på jakten dog.

• Liker 1
Skrevet

Sixpence er hot, på de som har den rette stilen til det!

• Liker 4
Skrevet

Uansett om det er hot eller ikke, er det noe man går med inne? Hatt på dansegulvet virker veldig...påkledd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En lubben, ensom mann med sixpence på dansegulvet med en drink = no go.

Ta og tren deg sexy, da har du et prosjekt og mye større sjans på damer. Fokuser på kosthold og trening. F.eks en personlig trener kan hjelpe meg på vei. Du får bedre selvtillit også, og det hjelper veldig. Bare ikke bli cocky og teit, hadde en overvektig kompis som var kjempehyggelig helt til han trente seg litt hot. Da ble han overlegen og selvopptatt og ikke noe koselig lenger.

Og hvis du ikke har noen å gå ut med, meld deg inn i en ny hobby og finn nye venner, eller på aktivitetsvenner.no kanskje, eller venneklubber på facebook. Bli kjent med noen andre enslige menn på baren f.eks?

Anonymous poster hash: 08fbc...4ea
AnonymBruker
Skrevet

En lubben, ensom mann med sixpence på dansegulvet med en drink = no go.

Ta og tren deg sexy, da har du et prosjekt og mye større sjans på damer. Fokuser på kosthold og trening. F.eks en personlig trener kan hjelpe meg deg på vei. Du får bedre selvtillit også, og det hjelper veldig. Bare ikke bli cocky og teit, hadde en overvektig kompis som var kjempehyggelig helt til han trente seg litt hot. Da ble han overlegen og selvopptatt og ikke noe koselig lenger.

Og hvis du ikke har noen å gå ut med, meld deg inn i en ny hobby og finn nye venner, eller på aktivitetsvenner.no kanskje, eller venneklubber på facebook. Bli kjent med noen andre enslige menn på baren f.eks?

Skrevet

Har ingenting imot lubne menn!, men sixpence inne??? Og en drink til dansepartner... Nei, nei, nei.

Jenter og skjekker på byen, så du trenger nødvendigvis ikke å gå tilbake til nettdating.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...