Alja Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Jeg tok nettopp solarium. Peiste på med 30 minutter som vanlig, men denne gangen i et av de nye solsengene. Det var et mareritt å ligge der inne. Følte jeg ble stekt levende. Kokt hummer rett og slett. Jeg lå der i 28 minutt før jeg fikk skikkelig hjertebank og hodepine. Måtte bare komme meg ut. Måtte kjøle meg ned fort, så jeg spraya på meg masse antiback som er der inne. Desperat i know. Måtte til slutt legge meg ned på det kalde gulvet og samle meg. Hjertet dunket så hardt at jeg kunne kjenne magen pulsere mot gulvet. Følte innvollene også pulserte. Haha, sykeste jeg har opplevd. Lå jeg på rygg kunne jeg se magen dunke fort opp og ned. I bilen på vei hjem oppdager jeg at begge armene mine er dekt av bittesmå hvite nupper. Tett i tett. Helt ruglete å ta på. What is this? Ikke kjeft på meg
Alja Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #2 Skrevet 29. juni 2015 Kan ellers legge til at jeg ikke ble solbrent annet enn på kinn og nese.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Jeg tok nettopp solarium. Peiste på med 30 minutter som vanlig, men denne gangen i et av de nye solsengene. Det var et mareritt å ligge der inne. Følte jeg ble stekt levende. Kokt hummer rett og slett. Jeg lå der i 28 minutt før jeg fikk skikkelig hjertebank og hodepine. Måtte bare komme meg ut. Måtte kjøle meg ned fort, så jeg spraya på meg masse antiback som er der inne. Desperat i know. Måtte til slutt legge meg ned på det kalde gulvet og samle meg. Hjertet dunket så hardt at jeg kunne kjenne magen pulsere mot gulvet. Følte innvollene også pulserte. Haha, sykeste jeg har opplevd. Lå jeg på rygg kunne jeg se magen dunke fort opp og ned. I bilen på vei hjem oppdager jeg at begge armene mine er dekt av bittesmå hvite nupper. Tett i tett. Helt ruglete å ta på. What is this? Ikke kjeft på meg Oi:o men dumma meg ut sjøl, "heldigvis" blei jeg "bare" litt brent... men har fått en forferdelig kløe... Anonymous poster hash: f7a42...eee
Gjest me2u Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Er nok utslett fordi huden ble for varm. Ta en kald dusj og smør deg inn med Aloe Vera så er du nok fin igjen i morgen. 3
Alja Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2015 Er nok utslett fordi huden ble for varm. Ta en kald dusj og smør deg inn med Aloe Vera så er du nok fin igjen i morgen. Håper det ikke er noe farlig noe. Men utrolig ubehagelig opplevelse likevel.
Alja Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2015 Oi:o men dumma meg ut sjøl, "heldigvis" blei jeg "bare" litt brent... men har fått en forferdelig kløe... Anonymous poster hash: f7a42...eee Hahaha, uff a meg. Kampen for den perfekte brunfargen
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 Jeg gjorde også det en gang, ble veldig brent, men det var ikke synlig før etter noen timer Anonymous poster hash: 6825b...a31
MalloryK Skrevet 29. juni 2015 #8 Skrevet 29. juni 2015 Ta ihvertfall en kald dusj så kroppen får kjølt seg ned, og drikk mye vann 2
karamariell Skrevet 29. juni 2015 #9 Skrevet 29. juni 2015 Kaldt vann er vel ikke det beste etter en forbrenning..... 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #10 Skrevet 29. juni 2015 Hahaha, uff a meg. Kampen for den perfekte brunfargen sant så sant! Anonymous poster hash: f7a42...eee
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #11 Skrevet 29. juni 2015 Høres ut som du fikk soleksem, får håpe du ikke får væskende byller (de gir ikke arr, men svir en del). Ellers var du nok også ganske nær ved å besvime, flaks at det gikk så bra. Anonymous poster hash: 6cce9...427
Alja Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #12 Skrevet 29. juni 2015 Håper ikke jeg får byller! ! Nuppene har begynt å gå litt bort nå. Jeg tror også jeg hadde besvimt hadde det ikke vært for at jeg la meg ned. Ekkelt
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #13 Skrevet 30. juni 2015 Solstikk?Anonymous poster hash: d0012...80d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #14 Skrevet 30. juni 2015 Solarium ødelegger huden. Skjønner ikke at folk holder på med det der! Anonymous poster hash: 1bdb5...a9b 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #15 Skrevet 30. juni 2015 Høres ut som du fikk solstikk. De prikkene høres nesten ut som forbrenning. Jeg fikk dette en gang. Var ikke rød selv, bare brun. Fikk masse hvite prikker på skuldre og rygg. Disse ble iløpet av dagene større før de begynte å flasse av, under var huden rå og vond. Har fått et par arr etterpå. Anonymous poster hash: 68cd1...99d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå