AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har kraftig pollenallergi. Jeg klør IKKE i øynene eller nese - BRA! Jeg renner IKKE fra øynene eller nese - BRA! Jeg nyser IKKE - BRA MEN jeg blir skikkelig dårlig i hele meg; sliten, slapp, muskelverk, feberfornemmelse, føler meg tungpustet, sår hals og masse slim i svelget, og hoe tette bihuler føles det som, som at jeg holder på å brygge på en skikkelig influensa. Alt dette som folk IKKE kan se. F.eks: Jeg orker ikke gå raskt i skogen/fjellet - da må jeg sove resten av dagen, og jeg tror folk rundt meg ser på meg som lat. Dette varer fra mars/april til langt utover høsten, og er på sitt verste nå på sommeren. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Vil jo ikke være den som alltid melder avbud, og jeg vet ikke helt om de rundt meg forstår når jeg sier at jeg ikke vil gå så langt eller så fort. Flere som har det på samme måten? Blir så lei meg når det er slik, og foreløpig ikke har funnet noe som hjelper. Anonymous poster hash: a3bc1...fbe
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Velkommen i klubben, har det slik hele året, med muggallergi! Anonymous poster hash: 2a663...392
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå