bush babe Skrevet 10. juli 2015 #21 Skrevet 10. juli 2015 Vi la oss ikke en gang samtidig :o Så ingen sex for vår del. Men vi hadde en liten en på tre måneder, så på den tiden var det ikke så mye action i det hele tatt, så forventningene var deretter. Er lykkelig gift nå nesten ti år etter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #22 Skrevet 10. juli 2015 Arti at det kom mange svar! :-)Anonymous poster hash: 9d913...f3b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #23 Skrevet 10. juli 2015 Arti = morsomt. Glemte meg og skled litt over på dialekt :-pAnonymous poster hash: 9d913...f3b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #24 Skrevet 10. juli 2015 Giftet meg i fjor sommer, og innrømmer glatt at det ikke ble sex på bryllupsnatten. Grunnen var enkelt og greit: vi var dauslitne og proppfulle av inntrykk, mat, kaker og vin og ømme i hele kroppen etter å ha danset og kost oss med våre venner og familie til de sene timer. Så det foregikk omtrent slik: vi overnattet i et lite naust, som en slektning hadde lånt oss for anledningen og gjort klart med en flaske champagne og deilig oppredd seng. Min mann hjalp meg ut av kjolen og med å få gredd ut håroppsatsen, og så var det rett til køys hvor vi bare lå og pratet litt og strøk på hverandre, mens vi så på midnattssolen som skinte gjennom ruta (giftet oss i Nord-Norge) og sovnet rimelig fort. Veldig spennende var det jo ikke, men fint likevel. Vi drakk heller et glass champagne da vi våknet dagen derpå, mens vi spiste sen frokost og bare nøt stillheten og det faktum at vi var gift og bryllupet vel overstått! Men fremdeles ingen sex, faktisk - det var nesten som om vi ikke tenkte på det. Husker en annen tråd om temaet her inne, hvor en bruker var veldig kritiske til par som ikke hadde sex på bryllupsnatten og mente at de ikke begjærte hverandre nok For ordens skyld kan jeg fortelle at min mann og jeg begjærer hverandre veldig sterkt vanligvis - men vi var for slitne på bryllupsnatten. Det var så mye følelser i sving innvendig at det føltes mer naturlig å bare ligge inntil hverandre og kose. På bryllupsreisen ble det andre boller da... Anonymous poster hash: 79d28...d8c Høres fint ut, sånn vil jeg også ha det. Ikke nødvendigvis sex, men at man tar seg tid til å stelle hverandre og hjelpe hverandre i seng, prate litt før man sovner. Hadde blitt så rasende at jeg nesten hadde krevd skillsmisse om mannen min var så full at han sovnet på senga med klærne på uten å hjelpe meg ut av kjole, strømper, korsett og hårspenner, eller om en av partene maste om sex og den andre ikke ville. Fint når man kjenner hverandre så godt så man ikke trenger å spørre for å vite om den andre trenger å sove ut eller ikke Anonymous poster hash: 22512...854 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #25 Skrevet 13. juli 2015 Jeg trodde i ungdommen at det var den optimale natten. Fnis. Vi var slitne....sovnet i hver vår stol vel hjemme.Når vi våknet slo vi av lyset,:gikk til sengs og snoket videreAnonymous poster hash: 243c5...8d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå