Gå til innhold

Jenter og kort hår

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en underlig greie at ettersom mange kvinner blir mindre attraktive velger de å resignere totalt. Man skulle jo tro at ettersom årene siger på, ting sagger og utvider seg, så legger man mer effort i utseendet enn tidligere for å holde seg fresh. Den naturlige femininiteten er ikke der i samme grad, så man hjelper naturen litt. Pleier håret, passer på kostholdet, passer ekstra på sminken.

Det virker som mange heller bestemmer seg for å bli menn. Av med håret, på med blazeren, og legg an en litt rappkjefta holdning. Velger heller klær fordi de er "kule" og "tøffe" fremfor kledelige.

Det er fullt mulig for kvinner over 40 og 50 å være attraktive. Det å bli "kjerring" er et valg, ikke en skjebne.

Anonymous poster hash: bb27b...582

Utrolig hvor mange egenskaper man får ved å endre hårfrisyre... :roll:

Klipte meg igår- angrer ikke et sekund, og tviler sterkt på at jeg har endret personlighet av den grunn.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har en bobfrisyre med striper, som jeg holder ved like med regelmessige frisørbesøk. Trives mye bedre med det enn langt, tungt hår som drar ansiktet nedover. Synes det er mye pistrete, lang hår på jenter med typisk nordisk hår, som hadde blitt mye finere om det ble klippet skikkelig. Ikke i kjerringfrisyre, men i for eks en skulderlang bob eller litt lagdelt, så man får litt fasong på det. Mye sprekere enn å bare spare lange stranter av hår.

Anonymous poster hash: 4659f...908

Enig. Høres ut som om samme frisyre på meg. Og ja det er utrolig mye pistrete hår ute og går + hairextentions. Mange hadde sett mye bedre ut om klippet det til isteden for krampaktig tynt fjonete hår. Mange har tykt naturlig men det er jaggu ikke mange kvinner som ikke bleker,farver håret....

Anonymous poster hash: fb299...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klipte meg igår- angrer ikke et sekund, og tviler sterkt på at jeg har endret personlighet av den grunn.

Ingen har hevdet at personligheten din er endret, posten handlet om hvilke egenskaper som typisk er årsak til at noen klipper seg guttekort i utgangspunktet. Det forstår du vel ;)

Du har ikke endret personlighet, men mindre feminin og attraktiv er du jo om håret er guttekort.

Anonymous poster hash: 64d78...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen har hevdet at personligheten din er endret, posten handlet om hvilke egenskaper som typisk er årsak til at noen klipper seg guttekort i utgangspunktet. Det forstår du vel ;)

Du har ikke endret personlighet, men mindre feminin og attraktiv er du jo om håret er guttekort.

Latterlig. Du uttaler deg som om du aldri har sett en vakker kvinne. Mulig du hater kvinner. Skulle ikke forundre meg.

Anonymous poster hash: fb299...8b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen har hevdet at personligheten din er endret, posten handlet om hvilke egenskaper som typisk er årsak til at noen klipper seg guttekort i utgangspunktet. Det forstår du vel ;)

Jaja.... jeg har en mann som synes jeg er fantastisk akkurat slik jeg er, så hva du tror om meg bryr meg fint lite....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen kler langt og noen kler kort hår. Det viktigste er vel at man trives med håret selv; føler man seg bra ser man ofte bedre ut enn om man ikke gjør det. 

Selv har jeg hatt langt og kort hår, og bryr meg ikke om hva menn flest synes om det. Det verste jeg ser er jenter som krampaktig holder på det lange pistrete håret sitt i den tro at det gjør dem godt. Langt hår krever at man steller det, stusser tuppene og gjør noe ut av det. Har man det dratt bakover i en kjip hestehale seg jeg ikke helt poenget med å ha langt hår. 

Anonymous poster hash: 7743f...4cf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Jeg mener at det er svært på jenter\kvinner som er fint med kort hår.

Jenter\kvinner ser som regel alltid bedre ut med halvlangt eller langt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har sett en eneste jente/kvinne som er/ville vært mer attraktiv med kort hår enn langt hår. Jeg synes de jentene som er pene med kort hår er pene til tross for det korte håret - og ikke på grunn av. 

Trenger ikke være så jævla langt - lang bob/halvlangt er som regel nok. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er jente og har kort hår, synes jeg ser dødsbra ut med det. Har hatt enda mer draget på gutta også etter at jeg klippet meg, så regner med de liker det også :)

Anonymous poster hash: f65c4...fe2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest i am who i am

Jeg er kvinne og synes langt hår er finest, men det betyr ikke at jeg synes kort hår er stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angry Man

Kort hår kan være fint det. Skjønner ikke hvorfor enkelte på død og liv må ha langt hår på en jente. De må ha en særdeles låst tankegang. :bond:

Endret av Angry Man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg nærmer meg 30 år nå, og føler jeg burde klippe håret mitt slik at det blir omtrent skulderlangt. Nå er det lengre enn som så. Det er ikke så lenge siden jeg ble tatt for å være barn da jeg skulle betale på bussen. Det er flaut. Føler hårfrisyre har mye å si for hvordan en blir oppfattet av andre. 

Men jeg har ganske tykt hår (i alle fall hadde jeg det før det siste frisørbesøket mitt). Så jeg tror det må bli en ordentlig frisyre, og ikke slik at håret bare "detter rett ned" slik det gjør hos en bekjent av meg. 

Anonymous poster hash: 752f5...77f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en smakssak mellom menn/kvinner hva de foretrekker. Samt at noen kvinner passer bedre med kort hår enn langt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...